ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Бейнелеу өнері, Сызу Бейнелеу өнерінен орта мерзімді жоспар 3 сынып

Бейнелеу өнерінен орта мерзімді жоспар 3 сынып

19
0

Бейнелеу өнерінен орта мерзімді жоспар.

Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған.

Авторлары: Н.А Раупова. Ә.Т Төлебиев.

Сабақтың тақырыбы

 

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кескіндеме

Жылы және суық түстер туралы не білесіңдер?

Түстер арқылы бөлу.

Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап, Өмірлік ахуалды талда

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар.
2 Түспен көңіл-күйді көрсету. Ойын, ББУ, тренинг,диалог,тәжірбиелік,аквариум ойыны

Кім жылдам

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бейнелей алады,түстерді ажыратады,алған білімді өмірде қолданадыү Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. 3-сыныпқа арналған бейнелеу өнерінің әдістемесі, тақырыпқа байланысты суреттер.
3 Жақын түстер. Топқа бөлу:

Түстер арқылы,

Миға шабуыл

Салыстыру кестесі, Жиго,Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түсінеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Қарама-қарсы  (Контраст) түстер Топтастыру әдісін пайдалану  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, Миға шабуыл,

Жигсо» Ассоциация,

Кім шапшаң

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар.
5 Қарама-қарсы түстердің ерекшеліктері Кім  жылдам

Миға шабуыл

Жигсо әдісі

Венн диаграммасы

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бейнелей алады,түстерді ажыратады,алған білімді өмірде қолданадыү Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. 3-сыныпқа арналған бейнелеу өнерінің әдістемесі, тақырыпқа байланысты суреттер.
6 Жақын түстер гаммасының көңіл -күйі Миға шабуыл

Болжау

Стикерлік диалг

Сэнквейн» әдісі

Бес жолды өлең

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түсінеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар.
7 Қарама-қарсы түстер гаммасының көңіл-күйі

Қарама-қарсы  түстерді араластыру.

Мәліметті  толықтыр, топтастыру стратегиясы,

Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. 3-сыныпқа арналған бейнелеу өнерінің әдістемесі, тақырыпқа байланысты суреттер.
8 Түс натюрморттың  көңіл-күйін қалай өзгертеді? Түс қағаздарымен топқа бөлу, Композициялық талдау, Венн  диагамманы , Бес жолды өлең, Адасқа әріптер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар.
9 «Күзгі гүл шоғы» натюрмортының композициясы Шаттық шеңбері, топтық жұмыс, «ой қозғау»

Жеке,  топтық жұмыс,

Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік бөліс,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Бейнелей алады,түстерді ажыратады,алған білімді өмірде қолданадыү Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. 3-сыныпқа арналған бейнелеу өнерінің әдістемесі, тақырыпқа байланысты суреттер.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь