ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология 10 сынып биология пәнінен орта мерзімді сабақ жоспарлау ОМЖ

10 сынып биология пәнінен орта мерзімді сабақ жоспарлау ОМЖ

142
0
 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Биология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы. Жаратылыстану –ғылыми пәндер жүйесіндегі «Жалпы биология» курсының алатын орны, мақсаты мен міндеттері.  Көрсетілім: Биолог ғалымдардың суреті.

Биология ғылымдары туралы біолім беру. Биология ғылымының қаншалықты маңызды екендігіне тоқталу.

   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Джиксо

Мозайка

Видеоролик

Аквариум

 Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс

Биолог-ғалымдардың суреттері, «Биологияның басқа ғылымдармен байланысы»
2 Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері. Цитологиялық зерттеулердің басқа биологиялық ғылымдар, медицина және ауыл шаруашылығы үшін маңызы.

Қазіргі заманғы цитология пәнінің дамуына тоқалу.  Цитологиялық зерттеулердің ерекшеліктеріне мән беру.

 Блиц сұрақтары «Миға шабуыл»

Ой қозғау, «Күлтежапырақшалар» Эссе

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
3 Жасушаның ашылуы және зерттеу тарихы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Биологияның дамуы үшін жасушалық теорияның маңызы.

Жасушаның құрамдас бөліктері туралы баяндау. Жасушадағы органоидтардың әрқайсысының атқаратын қызметтері мен жасушалық қосындылар туралы білім беру.

   Кубизм                Екі жұлдыз, бір үміт

Миға шабуыл

Бортты журнал

Басымдылық пирамидасы

 Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
4 Жасуша дамудың бірлігі екендігі, тірі организмнің құрылымы мен қызметінің бірлігі.

Жасушаның құрамдас бөліктері туралы баяндау. Жасушадағы органоидтардың әрқайсысының атқаратын қызметтері мен жасушалық қосындылар туралы білім беру.

 Кластер

Миға шабуыл

Деңгейлік тапсырмалар

Ақылдың 6 ойлау қалпағы

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
5 Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі рөлі.

Жасушаның химиялық құрамы мен ондағы жеке эелементтерге тоқталу. Адам ағзасында кездесетін элементтердің қай мүшеге әсер ететінін баяндау. Су және басқа қосылыстардың пайдасы мен ерекшелігіне мән бере отырып сабақ жүргізу.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Джиксо

Ай                   Эссе                   Автор орындығы

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

6 Органикалық заттар: көмірсулар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.

Клетканың құрамындағы органикалық заттардың атқаратын қызметіне тоқталу. Олардың негізгі ерекшеліктері мен қайнар көзі туралы мәлімет беру.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
7 Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.

Нәруыздардың құрылысы мен атқаратын қызметтерін баяндау. Нәруыздар күрделі қосылыстар екеніні және олардың ағзаға тигізер пайдасы туралы түсіндіру

Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ  

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
8 Органикалық заттар: липидтер, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі.

Липидтер май тектес жоғары күрделі қосылыстар екенін түсіндіру. Тапырмалар орындау барысында оқушылардың жекелеген қасиеттерін ескере отырып терминдермен жұмыс жүргізу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Блиц сұрақтары

Мәтін бойынша талдау

Ыстық орындық

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
9 Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі.

Нуклеин қышқылдарының құрылыс ен оның жасушадағы атқаратын қызметтері туралы баяндау. ДНК мен оның құрылысына жеке тоқталу. Тапсырмалар орындау барысында оқушыларды мақсатқа сай біліммен қамтамасыз ету.

«ББҮ»              Тірек-сызба Блиц сұрақтары

Жуан-жіңішке

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

10 Нуклеин қышқылдары: а- РНҚ, т-РНҚ, р-РНҚ және АТФ, олардың құрылысы және жасушадағы рөлі.

Нуклеин қышқылдарына жеке тоқталу, олардың жасуша тіршілігіндегі рөлі туралы баяндау. Қызметтерімен танысу. АТФ қосымша энергия көзі ретінде жасушаның бөлігі деп танысу.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Мәтін бойынша талдау Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
11 Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі.

Ферменттер белсенді заттар екеніндігіне тоқталу. Олардың тіршілік барысын реттеудегі рөлі туралы баяндау.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Оқулық

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

12 Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.

Прокариотты және эукариотты жасушаның құрылысымен таныстыру. Бактериялардың жасуша құрылысының ерекшеліктерін баяндау.

 

«ББҮ»              Тірек-сызба Мәтінмен жұмыс. Блиц сұрақтары

Жуан-жіңішке

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
13 Бактериялар тіршілік әрекеттерінің алуантүрлілігі.

Бактериялардың  тіршілігінің алуан түрлілігімен танысу. Олардың өзгергіштік және дәрі дәрмектерге төтеп беру қасиетттерімен танысу. Тапсырмалар орындау барысында оқушылардың білімдерін көтеру.

Кластер               Блиц сұрақтары               Балама тест         Жуан-жіңішке

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды талантты және оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор биология журналдары
14 Жасушаның негізгі құрам бөліктері. Түрлі жасушалық құрылымдар мембранасының құрылысы мен функциялық ерекшеліктері.

Жасушалардың негізгі құрам бөліктері туралы, ондағы қосалқы элементтер туралы сөз қозғау. Сыни ойлау жүйесін дамыту.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау

Мағынаны таны

Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Түрлі түсті стикер арқылы Кері байланыс өзін-өзі бағалау

 

Фотосуреттер

Таратпа материалдар

Бағалау парақтары

 

15 Цитоплазма органоидтері: эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, пластидтер, митохондриялар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі

Цитоплазманың негізгі орноидтері, Гольджи аппараты, эндоплазмалық тор және лизосомалар туралы түсінік қалыптастыру.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту

Кластер

Ыстық орындық

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Слайдтық материалдар Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор
16 Бақылау жұмысы

Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру

Жеке жұмыс Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

 

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады Слайдтық материалдар Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

17 Цитоплазма органоидтері: жасуша орталығы, рибосомалар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 Кластер               Блиц сұрақтары               Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Оқулық

Журналдар

Слайдтық материалдар

Флипчарт Ғаламтор

18 Цитоқаңқа. Қозғалыс органоидтері, жасушалық қосындылар, олардың құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Жадылық серуен,

Миға шабуыл

Сәйкестендіру тесті

Білім ағашы

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

19 Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі.

Ядроның құрылыс мен оны ашқан ғалым, яғи Р.Броунның өмірі мен зерттеу нысанына тоқталу. Ядродағы хромосомалардың атқаратын қызметтеріне мән беру.

Миға шабуыл, Ассоциация

Деңгейлік тапсырмалар, Зымыран сұрақтар

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар
20 Саңырауқұлақтар, жануарлар  және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Блиц сұрақтары

Миға шабуыл, Жадылық серуен Сәйкестендіру тесті Білім ағашы    АКТ

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Фотосурттер  Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
21 «Эукариоттық жасушаның құрылымдық-функциялық құрылыс ерешеліктері» тақырыбы бойынша білімдерін қорытындылау және жүйелеу. Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Слайдтық материалдар  Нұсқаулық
22 Вирустар және фагтар. ЖИТС-тің (жүре пайда болған иммундық тапшылық синдромы) вирусы. Оның құрылысы мен тіршілігінің ерекшеліктері.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Топтық, жұптық   Ассоциация             Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Түрлі молекулалар мен вирустық бөлшектердің моделдері.

 

23 Вирустық аурулардың алдын алу.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест Суретті қағаздар

 

24 Жасушадағы зат және энергия алмасу. Зат алмасу реакцияларының катализдік сипаты.

Жасушадағы зат пен энергия алмасудың маңыздылығын және оны реттеп отыратын негізгі орталықтар туралы білім беру. Тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.

Сиқырлы алаң,

Ыстық орындық,

Ақылдың 6 ойлау қалпағы,

Өрмекшінің торы

 

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор

Оқулық

25 Пластикалық алмасу.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Кубизм                Ой қозғау

Миға шабуыл «Күлтежапырақшалар»

 

Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
26 Энергиялық алмасудың негізгі кезеңдері.

Энергиялық алмасудың кезеңдеріне тоқталу. Тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру.

 

Кластер               Топтастыру Миға шабуыл

Фиш Боун

Тікелей радиоэфирге қоңырау  шалу

 

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Сызбанұсқалар

Фотосуреттер

Таратпа материалдары

27 Жасушалық тыныс алу процесінің айрықша ерекшеліктері.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кубизм

Блиц сұрақтары

 

Алты қалпақ

Ұғыну

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
28 Органикалық заттарды түзу әдістері: автотрофтар және гетеротрофтар.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары

Алты қалпақ

Ұғыну

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

29 Фотосинтез, оның сатылары, биосферадағы ғарыштық рөлі. Хемосинтез, оның биосферадағы маңызы.

Көрнекілеу: фотосинтез процесін бейнелетін тәжірибелер.

Фотосинтез  процесінің өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы, оның формуласы және қараңғы, жарық сатысы туралы мағлұмат беру.

Топтық, жұптық   «Ыстық орындық»

Ақылдың 6 ойлау қалпағы Бағдаршам

Өрмекшінің торы

 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Слайдтық материалдар
30 Нәруыздың биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі — ген туралы түсінік. Генетикалық код.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

«Джиксо» әдісі, Блум түймедағы,  Хронологиялық кесте,  Миға шабуыл Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Ғаламтор материалдары

Фотосуреттер

Схемалар

31 ДНҚ матрицасына сәйкес а-РНҚ-ның түзілуі. Биосинтездің реттелуі.

Көрнекілеу: ДНҚ және РНҚ модельдері.

ДНҚ молекуласының сақинасы мен ондағы сақталатын ақпарат туралы сөз қозғау. Тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың білімдетін толықтыру.

«Аквариум» әдісі, «Екі түрлі жазба» стратегиясы Семантикалық карта, Биологиялық диктант Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Үш шапалақ Кері байланыс Бағалау парағы арқылы бағалау

 

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

32 Гомеостаз туралы түсінік, жасушадағы зат және энергия алмасу процестерінің реттелуі.

Гоместаз тақырыбы бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

«Ай» әдісі, топтық жұмыс, диалог, кластер Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар

 

33 Бақылау жұмысы

Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру

Жеке жұмыс Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

 

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады Слайдтық материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы.

Көрсетілім: митоздың сызбанұсқасы.

   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Джиксо

Мозайка

Видеоролик

Аквариум

 Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс

Биолог-ғалымдардың суреттері, «Биологияның басқа ғылымдармен байланысы»
2 Организмдердің жыныссыз көбею формалары:митоздық бөліну, вегетативтік көбею т.б.жыныссыз  көбеюдің  эволюциялық маңызы.  Блиц сұрақтары «Миға шабуыл»

Ой қозғау, «Күлтежапырақшалар» Эссе

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
3 Жынысты көбею. Мейаз оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез.

Көрсетілім: мейоздың сызбанұсқасы.

   Кубизм                Екі жұлдыз, бір үміт

Миға шабуыл

Бортты журнал

Басымдылық пирамидасы

 Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
4 Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері. Ұрықтанудың биолдогиялық маңызы.  Кластер

Миға шабуыл

Деңгейлік тапсырмалар

Ақылдың 6 ойлау қалпағы

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
5 Организмдердің жеке дамуы (онтогенез)  түсінігі. Бөліну,  өсу, жасушалардың  жіктелуі, органогенез, көбею,картаю, организмнің өлуі. 1  

Кубизм                Венн диаграммасы     Джиксо

Ай                   Эссе                   Автор орындығы

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

6 Э.Мюллер және Э. Геккельдің биогенетикалық заңы.

Көрсетілім: омыртқалыжануарлар ұрықтарының ұқсастығының кестелері.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
7 Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөлшектерінің өзара әсері Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ  

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
8 Организмнің эмбриондық және  постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі.  Токсиндік заттардың  эмбриондық және постэмбриондық кезеңдер барысына әсері (туа біткен кемтарлықтар). Кубизм                Венн диаграммасы     Блиц сұрақтары

Мәтін бойынша талдау

Ыстық орындық

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
9 Организмнің өсуі және дамуы.орта жағдайларының өзгерістеріне организмнің бейімделу деңгейлері. «ББҮ»              Тірек-сызба Блиц сұрақтары

Жуан-жіңішке

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

10 Генетиканың даму тарихы. Белгілердің  Г.ИМендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдіс. Моногибридтік шағылыстыру.  Доминанттылық және ажырау заңдары.

Практикалық жұмыстар : генетикалық есептер шығару

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Мәтін бойынша талдау Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
11 Көптік аллельдер. Талдаушы шағылыстыру. Дигибридтік және полигибридтік шағылыстыру. Тәуелсіз үйлесімдік заңы. Фенотип және генотип. Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Оқулық

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

12 Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныс хромосомаларының  генетикалық құрылымы. Гомогамететалы және гетерогаметалы жыныс. Жыныспен тіркес тұқым қуалайтын белгілер. «ББҮ»              Тірек-сызба Мәтінмен жұмыс. Блиц сұрақтары

Жуан-жіңішке

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
13 Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы. Гендердің  тіркесу топтары. Белгілердің тіркес тұқым қуалауы. Т. Морган заңы. Кластер               Блиц сұрақтары               Балама тест         Жуан-жіңішке

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды талантты және оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор биология журналдары
14 Гендердің толық және толық емес тіркесулері. Хромосомалардың генетикалық картасы.

Көрсетілім: тұқымқуалаушылық заңдарын, хромосомалардың айқасуын бейнелейтін модель – аппликациялар.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау

Мағынаны таны

Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Түрлі түсті стикер арқылы Кері байланыс өзін-өзі бағалау

 

Фотосуреттер

Таратпа материалдар

Бағалау парақтары

 

15 Генотип –біртұтас жүйе.  Хромосомалық цитоплазмалық цитоплазмалық тұқымқуалаушылық Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту

Кластер

Ыстық орындық

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Слайдтық материалдар Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор
16 Белгілердің анықталуында аллелі, (доминанттық, толық емес доминанттылық)  аллельді емес гендердің өзара әрекеттесулері (комплементар, эпистаз және полимерия) Жеке жұмыс Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

 

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады Слайдтық материалдар Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

17 Өзгергіштіктің негізгі формалары. Генотиптік өзгергіштік. Мутациялар: гендік, хромосомалық және геномдық мутациялар

Көрсетілім: қоршаған орта жағдайларының организм өзгергіштігіне  әсерін көрсететін тәжірибе нәтижелері; кеппешөп  материалдары, будандық, полиплоидтық өсімдіктердің жинақтамалары, нақпішіндері.

Практикалық жұмыс. 1 қарапайым генетикалық есептер шығару

 Кластер               Блиц сұрақтары               Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Оқулық

Журналдар

Слайдтық материалдар

Флипчарт Ғаламтор

18 Бақылау жұмысы Жадылық серуен,

Миға шабуыл

Сәйкестендіру тесті

Білім ағашы

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

19 Жартылай летальды және летальді мутациялар. Мутациялардың  себептері мен жиілігі, мутагендік факторлар. Мутациялардың эволюциялық рөлі. Миға шабуыл, Ассоциация

Деңгейлік тапсырмалар, Зымыран сұрақтар

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар
20 Үйлесімдік өзгергіштік, оның генетикалық алуантүліліктің қалыптасуындағы рөлі, эволюциялық маңызы. Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі гомологтық қатарлар заңы. Блиц сұрақтары

Миға шабуыл, Жадылық серуен Сәйкестендіру тесті Білім ағашы    АКТ

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Фотосурттер  Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
21 Фенотиптік немесе модификациялық өзгергіштік. Белгілер мен қасиеттердің дамуы және жарыққа шығаруында сыртқы  орта жағдайларының рөлі.

№5 зертханалық жұмыс. Өсімдіктер мен жануарлардағы өзгергешті зеттеу, вариациялық қатар және қисық құрыстыру

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Слайдтық материалдар  Нұсқаулық
22 Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары.

Доминанттылықты басқару

Топтық, жұптық   Ассоциация             Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Түрлі молекулалар мен вирустық бөлшектердің моделдері.

 

23 Адам тұқым қуалаушылығын зерттеу әдісітері. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Көрсетілім: адамның хромосомалық аурулары және олардың фенотиптік көрініс беруі.

№6 зертханалық жұмыс. Шежіре құру. Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. Адам белгілерінің тұқым қуалау сипаты.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест Суретті қағаздар

 

24 Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты. Денсаулықтың генетикалық негздері. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Популяция генофонды. Сиқырлы алаң,

Ыстық орындық,

Ақылдың 6 ойлау қалпағы,

Өрмекшінің торы

 

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор

Оқулық

25 Биологиялық және элеуметтік тұқым қуалаудың арақатынасы. Генетиканың әлеуметтік проблемалары. Гендік инженерияның этикалық проблемалары. Генетикалық болжам және медициналық – генетикалық кеңес беру. Кубизм                Ой қозғау

Миға шабуыл «Күлтежапырақшалар»

 

Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
26 Селекцияның міндеттері және әдістері.

Көрсетілім: тірі өсімдіктер, кеппешөптер,нақпішіндер, кестелер, суреттерді,  селекциялық жұмыстардың  нәтижелерін  бейнелейтін басқа да материалдарды пайдалану. Белгілердің портреттері.

Кластер               Топтастыру Миға шабуыл

Фиш Боун

Тікелей радиоэфирге қоңырау  шалу

 

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Сызбанұсқалар

Фотосуреттер

Таратпа материалдары

27 Генетикалық – организмдер селекциясының ғылымы негіз. Селекция үшін бастапқы материал. Кубизм

Блиц сұрақтары

 

Алты қалпақ

Ұғыну

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
28 Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығуорталықтары туралы ілімі. Блиц сұрақтары

Алты қалпақ

Ұғыну

Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

29 Өсімдіктер және жануарлар селекциясы. Селекция үшін бастапқы материал. Селекциядағы қолдан сұрыптау. Топтық, жұптық   «Ыстық орындық»

Ақылдың 6 ойлау қалпағы Бағдаршам

Өрмекшінің торы

 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Слайдтық материалдар
30 Селекциядағы қолдан сұрыптау. Будандастыру – селекциялық әдіс ретінде «Джиксо» әдісі, Блум түймедағы,  Хронологиялық кесте,  Миға шабуыл Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Ғаламтор материалдары

Фотосуреттер

Схемалар

31 Шағылыстыру типтері. Өсімдіктер селекциясында полиплоидия заманауи селекцияның жетістіктері «Аквариум» әдісі, «Екі түрлі жазба» стратегиясы Семантикалық карта, Биологиялық диктант Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Үш шапалақ Кері байланыс Бағалау парағы арқылы бағалау

 

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

32 Микроорганизмдер, саңырауқұлақтар, прокариоттар- биотехнологиялық нысандар. Микроорганизмдер селекциясы және оның микробиологиялық өнеркәсіп үшін маңызы. «Ай» әдісі, топтық жұмыс, диалог, кластер Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар

 

33 Тамақ өнімдерін, дәрумендерді, ферменттер мен дәрілерді микробиологиялық өндіру Жеке жұмыс Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

 

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады Слайдтық материалдар
34 Бақылау жұмысы
35 Гендік инженерия, оның жетістіктері және болашағы «Ай» әдісі, топтық жұмыс, диалог, кластер Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь