ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология Биология пәнінен 6 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспарлар ҚМЖ

Биология пәнінен 6 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспарлар ҚМЖ

177
0

Қысқа мерзімді жоспар               1 сабақ                                                           Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Ботаника — өсімдіктер туралы ғылым. Жер бетінде өсімдіктердің көптүрлілігі туралы жалпы мәліметтер.    

 

МАҚСАТЫ Оқушыларға ботаника саласын түрленуін  меңгерту; ой-өрісін кеңейту, ақпаратты өз бетінше меңгерту арқылы сыни ойлауға үйрету, бір-бірінің пікірін тыңдауға тәрбиелеу.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа түрлі қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.

 

 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

 

Биолог анықта

малығы

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.

 

 

V «қанат белгі» (әлдеқашан белгілі нәрсе) — «алу» (белгісі түсінігіне қайшы нәрсе) + «қосу» белгісі қызықты және тосын нәрсе ? «сұрақ белгісі» (егер бір нәрсе анық емес, көбірек білуге құштарлық пайда болса)
 

 

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

Стикер арқылы бағалау

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

Өткен тақырыпты бекіту мақсатымен оқушылар қатар бойынша бір-біріне сұрақтар қояды.

«Ұғыну» сатысында қолданылады. Қолдану технологиясы: екі студент әрбір азат жолдан кейін тоқтай отырып мәтінді оқиды, содан кейін бір-біріне оқығанының мазмұны бойынша әртүрлі деңгейдегі сұрақтар қояды. Берілген түр коммуникативті дағдылардың дамуына әсер етеді.

 

 

 

 

 

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды  Үш шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

Оқушылар стикерге «Жуан» және «Жіңішке» сұрақтарын жазып тақтаға жапсырып, оған жауап береді.

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма:  Қоректік заттардың қорға жинақталуы. Органикалық заттар ыдырағанда пайда болатын энергияның жұмсалуы. Кесте құру.

 

Органикалық заттар Қызметі
1    
2    
3    

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                            2 сабақ                                              Пән мұғалімі:

 
Қысқа мерзімді жоспар

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

     МЕРЗІМІ  

ТАҚЫРЫП Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер.

  МАҚСАТЫ Оқушыларға сыни ойлау арқылы мәдени және жабайы өсімдіктердің ерекшеліктерін ұғындыру. Олардың тіршілік формаларын түсіндіру.  

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ  

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады; КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут) Биология оқулығы

  Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады.  

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут) «Биолог анықтамалығы» журналы

 

 

 

   

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.  

Жекеленген оқушыларға көмек  

Үш шапалақ

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау  

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)  

Биология оқулығы

 

 

 

Интернет желісі материалдары

          1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады;

2 саты: Ақпаратпен алмасу.

Тиімді пайдалануға ұсыныстар:

1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит;

2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады;

3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы.  

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау  

Рефлексия

(10 минут)  

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту Дарынды оқушыларды анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

   

Қорытындылау  

Үйге тапсырма:   Ұлпалардың ашылу тарихы туралы мәлімет жинақтау.  Тақырып соңындағы сұрақтарды жазбаша дәптерге оындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                      3 сабақ                                                    Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.

 

МАҚСАТЫ Өсімдіктердің негізгі белгілерімен таныстыру. Гүлді өсімдіктердің негізгі белгілері, соның ішінде аналық, аталықтың қызметтері туралы баяндау.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                      5 сабақ                                                    Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері. Препараттар даярлау. Материалдар және құрал жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы.

 

МАҚСАТЫ Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысы, қызметі, қолдану әдістерімен  танысу.  Адамгершілік, экологиялық тәрбие беру, топпен бірлесіп жұмыс жасай білуге, ынтымақтастыққа, сыни ойлауға үйрету, қойылған мәселенің шешімін таба білу, зерттеушілік әңгіме жүргізу, сұрақтар қою арқылы оқушылардың  өз пікірін жеткілікті дәрежеде  жеткізе білу, еңбексүйгіштікке баулу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқа арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                    6 сабақ                                                     Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Жасуша- өсімдік организмінің негізгі құрылым бірлігі.

 

МАҚСАТЫ Жасушаның негізгі қасиеттері мен құрылымы бірлігі туралы сипаттама беру. Органоидтары мен олардың атқаратын қызметтері туралы сөз қозғау.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                   7 сабақ                                       Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Жасушаның өсуі және бөлінуі.

 

МАҚСАТЫ Жасушалардың негізгі тіршілік әрекеттерімен таныстыру. Өсуі және бөлінуі туралы білім беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                                      8 сабақ                    Пән мұғалімі: Калиева Арайлым Максатқызы

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6    МЕРЗІМІ
 

ТАҚЫРЫП

 

Жасушалық құрылымдар: плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар, митохондриялар, пластидтер, қозғалыс органоидтері, олардың құрылысы мен атқаратын қызметтері; жасушалық қосындылар.

 

МАҚСАТЫ Жасушаның құрамдас бөліктері туралы баяндау. Жасушадағы органоидтардың әрқайсысының атқаратын қызметтері мен жасушалық қосындылар туралы білім беру.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады.
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

«Биолог анықтамалығы» журналы

 

 

 

 

 

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

Жекеленген оқушыларға көмек Стикер арқылы бағалау
 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

        1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады;

2 саты: Ақпаратпен алмасу.

Тиімді пайдалануға ұсыныстар:

1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит;

2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады;

3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы.

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фактілерді

баяндайды Мадақтау (3шапалақ,

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

Қабілетті оқушы  мен деңгейі төмен оқушыны анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:   Үш қатарға:

І қатар: плазмалық мембрана, цитоплазма, эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар;

ІІ қатар: митохондриялар, пластидтер, қозғалыс органоидтері;

ІІІ қатар: жасушалық қосындылар.

«Стоп кадр» әдісімен бекіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                               9 сабақ                           Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
 

ТАҚЫРЫП

 

Ұлпалар туралы түсінік. Өсімдік ұлпаларының түрлері: түзуші, жабын, негізгі (ассимиляциялық және қорға жинақтаушы), өткізгіш, механикалық ұлпалар. Өсімдік мүшелерінің жасушалық құрылысы. Өсімдік — көпжасушалы организм.

 

МАҚСАТЫ Өсімдік ұлпалары туралы баяндау. Ұлпалардың атқаратын қызметтері туралы оқушыларды таныстыру.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады.
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

«Биолог анықтамалығы» журналы

 

 

 

 

 

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

Үш шапалақ

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

        1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады;

2 саты: Ақпаратпен алмасу.

Тиімді пайдалануға ұсыныстар:

1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит;

2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады;

3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы.

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

Дарынды оқушыларды анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:   Ұлпалардың ашылу тарихы туралы мәлімет жинақтау.  Тақырып соңындағы сұрақтарды жазбаша дәптерге оындау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қысқа мерзімді жоспар                                            10 сабақ                              Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Тұқымның сыртқы және ішкі кұрылысы. Тұқымның типтері. Даражарнақты және қосжарнақты гүлді өсімдіктердің тұқымдарының құрылысы.
 

МАҚСАТЫ

 

Тұқым құрылысы, дамуы және қос жарнақты, дара жарнақты тұқымдардың құрылысы ерекшеліктері жөнінде жалпы мағлұмат беру. Оқушыларға тұқымның құрылысы туралы мағлұмат бере отырып, негізгі ұғымдарды қалыптастыру.

 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Сынып оқушыларының өзара  қарым-қатынастары өрбиді;

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Өз бетімен ізденіске бейімделеді.

Экологиялық, адамгершілік тәрбие беріледі;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа бидай масақтарының қозғалысы тәрізді  қимыл-қозғалыстарды қайталау ұсынылады.

Үш шапалақ
 

 

Қызығушылықты ояту

(3 минут)

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

Мұғалім тарапынан сабақ тақырыбы таныстырылады. Сыни ойлауды дамыту ақсатында оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты айқындалады.  «Миға шабуыл» әдісімен сынып оқушыларына бірнеше сұрақтар қойылады:

 

ü  Тұқым деген сөздің мағынасы қандай болуы мүмкін?

ü  Дара және қос деген қандай мағынада айтылған?

ü  Тұқымның типері деген не?

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

Мадақтау

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(15 минут)

 

 

Биология оқулығы

 

 

 

                                     Қос жарнақты тұқымның құрылысы

 

 

Қабығы                        Екі жарнағы                         Ұрығы

 

 

алғашқы тамырша          алғашқы сабақша               бүршікше                

 

Үш шапалақ
 

Рефлексия

(10 минут)

 

Оқулық

«Тапқыр болсаң, тауып көр».

1. Қауашақты құрғақ жемісті өсімдік;

а).Картоп                                      ә). Күнбағыс

б). Көкнәр                                     б). Бұршақ

 

2. Ұрықтану-

а). Тозаңданудың алдында болады.

ә). Тозаңданудан кейін жүреді.

б). Тозаңданумен қатар жүреді.

                                     

3. Мақта жемісі:

а). Жидек                                       ә). Жаңғақ

б). Дәнек                                         в).Қауашақ

 

4. Орамжапырақ жемісі:

а). Қанатты                                               ә). Тұқымша

б). Қауашақ                                              в). Бұршаққын

 

Оқушылардың қабілеттілік және шапшаңдық деңгейлері сараланады.

 

Стикер арқылы өзін өзі бағалау

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:  Бұршақ  тұқымдастарының ішінен бір өсімдіктің тұқымын өсіру. Керекті жабдықтар: Бұршақ тұқымы, дымқыл дәке, су, Петри табақшасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь