ГЛАВНАЯ Образцы планов Бейнелеу өнері, Сызу Бейнелеу өнерінен қысқа мерзімді сабақ жоспар 3 сынып ҚМЖ күнделікті жоспар

Бейнелеу өнерінен қысқа мерзімді сабақ жоспар 3 сынып ҚМЖ күнделікті жоспар

72
0

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Музейге саяхат». Музейге ойша саяхат. Бейнелеу өнерінің түрлері. Қазақстандық және әлемдік өнердегі аса көрнекті туындыларды қабылдап, баға беру.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Гүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Музейге саяхат». Музейге ойша саяхат. Бейнелеу өнерінің түрлері. Қазақстандық және әлемдік өнердегі аса көрнекті туындыларды қабылдап, баға беру.

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Күзгі натюрморт». Көркемдік бейне туғызу үшін көркемдік мәнер тәсілдерін таңдау. Көркемдік материал – акварель
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Күзгі натюрморт». Көркемдік бейне туғызу үшін көркемдік мәнер тәсілдерін таңдау. Көркемдік материал – акварель

Дәптермен жұмыс

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Шалғында». Табиғат көрінісінің сұлулығы мен сан алуандығы. Орындау техникасы – сызықты сурет. Көркемдік материал – қара гельді қалам.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту «Шалғында». Табиғат көрінісінің сұлулығы мен сан алуандығы. Орындау техникасы – сызықты сурет. Көркемдік материал – қара гельді қалам.

Жоба жасау

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Адамның тұлғасы». Пластикалық мүсіндік материалдармен жұмыс іс- теудің қарапайым тәсілдері. Көркемдік материал – сазбалшық.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Гүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Адамның тұлғасы». Пластикалық мүсіндік материалдармен жұмыс іс- теудің қарапайым тәсілдері. Көркемдік материал – сазбалшық.

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Сырмақ». Ою элементтері мен са- рыны. Тіктөртбұрыштағы ою-өрнек. Жүннен немесе киізден аппликация.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Сырмақ». Ою элементтері мен са- рыны. Тіктөртбұрыштағы ою-өрнек. Жүннен немесе киізден аппликация.

Дәптермен жұмыс

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз.

Жоба жасау

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Гүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Менің үйім». Көркем мәнерде бейне жасау үшін қағаз-пластик техника- сында жұмыс жасаудың қарапайым тәсілдері. Орындау техникасы – қағаз пластик. Көркемдік материал – қағаз. мен жұмыс

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Геометриялық денелерден натюр морт салу». Заттарды жазықтық пен кеңістікте кескіндеу.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Гүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Геометриялық денелерден натюр морт салу». Заттарды жазықтық пен кеңістікте кескіндеу.

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсіл- дері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексаз
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Сергіту сәті «Қаражорға» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Адам және жануар». Пішінді беру тәсілдері. Көлемді беру тәсіл- дері. Көлемді композицияның мәнері. Көркемдік материал –ермексаз

Дәптермен жұмыс

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
 
Үйге тапсырма Жұмысты аяқтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь