ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология 11 сынып орта мерзімді сабақ жоспарлау биология пәнінен ОМЖ

11 сынып орта мерзімді сабақ жоспарлау биология пәнінен ОМЖ

29
0

 

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

1 Кіріспе 1 Өткен материал бойынша тапсырмалар беру арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау. «Ассосиация» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Тапсырмаларды орындай отырып, жаңа сабаққа шолу жасап, танысады. Маркер,

Плакат,

Стикер, оқулық, АКТ

2 Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар 1 СТО технологиялары арқылы жаңа сабақты меңгерту. Психологиялық дайындық

«Ротация», «Біреуі-үйде, үшеуі – қонақта»

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлануға дағдыланады.

Жаңа сабақты меңгереді.

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар, Брошуралар

3 Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің  тәжірибелері.  Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.

Көрсетілім:Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы

1 Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдемелерін ұғындыру. «Уақыт шеңбері» әдісі, «Суреттеу» стратегиясы,  Венн диаграммасы, Сәйкестендіру 4кестесі, «Ыстық орындық» әдісі. Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Эволюциялық салыстырмалы анатомиялық дәлелдерімен танысады. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

4 Жер бетінде  тіршілік пайда  болуының алғышарттары: ғашықтық және ғаламшарлық алғышарттар.

Көрсетілім:  ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы.

1 Сабақ барысында оқушыларды салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін кеңейту. «Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық

ДЖИГСО

«Т» кестесі.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Салыстырмалы анатомиялық қатарлар туралы білімдерін толықтырады. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

5 Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі  алғышқы атмосфера және  химиялық элементтердің бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы 1  Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай білуге, дағдыландыру; «Миға шабуыл» әдісі, «РАФТ» стратегиясы, эссе. Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Органикалық дүние эволюциясының негізгі бағыттары мен жолдарын талдай біледі. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
6 Тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар.

Көрсетілім: біржасушалы эукариоттардың, көпжасушалы организмдердің пайда болуының және өсімдіктер мен жануарлар дүниесі дамуының сызбанұсқасы

1 Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе білу қасиеттерін дамыту. «Ой қозғау» әдісі, ББҮ кестесі, Психологиялық дайындық

ДЖИГСО

«Т» кестесі.

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Өз ойларын, тұжырымдамаларын толық және мәнерлі жеткізе біледі. АКТ, бақылау парақтары
7 А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжіибелері. Протобиополимерлердің пайда болу теориясы. 1 Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен таныстыру.  Миға шабуыл» әдісі, «Екі түрлі жазба күнделігі» стратегясы, Венн диаграммасы, «Фиш Боун» әдісі. Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Эволюцияның негізгі заңдылықтарымен  танысады. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

8 Протобионттардың эволюциясы:  ішкі ортаның қалыптасуы,органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығуы,  генетикалық кодтың пайда  болуы. 1 Жер тарихы және оның зерттелу әдістерімен таныстыру. «Ой қозғау» әдісі, «Кубизм» әдісі ,

« ДЖИКСО»

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жер тарихы және оның әдістерімен танысады. Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

9 Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің жүруі эукариоттардың, жынысты көбеюдің  және көпжасушалылықтың  пайда болуы 1 Өздіктерінен жұмыс істеу арқылы сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. Миға шабуыл  ВеЕр  Мәтінді талдау. Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Полеозой заманында тіршіліктің дамуы турылы біледі.

Ойлау қабілеті дамиды.

 

АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар

 

10 Биология дамуының Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда «Әуелбастан мақсатқа сәйкестік»  және  тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі .

Көрсетілім: эволюциялық  идеялардың дамуына үлес қосқан ғалымдардың портреттері мен өмірбаяндары.

1 Оқушылардың өздігінен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.  «Миға шабуыл» стратегиясы, эссе, «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» ББҮ Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өз ойларын жинақтап қорытынды жасай алады. АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

11 Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу  бойынша К. Линнейдің жұмыстары 1 Өткен сабақтағы материалмен байланыстыра отырып, деректердің ерекшелігі мен айырмашылығын, ұқсастығын айыра білуге баулу, пәнге деген қызығушылығын ояту және ой — өрісін дамыту. Психологиялық дайындық

«Ротация», «Біреуі-үйде, үшеуі – қонақта»

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Мезазой заманында тіршілктің дамуы туралы мағлұмат алады.

Сыни ойлана алады.

Бақылау парақшасы
12 Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің  еңбектері. Ж.Б.Ламарктың  эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер. 1 Кайназой заманында тіршіліктің  дамуы жайлы білімдерін дамыту. Психологиялық дайындық

«Ротация», «Біреуі-үйде, үшеуі – қонақта»

Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес 13оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырыпты меңгереді.

Бағалайды.

Пікір алмасады.

Стикер,

Кері байланыс парағы,

Тетс парақшалары

13 Ч.Дарвин ілім қалыптасуының алғышарттары: жаратылыстану ғылымдары саласындағы жетістіктер, Ч.Дарвиннің экспедициялық материалдары.

Көрсетілім : Ч. Дарвиннің «Бигль» кемесімен саяхаты  кезіндегі жүрген жолдары және жинаған материалдары.

1 Адамның шығу тегі алғашқы және қазіргікездегі көзқарастар ерекшеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру.

анализ, синтез жасап, баға беруге талаптандыру, пәнге қызығушылығын арттыру.

«Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, «Миға шабуыл» әдісі, Психологиялық дайындық,  «Автор орындығы»

Жұптық жұмыс.

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Адамның шығу тегі және қазіргі көзқарастар жөнінде біледі. Синтездейді.

Талдайды.

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

14 Ч.Дарвин ілімінің негізгі қағидалары.

Түр – эволюциялық бірлік. Түрдің критерийлері.

№1 зертханалық жұмыс. Мәдени өсімдіктердің іріктемелерін пайдаланып қолдан сұрыптаудың нәтижесін, түр критерийлерін,  өзгергіштікті зерттеу.

1  Адам эволюциясының негізгі кезеңдері  туралы түсінік қалыптастыру. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Ротация»

Психологиялық дайындық

Кубизм әдісі

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Адам эволюциясының негізгі кезеңдері туралы  түсініктері қалыптасады.

Сыни ойлауға дағдыланады.

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

 

15 Бақылау жұмысы 1 Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

16 Тұқым қуалайтын өзгергіштік – эволюция үшін материал. 1 Антропогонездердің қозғаушы күштері туралы  білімдерін сыни ойланта отырып меңгерту. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Ротация»

Психологиялық дайындық

Кубизм әдісі

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Антропогонездің қозғаушы күштері туралы меңгереді.

Сыни ойлануға дағдыланады.

 Плакат, ммаркер, оқулық, ИБТ, орындық, бағалау парақшасы
17 Ч.Дарвиннің  қолдан сұрыптау  туралы ілімі. Жануарлардың қолтұқымдары  мен  өсімдіктердің  іріктемелері эволюциясының  факторлары. Көрсетілім:  тірі өсмдіктер мен  жануарлар, кеппешөптер мен жинақтамалар,  жеке дара  өзгергіштікпен  байланысты өсімдіктердің әртүрлі іріктемелері және жануарлардың қолтұқымдары. 1 СТО тапсырмаларын бере отырып, жаңа сабақты меңгерту Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Автор орындығы»

Мәтінді талдау

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Сыни ойлануға дағдыланады.

Адам нәсілдері туралы  меңгереді.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер, 6 қалпақ

 

 

 

18 Ч. Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі. 1  Экология ғылымының қазіргі заманғы өзекті мәселелері туралы  толықтырып, ойларын жүйелі жеткізуге дағдыландыру. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Автор орындығы»

Мәтінді талдау

«ББҮ»

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Экология ғылымының қазіргі заманғы өзекті мәселелері.туралы білімдерін толықтырады.

Өз пікірлерін жүйелі жеткізе алады.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер, орындық, ББҮ кестесі

 

 

 

19 Жалпыға бірдей жеке дара өзгергіштік және ұрпақтар сан мөлшерінің артықтылығы. 1  Экология ғылымының зерттеу әдістері.  туралы білімдерін толықтыру. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Вейер »,

«Автор орындығы»

«Венн диаграммасы».

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Экология ғылымының зерттеу әдістері. танысады. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
20 Тіршілік үшін күрес және табиғи  сұрыпталу. 1 Тапсырмалармен жұмыс жасата отырып, қазақ халқының экологиялық қағидаларымен таныстыру. Психологиялық дайындық

ДЖИКСО

!Веер!

, диалог, топпен жұмыс

Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген  тапсырмаларды орындай отырып, халқымыздың экологиялық қағидаларымен танысады. АКТ, плакат, маркер, стикерлер
21 Организмдердің бейімділігі және оның салыстырмалы сипаты.

№2 зертханалық жұмыс. Организмдердің тіршілік ортасына бейімділігін зерттеу

1 Оқушыларды жан-жақты білімді болуға, зерттеу жұмыстарын жасауға дағдыландыру.   «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою», « блиц ойындары»,  ДЖИГСО  «Веер» Мағынаны ажырату Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Экологиялық зерттеулер жасай біледі.

Жан-жақты білім ала отырып, өзін-өзі рететйді.

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

22 Жаңа түрлердің түзілу. Көрсетілім: географиялық  түртүзілу процесін және организмдердің тіршілік ортасына бейімделуі мен түртүзілудің нәтижелерін бейнелейтін сызбанұсқалар 1 Оқушыларды топпен жұмыс істеу, басқалардың ойын тыңдау және толықтыру, сынды қабылдай білу, салыстыру және қорытынды шығару машықтарын жетілдіру. Психологиялық дайындық.

«Веер»  Мағынаны ажырату

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бір-бірлерін тыңдауға дағдыланады.

Өзін-өзі реттейді.

Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

23 Мутациялардың эволюциялық рөлі. Популяциялардағы генетикалық процестер.  Микроэволюция. Түртүзілудің жолдары  және жылдамдығы;

Географиялық және экологиялық түртүзілу.

1 Организмдердің биоәртүрлігі және тіршілік формалары туралы білімдерін қалыптастыру. «Ақылдының алты қалпағы», «венн диаграммасы»,  «ыстық орындық». Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырады. АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

24 Харди – Вайнберг заңы 1 Орта факторлары оған бейімделу және тіршілік формалары туралы білімдерін толықтырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.  «Миға шабуыл», «Ассосиация», «Джиксо», «Ой қозғау», «Фиш Боун» әдіс-тәсілдері Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Орта факторлары оған бейімделу және тіршілік формалары туралы білімдерін толықтырады.

Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

25 Табиғи сұрыпталудың формалары 1 Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, «Шеңбердегі әңгіме» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі,  «Т» кестесі, «Кім жылдам» ойыны Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Диалогтік қарым-қатынасқа түседі.

Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

Стикер,

Кері байланыс парағы,

Плакат, маркер

26 Организмдердің тіршілік ортасына бейімділігі табиғи сұрыпталудың нәтижесі екендігі. Түртүзілу туралы қазіргі көзқарастар

( С.С.Четвериков, И.И . Шмальгаузен)

1  СТО тапсырмаларын бере отырып, жаңа сабақтың мазмұынмен таныстыру. «Аквариум» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Топтастыру» стратегиясы, эссе, «Кім жылдам» ойыны, хронологиялық кесте Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

27 Модификациялардың эволюциялық рөлі; физиологиялық  бейімділіктер. Эволюцияның қарқындылығы. 1 Популяцинығң құрылымы мен сипаттарын ажырата алуға дағыдыландыру. Мәтіндегі проблемалық сұрақтарға жауап бере алуға баулу. Топтық жұмыс, диалог, «Аквариум» әдісі, «Куббизм» әдісі, «Күлтежапырақшалар» әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Популяцияның құрылымы мен сипаттарын ажырата алады. Проблемалық сұрақтарға жауап бере алады. Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, смайликтер
28 Эволюциялық процестің негізгі  бағыттары. Биологиялық прогресс және  биологиялық регресс ( А.Н.Северцов).

Көрсетілім: прогрессивті  эволюция жолдары арақатынасының сызбанұсқалары, Қызыл кітапқа енгізілген және  мемлекеттік қорғауға алынған өсімдіктер мен жануарлардың өкілдерін сипаттайтын материалдар.

1 Бір-бірін оқыта отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Топтық жұмыс, диалог, «Жүректен- жүрекке»,

Миға шабуыл,  «РАФТ»

Рефлекция

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бір-бірін оқыта отырып, жаңа сабақты меңгереді.

Шығармашылық қабілеттері дамиды.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, жасанды ақшалар
29 Макроэволюция, оның дәлелдемелері. Көрсетілім:гомологтық және аналогтық мүшелердің мысалдары, құрылысы, пайда болуы. 1 Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын қолдана отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Тың ақпартаттарды өз бетінше іздеуге дағдыландыру.

Нақты мәліметтерді өз сөзімен баяндауға дағдыландыру.

 

Топтық жұмыс, диалог, «Ыстық орындық»

«Болжам кестесі»

Егер де мен…

Екі жұлдыз, бір тілек

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Дарынды және талантты балаларды Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлай отырып, жаңа сабақты меңгереді.

Тың ақпараттарды өз бетінше ізденуге дағдыланады.

Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыланады.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, түрлі-түсті фишкалар
30 Биологиялық прогреске жетудің  жолдары. 1 Оқылған ақпаратты нақты және жаңа жағдайларда, мәселелерді шеше білуге дағдыландыру Топтық жұмыс, диалог,  «Ой қозғау» әдісі,,  Жинақтау Т кестесі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Жаңа тақырыпты меңгереді.

Мәселелерді шеше біледі.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, Ай парақшалары
31 Бақылау жұмысы 1 Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

32 Эволюцияның негізгі заңдылықтары: дивергенция, конвергенция, параллелизм; организм топтары эволюциясының ережелері.

Эволюция нәтижелері: тірі табиғат құрылым  деңгейінің  күрделенуі,  түрлердің көптүрлілігі , бейімділіктің салыстырмалы сипаты

1 Диалогтік оқыту арқылы бір-бірлерін оқыта отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. Миға шабуыл.  Фиш Боун әдісі, БББ Венн диаграммасы Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Диалогтік қарым-қатынасқа түседі.

Жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді.

Ай парақшалары, плакат, маркер, бағалау парақшасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11-сыныптарға Биология  пәні бойынша орта  мерзімді жоспары  ІІІ-тоқсан

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

1 Ертедегі және осы заманғы алғашқы адамдар. 1 Тақырып бойынша оқушыларға мәліметті өзігінен ізденуге дағдыландыру. «Жадылық серуен» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, кластер, 6 ойлау қалпақ, сәйкестендіру кестесі, тест Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Тақырып бойынша мәліметтерді өздігінен іздене алады.

Өзін-өзі реттейді.

6 түрлі-түсті қалпақ, плакат, маркер, ИБТ, стикерлер
2 Антропогенездің қозғаушы күштері. 1 Антропогонездердің қозғаушы күштері туралы  білімдерін сыни ойланта отырып меңгерту. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Мозайка»,

«Серпілген сауал»,

«Ребус арқылы »,

« Түртіп алу»,

«Ыстық орындық»,

«Тірек-сызба»

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Антропогонездің қозғаушы күштері туралы меңгереді.

Сыни ойлануға дағдыланады.

 Плакат, ммаркер, оқулық, ИБТ, орындық, бағалау парақшасы
3 Адам  нәсілдері. 1 СТО тапсырмаларын бере отырып, жаңа сабақты меңгерту Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Күн жүйесі»,

«6 ойлау қалпағы»,

«Еркін жазу»,

«Инсерт»

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Сыни ойлануға дағдыланады.

Адам нәсілдері туралы  меңгереді.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер, 6 қалпақ

 

 

 

VII тарау. Экология негіздері.(11 сағат).
4 Экология ғылымының қазіргі заманғы өзекті мәселелері. 1  Экология ғылымының қазіргі заманғы өзекті мәселелері туралы  толықтырып, ойларын жүйелі жеткізуге дағдыландыру. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Сұрақтары бар қорап»,

«Сөзжұмбақ»,

«Фишбоун»,

«Ыстық орындық»

«ББҮ»

Кері байланыс

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Экология ғылымының қазіргі заманғы өзекті мәселелері.туралы білімдерін толықтырады.

Өз пікірлерін жүйелі жеткізе алады.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер, орындық, ББҮ кестесі

 

 

 

5 Экология ғылымының зерттеу әдістері. 1  Экология ғылымының зерттеу әдістері.  туралы білімдерін толықтыру. Топтық, жұптық, жеке жұмыс.

«Вейер »,

«Кең ауқымды дәріс»,

«Семантикалык карта»,

«Венн диаграммасы».

Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Экология ғылымының зерттеу әдістері. танысады. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
6 Қазақ халқының экологиялық қағидалары 1 Тапсырмалармен жұмыс жасата отырып, қазақ халқының экологиялық қағидаларымен таныстыру. «Эстафета», «кір жайғыш» , « жүзім шағы» , диалог, топпен жұмыс Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Берілген  тапсырмаларды орындай отырып, халқымыздың экологиялық қағидаларымен танысады. АКТ, плакат, маркер, стикерлер
7 Экологиялық зерттеулер 1 Оқушыларды жан-жақты білімді болуға, зерттеу жұмыстарын жасауға дағдыландыру.   «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою», « блиц ойындары»,  «Ассосиация» , бумеранг Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Экологиялық зерттеулер жасай біледі.

Жан-жақты білім ала отырып, өзін-өзі рететйді.

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

8 Биосфералық біртұтастылық қағидалары 1 Оқушыларды топпен жұмыс істеу, басқалардың ойын тыңдау және толықтыру, сынды қабылдай білу, салыстыру және қорытынды шығару машықтарын жетілдіру. «Біреуі үйде, үшеуі-қонақта», «өрмекші торы»  « ыстық орындық» Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бір-бірлерін тыңдауға дағдыланады.

Өзін-өзі реттейді.

Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

9 Организмдердің биоәртүрлігі және тіршілік формалары. 1 Организмдердің биоәртүрлігі және тіршілік формалары туралы білімдерін қалыптастыру. «Ақылдының алты қалпағы», «венн диаграммасы»,  «ыстық орындық». Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырып туралы білімдерін толықтырады. АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

10 Орта факторлары оған бейімделу және тіршілік формалары 1 Орта факторлары оған бейімделу және тіршілік формалары туралы білімдерін толықтырып, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру.  «Миға шабуыл», «Ассосиация», «Джиксо», «Ой қозғау», «Фиш Боун» әдіс-тәсілдері Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Орта факторлары оған бейімделу және тіршілік формалары туралы білімдерін толықтырады.

Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.

АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

11 Абиотикалық факторлар 1 Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, «Шеңбердегі әңгіме» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі,  «Т» кестесі, «Кім жылдам» ойыны Оқытуда АКТ қолдану;

Дарынды және талантты балаларды оқыту;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Диалогтік қарым-қатынасқа түседі.

Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

Стикер,

Кері байланыс парағы,

Плакат, маркер

12 Организмдердің қоректену тізбектері мен зат энергия алмасу

сипаттары

1  СТО тапсырмаларын бере отырып, жаңа сабақтың мазмұынмен таныстыру. «Аквариум» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, «Топтастыру» стратегиясы, эссе, «Кім жылдам» ойыны, хронологиялық кесте Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

АКТ,

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Кеспе қағаздар

13 Популяцинығң құрылымы мен сипаттары. 1 Популяцинығң құрылымы мен сипаттарын ажырата алуға дағыдыландыру. Мәтіндегі проблемалық сұрақтарға жауап бере алуға баулу. Топтық жұмыс, диалог, «Аквариум» әдісі, «Куббизм» әдісі, «Күлтежапырақшалар» әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Популяцияның құрылымы мен сипаттарын ажырата алады. Проблемалық сұрақтарға жауап бере алады. Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, смайликтер
14 Популяцияның санының ауытқулары 1 Бір-бірін оқыта отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Топтық жұмыс, диалог,  «Миға шабуыл» әдісі, «Көпір» тапсырмалары, кластер, сәйкестендіру кестесі, сөзжұмбақ, эссе Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Бір-бірін оқыта отырып, жаңа сабақты меңгереді.

Шығармашылық қабілеттері дамиды.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, жасанды ақшалар
VIII тарау Табиғи және агробірлестіктердің қазіргі

экологиялық  жағдайлары(4 сағат).

15 Табиғи және агробірлестіктерге сипаттама 1 Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын қолдана отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Тың ақпартаттарды өз бетінше іздеуге дағдыландыру.

Нақты мәліметтерді өз сөзімен баяндауға дағдыландыру.

 

Топтық жұмыс, диалог, «Жадылық серуен» әдісі, зерттеушілік әңгіме, әдісі,«Фиш Боун» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Дарынды және талантты балаларды Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлай отырып, жаңа сабақты меңгереді.

Тың ақпараттарды өз бетінше ізденуге дағдыланады.

Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыланады.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, түрлі-түсті фишкалар
16 Адам іс-әрекетінің қоршаған ортаға тигізетін әсерлері 1 Оқылған ақпаратты нақты және жаңа жағдайларда, мәселелерді шеше білуге дағдыландыру Топтық жұмыс, диалог,  «Ой қозғау» әдісі,, 6 ойлау қалпағы, тнми Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Жаңа тақырыпты меңгереді.

Мәселелерді шеше біледі.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, Ай парақшалары
17 Экологиялық аппатардың жалпы сипаттама 1 СТО тапсырмаларын орындата отырып, экологиялық аппатардың сипаттамаларын ұғындыру. «Мозайка» әдісі, кластер, Фиш боун, «Бағдаршам» стратегиясы Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлануға дағдыланады.

Экологилық аппатардың сипаттамалаларын ұғынады.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, қима қағаздар, түрлі-түсті фишкалар
18 Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары 1 Диалогтік оқыту арқылы бір-бірлерін оқыта отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Жадылық серуен», Сәйкестендіру кестесі, ролдік ойындар, «Ай» әдісі

 

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Диалогтік қарым-қатынасқа түседі.

Жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді.

Ай парақшалары, плакат, маркер, бағалау парақшасы
19 Қайталау 1 Тарау бойынша алған білімдерін қорытындылауға дағдыландыру. Миға шабуыл, мәтінмен жұмыс, «Кафель» әдісі, «Ұялы байланыс желісі» әдісі Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Алған білімдерін тиянақтап, қорытындылайды. Тест парақшалары, ұялы байланыс желілері, плакат, таратпа қағаздар
20 Бақылау жұмысы 1 Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

 

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

IX тарау.Қазақстандағы қазіргі экологиялық жағдайлары (9 сағат).
1 Қазақстанда қалыптасқан экологиялық проблемалар 1 Қазақстанда қалыптасқан экологиялық пробемаларды ұғындыра отырып, сыни ойлау дағдыларын дамыту. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, «Миға шабуыл» әдісі, «Т» кестесі, Тест Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Қазақстанда қалыптасқан экологиялық проблемаларды ұғына отырып, сыни ойлау дағдылары қалыптасады. Маркер,

Плакат,

Стикер, оқулық, АКТ, тест парақшалары

2 Ауа алабының экологиялық жағдайлары 1 Өтілген тақырыпты еске түсіре отырып, есте сақтау қабілеттерін арттыру. «Жадылық серуен» әдісі, «Мозайка» әдісі, жұптық әңгіме, «Аквариум»  әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту Өтілген тақырыпты еске түсіреді.

Есте сақтау қабілеті артады.

Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар
3 Су ресурстары экологиясы 1 Су ресурстары экологиясы  туралы білімдерін қалыптастырып, ойлау қабілеттерін дамыту. «Құндылық спектрі» әдісі, «Тв шоу» әдісі, Тест, «Өрмекшінің торы» әдісі Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Су ресурстары экологиясы туралы білімдерін толықтырады.

Ойлау қабілеті артады.

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар, Тест парақшалары

4 Топырақ экологиясы 1 Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. Джиксо әдісі, «Ассосиация» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту. Бір-бірлеріне сұрақ қойып, жауап беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді. Қима қағаздар, плакат, маркер, түрлі-түсті гүлдер, бағалау парақшасы, оқулық.
5 Өсімдіктер экологиясы 1 Өсімдіктер экологиясы туралы білімдерін ұғындырып, өзіндік пікірлерін қалыптастыру. «Аквариум» әдісі, эссе, «Топтастыру» стратегиясы, «Кім жылдам» ойыны Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өсімдіктер экологиясы туралы ұғынады.

Өзіндік пікірлері қалыптасады.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

6 Жануарлар экологиясы СТО технологияларының тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, Венн диаграммасы, тест, сұрақ-жауап. Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлана отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

7 Қызыл кітап және оның рөлі 1  Қызыл кітап туралы білімдерін толықтырып, оның атқаратын рөлін ұғындыру. Топтық  жұмыс, Ой қозғау, тест Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Қызыл кітап туралы кеңінен мәлімет алады. Қызыл кітаптың атқаратын рөлі туралы біледі. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

8 Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары 1 Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары бойынша оқушылардың білімін толықтыру және меңгерту. «Зымыран сұрақтар» әдісі, «Екі түрлі жазба күнделігі» стратегиясы, Хронологиялық диктант Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары туралы білімдерін толықтырады. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
9 Қоршаған орта сапасына бақылау жасаудың мониторингтік жүйесі 1 Жаңа тақырып туралы өз бетінше ізденуге дағдыландыру. «Миға шабуыл» әдісі, «Ассосиация» әдісі,  «Автобус алдамасы»  әдісі, «Теңгелер» әдісі Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Жаңа тақырып туралы ақпаратты өз бетінше ізденеді. АКТ, плакат, маркер, стикерлер, таратпа қағаздар
X тарау.Экожүйелердің биологиялық өнімділігі және

биогеографиялық аймақтар. (2 сағат).

10 Экожуйелердегі заттар мен энергияның алмасуы 1 Жаңа сабақ туралы білімдерін толықтырып, дүниетанымын кеңейту.  «Миға  шабуыл» әдісі, «Т» кестесі, кластер, «Стикердегі диалог»  әдісі, Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа сабақтың мазмұнымен таныса отырып, дүниетанымы кеңейеді. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

11 Биосфередағы биогеграфиялық аймақтар және олардың өнімділігі. 1 Жаңа тақырып туралы  білімдерін толықтырып, өзбетінше жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. «Аквариум» әдісі, «Екі түрлі жазба» стратегиясы, семантикалық карта. Тарихи диктант. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырып туралы біледі. Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

12 Бақылау жұмысы 1 Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

XI тарау.  Биосфера және адам(4 сағат).
13 Биосфера және жер ғаламшары биомассасының қасиеттері 1 СТО технологияларының тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Джиксо» әдісі, Блум түймедағы, тест, «Миға шабуыл» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау, АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Сыни ойлануға дағдыланады.

Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

14 Құрлық беті және Дуниежүзілік мұхит биомассасы 1 Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Стикердегі диалог» әдісі, «Ой қозғау»      әдісі, «ИНСЕРТ» әдісі, тест, «Топтастыру» стратегиясы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау, АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Диалогтік қарым-қатынасқа түсе отырып, бір-бірлерін оқытады. АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

15 Биосфера құрамы .Биосферадағы тірі организмдердің қызметі. 1 Биосфераның құрамы неден тұратынын, қызметі туралы білімдерін толықтыру. Жадылық серуен» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, сәйкестендіру кестесі, тест. Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырыпты меңгереді.

Өз бетінше жұмыс жасай алады.

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

16 Биосфера және ғылыми –техникалық прогресс. Өтілген тақырыптармен байланыстыра отырып, ойлау қабілеттерін арттыру. «Стикердегі диалог» әдісі,  «ИНСЕРТ» әдісі, эссе, «Топтастыру» стратегиясы. Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптарды меңгереді.

Ойлау қабілеті артады.

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь