ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Бейнелеу өнері, Сызу Бейнелеу өнері орта мерзімлі жоспар ОМЖ 1 сынып

Бейнелеу өнері орта мерзімлі жоспар ОМЖ 1 сынып

11
0

Орта мерзімдік  жоспар 1-сынып Бейнелеу өнері

 

Сабақтың тақырыбы

 

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдерСабақта 7 модульдің кіріктірілуіКүтілетін нәтижеҮйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстарМерзімі
1Түстер шеңбері. Негізгі және қосымша түстер.Түстер арқылы бөлу.

Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2Бояу реңдері бойынша түстердің үйлесуі. Табиғат көрінісін саламызОйын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,ҚТЕ танысады және химиялық құралдармен  жұмыс жасап үйренедіКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3«Саңырауқұлақтың суретін саламыз». Композиция, композиция ортасыТопқа бөлу:

Түстер арқылы,

Миға шабуыл

Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайдыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4«Алманың суретін саламыз». Бояу.Топтастыру әдісін пайдалану  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға шабуыл,

Жигсо» Ассоциация,

Кім шапшаң

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5«Жапырақтарға қарап сурет саламыз». Лессировка техникасы.Кім  жылдам

Миға шабуыл

Жигсо әдісі

Венн диаграммасы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6«Күзгі табиғат көрінісі». Жанрмен танысу. Ағаштың суретін салайық.Миға шабуыл

Болжау

Стикерлік диалг

Сэнквейн» әдісі

Бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсіне отырып тапсырмалармен жұмыс істеуде    негізгі  анықтамаларды  біледі, түснеді және практикада пайдаланадыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7Симметрия. «Еске түсіру арқылы көбелектің суретін саламыз»Мәліметті  толықтыр, топтастыру стратегиясы,

Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8«Натюрморт саламыз» Түс пен форманың үйлесімділігіТүс қағаздарымен топқа бөлу, Композициялық талдау, Венн  диагамманы , Бес жолды өлең, Адасқа әріптерОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9«Құстардың суретін саламыз». Сызықтық суретШаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау»

Жеке,  топтық жұмыс,

Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік бөліс,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмалар   ережесін жатқа біледі, оны қолданып практикада пайдалана алады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10«Хайуанаттар бағы». Композиция ортасы. Қосымшаның негізгіге бағыныштылығыШаттық шеңбері, «Ой қозғау» стратегиясы, топқа бөлу, кестемен жұмыс, Тұжырымдамалық карта, «Кезбе тілші» ойыны.Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалар орындай аладыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
11«Мен жануарларды жақсы көремін». Сызық, штрих, дақСуреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Семантикалық карта,Кім  біледіОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отыры машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
12«Мен жануарларды жақсы көремін». Сызық, штрих, дақСуреттер сөйлейді,Салыстыру кестесі, Семантикалық карта,Кім  біледіОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отыры машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13«Ақ және қара». Сызық, штрих, дақCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

Ептілер,жүйріктер,алғырлар, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланадыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
14«Менің туған өлкем». Шырай (колорит), көкжиек сызығы, композиция ортасыМиға шабуыл,Конверт-сұрақ,Жұптық әңгіме, ТоптастыруОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады.

Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
15«Жаңажылдық бетперделер». Қағаз пластика. Құрастыру«Кім жылдам,Сақина салмақ,Аялдама ойыны,Суреттер сөйлейді,Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмалар   ережесін жатқа біледі, оны қолданып  картамен жұмыс істеуде пайдаланады

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
16Шырай (колорит). «Қыс». Жылы және суық түстерТрениннг  топқа бөлу, «Бейне сұрақ»                                  Миға шабуыл,Ыстық орындық,Суретпен әңгіме,Жалғасын тапОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың ң ерекшеліктерін меңгереді.   Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді.Өз ойын тұжырымдап, қорытынды шығарадыКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
17«Қыс өрнектері». Мотив, стильге келтіруТрениннг Топқа бөлу,

миға шабуыл          ойлан,жұптас, бөліс  БҮҮ кестесі

синкуэй

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Практикалық жұмыстарды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
18«Қоңырауды мүсіндейміз».Топқа бөлу

миға шабуыл

Кім шапшаң, Аквариум,Инсерт

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырыптың  жалпы сипаттамасы   туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренедіОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
19«Қоңырауды мүсіндейміз».Топқа бөлу

миға шабуыл

Кім шапшаң, Аквариум,Инсерт

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырыптың  жалпы сипаттамасы   туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренедіОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
18«Сүйікті ертегілеріміздің кейіпкерлері». Қиял. Типтердің заңдылығыТоптық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмаларды орындау  тақырыпты меңгереді  жұмыс істеуге дағдыланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
20«Сүйікті ертегілеріміздің кейіпкерлері». Қиял. Типтердің заңдылығыТоптық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тапсырмаларды орындау  тақырыпты меңгереді  жұмыс істеуге дағдыланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
21«Қазақстанның байтақ даласы». ШырайСыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.

Миға шабуыл,Жигсо2, Автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Жаңа есепте мен химиялық реакцияла үйренеді.Сұрақ қойып жауап алмасуды қалыптастырадыОйын түрлерін салыстырады.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
22Аппликация. «Гүл сыйлаймыз» аппликациясыТоптық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалану

Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Почто, Автор орындығы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетедіКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
23«Көктем». Негізгі және қосымша түстерТренинг

Топтастыру

Миға шабуыл, Жигсо 1, Трек сызбасы, Салыстыру кестесі,Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырып қасиеттері мен   ережесін жатқа біледі, оны қолданып картамен  жұмыс  істеуге дағдыланады

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
24«Наурыз – көктем мерекесі». Композиция, ұлттық киімдер Жүректен- жүрекке”

Кім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
25«Ою түрлері». Композиция, ырғақ, симметрияКім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, ДебатОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
26«Қазақ оюлары». Бедерлі композиция 

Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатадыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
27«Қазақ оюлары». Бедерлі композиция 

Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды.Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатадыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
28«Қазақ оюлары». Бедерлі композицияМиға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервьюәдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөлісОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, тақырыптағы тәжірибелердің жасалуына баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артадыКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
29«Портрет». Бейне, типтендіруCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Теорияны практикамен ұштастыра алады.  Оқушының ой өрісі дамиды, пәнге  деген

қызығушылығы

артады

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
30«Менің қалам». Сәндік пейзажЕгер мен ойыны,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай  әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
31Дизайн біздің өмірімізде. «Қорапты безендіреміз»МИға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны,Семантикалық карта, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөлісОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырып бойынша жасалған тәжірбиелердің мәнін ашады,жасалған тәжірибелерге баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артадыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
32Дизайн біздің өмірімізде. «Қорапты безендіреміз»Миға шабуыл,Инсерт, Сөздер банкісі,Ыстық орындық, Кім шапшаңОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді маңыздылығын меңгеріп, ажыратып, практикада пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
33Дизайн біздің өмірімізде. «Қорапты безендіреміз»Миға шабуыл,Инсерт, Сөздер банкісі,Ыстық орындық, Кім шапшаңОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді маңыздылығын меңгеріп, ажыратып, практикада пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
34«Дала гүлдері». Пастозды кескіндемеCыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалану

Миға шабуыл, АВС әдісіі, Жиго,Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар шығармадағы негізгі ойды игереді, талқылайды,

кейіпкерлерге сипаттама беру арқылы  өз болмыстарымен байланыстырады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

 

Барлығы: 33 сағат (аптасына 1 сағат) Кескіндеме – 11 сағ Графика – 6 сағ Мүсіндеу – 4 сағ Сәндік-қолданбалы өнер – 12 сағ Барлығы: 33 сағат (32 сағ)

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь