ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология Биология 11 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Биология 11 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

139
0

Биология пәнінен   11 класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау 6. Негізгі дереккөздер
1 Кіріспе.

11-сынып биология бағдарламасының мақсаты, оның ғылымдары және осы ғылымдардың негізгі ерекщеліктері туралы мағлұмат беру.

   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау  Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру  Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
2 Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

   Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру  Бағалау парағы арқылы бағалау   Үш шапалақ Кері байланыс  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
3 Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің тәжірибелері. Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.

Көрсетілім: Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
4 Жер бетінде тіршілік пайда болуының алғышарттары: ғарыштық және ғаламшарлық алғышарттар.

Жер шараныдағы тіршіліктік пайда болу алғышарттары мен қасиеттері туралы сөз қозғау. Оқушыларға  тақырып аясында тапсырмалар орынтаду арқылы ойларын жетілдіру.

 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы.

 

5 Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі алғашқы атмосфера және химиялық элементтердің, бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы.

Жердің дамуының ерте кездегі көзқарастары мен ерекшеліктері туралы оқушыларға баяндау. Топтық жұмысты жандандыру арқылы  білім беру.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

 

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
6 Тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ  

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 Сызбанұсқалар

Таратпа материалдар

Фотосуреттер

7 А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда болу теориясы.

Опарин тұжырымдамасына мән беру. Миллер мен Юридің Опарин тәжірибесіне қосқан үлестеріне тоқталу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау. Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
8 Протобионттардың эволюциясы: ішкі ортаның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығуы, генетикалық кодтың пайда болуы.

Тақырып бойынша бі   лімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

9 Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің жүруі, эукариоттардың, жынысты көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.

Биологиялық эволюцияның ең алғашқы кезеңдеріне тоқталу. Біржасушалы және көпжасушалы жануарлардың пайда болу ерекшеліктерін түсіндіру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
10 Биология дамуының Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда «Әуелбастан мақсатқа сәйкестілік» және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Эволюциялық идеялардың дамуына үлес қосқан ғалымдардың портреттері мен өмірбаяндары.

 

11 Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.

К.Линнейдің жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
12 Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.

Биологияға үлес қосқан алғашқы эволюционист ғалымдардың негізг еңбектері туралы сөз қозғау. Тапсырмалар оындату, топтық жұмыстарды жандандыру.

 

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды талантты және оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор биология журналдары
13 Ч.Дарвин ілімі қалыптасуының алғышарттары: жаратылыстану ғылымдары саласындағы жетістіктер, Ч.Дарвиннің экспедициялық материалдары.

Дарвин ілімінің жан-жақтылығын баяндау. Өзара топтармен шағын дебат ұйымдастыру, яғни Дарвин ілімін жақтаушылар мен даттаушылар баяндамаларын ұсыну.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Түрлі түсті стикер арқылы Кері байланыс өзін-өзі бағалау

 

Ч.Дарвиннің «Бигль» кемесімен саяхаты кезіндегі жүрген жолдары және жинаған материалдары.

 

14 Ч.Дарвин ілімінің негізгі қағидалары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді талдау  

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Слайдтық материалдар Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
15 Түр — эволюциялық бірлік. Түрдің критерийлері.

Түр критерийлерін баяндау. Оның эволюциялық бірлік екендігіне көз жеткізу мақсатында тапсырмалар орындау. Оқушыларды сыни ойлауға итермелеу.

 Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
16 Тұқым қуалайтын өзгергіштік- эволюция үшін материал.

Тұқым қуалайтын өзгергіштікті салыстыру  мақсатымен талдау жұмыстарын топпен ортаға салу. Эволюция үшін материал көзі болып табылатын бұл өзгергіштіктің маңыздылығына мән беру.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жоғарыдағы  тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Оқулық

Журналдар

Слайдтық материалдар

Флипчарт Ғаламтор

17 Ч.Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі. Жануарлардың қолтұқымдары мен өсімдіктердің іріктемелері эволюциясының факторлары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Тірі өсімдіктер мен жануарлар, кеппешөптер мен жинақтамалар, жеке дара өзгергіштікпен байланысты өсімдіктердің әртүрлі іріктемелері және жануарлардың қолтұқымдары.

 

18 Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады  

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар
19 Жалпыға бірдей жеке дара өзгергіштік және ұрпақтар сан мөлшерінің артықтылығы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Фотосурттер  Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
20 Тіршілік үшін күрес және табиғи сұрыпталу.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Слайдтық материалдар  Нұсқаулық
21 Организмдердің бейімділігі және оның салыстырмалы сипаты. Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

22 Жаңа түрлердің түзілуі.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Географиялық түртүзілу процесін және организмдердің тіршілік ортасына бейімделуі мен түртүзілудің нәтижелерін бейнелейтін сызбанұсқалар.
23 Мутациялардың эволюциялық рөлі. Популяциялардағы генетикалық процестер. Микроэволюция. Түртүзілудің жолдары және жылдамдығы; географиялық және экологиялық түртүзілу.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор

Оқулық

24 Харди-Вайнберг заңы.

Харди-Вайнберг тақырыбы бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                                   Автор орындығы Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
25 Табиғи сұрыпталудың формалары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
26 Организмдердің тіршілік ортасына бейімділігі табиғи сұрыпталудың нәтижесі екендігі. Түртүзілу туралы қазіргі көзқарастар (С.С.Четвериков, И.И. Шмальгаузен).

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Дарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс Слайд       Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
27 Модификациялардың эволюциялық рөлі; физиологиялық бейімділіктер. Эволюцияның қарқындылығы.

Топтық жұмысты тиімді падалану мақсатымен тапсырмалар орындату.

Модификациялардың рөлі тақырыбы бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

28 Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Биологиялық прогресс және биологиялық регресс (А.Н. Северцов).

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау. Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Қызыл кітапқа енгізілген және мемлекеттік қорғауға алынған өсімдіктер мен жануарлардың өкілдерін сипаттайтын материалдар.
29 Макроэволюция, оның дәлелдемелері.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Шығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтау Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Гомологтық және аналогтық мүшелердің мысалдары, олардың құрылысы, онтогенезде пайда болуы.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь