ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология Биология 11 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

Биология 11 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

41
0

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар.

Сабақ мақсаты:  Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «ДЖИГСО»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

 

А4 қағаздар
Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

10 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі

 

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

«Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Кіріспе бөлімді оқу.

 

Инсерт

сиратегиясы

 

Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Пән атауы: Биология

Сабақ тақырыбы: Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар

Сабақ мақсаты:  Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар  туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «ДЖИГСО»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсілдер Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

 

А4 қағаздар
Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

10 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі

 

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

«Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

 

 

Инсерт

сиратегиясы

 

Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §1. Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары.

Сабақ мақсаты: Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттарытуралы  білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау..
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер», «ДЖИГСО» әдіс,   Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ғалымдардын суреттерін 5ке немесе 6 бөліп, қиылған қағаздарды оқушыларыма

таратамын нәтижесінде

топқа бөлінеді.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Веер» әдісі арқылы тексереді

А4 парағынан таратып беру

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Ғалымдардын

суреттерін 5 немесе 6 бөлікке бөлінген  қима қағаздарды таңдау арқылы және оларды біріктіру арқылы  4 топқа  бөлінді.

 

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

мозайка әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, «Веер»,

ғалымдардың

суреттері

А4 қағаздары

 

 

Плакаттар

Түрлі-түсті қаламсап

тар

клейлер

 

Өзара топтар бағалайды.

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 минут

Жаңа  сабақты қолдану

20минут

 5. Талдау

«ДЖИГСО»   әдіс,

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау 1 топ ↔2 топ  3топ ↔4 топ өзара тексереды, бағалайды

А4 қағаздары
Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берлген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды.

§§1. Жер бетінде тіршілік пайда  болуының алғышарттары.

 

Инсерт

сиратегиясы

 

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы.

Сабақ мақсаты: Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы туралы  білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау..
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер», «ДЖИГСО» әдіс,   Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің , бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ғалымдардын суреттерін 5ке немесе 6 бөліп, қиылған қағаздарды оқушыларыма

таратамын нәтижесінде

топқа бөлінеді.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Веер» әдісі арқылы тексереді

А4 парағынан таратып беру

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Ғалымдардын

суреттерін 5 немесе 6 бөлікке бөлінген  қима қағаздарды таңдау арқылы және оларды біріктіру арқылы  4 топқа  бөлінді.

 

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

мозайка әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, «Веер»,

ғалымдардың

суреттері

А4 қағаздары

 

 

Плакаттар

Түрлі-түсті қаламсап

тар

клейлер

 

Өзара топтар бағалайды.

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 минут

Жаңа  сабақты қолдану

20минут

 5. Талдау

«ДЖИГСО»   әдіс,

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау 1 топ ↔2 топ  3топ ↔4 топ өзара тексереды, бағалайды

А4 қағаздары
Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берлген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды.

§ Жердің дамуының  ерте кезеңдеріндегі  алғашқы  атмосфера  және химиялық  элементтердің бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы

 

Инсерт

сиратегиясы

 

Жиынтық баға

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: __________

Сабақ тақырыбы: §2 Тіршіліктің пайда болуы заманауи  көзқарастар.

Сабақ мақсаты: Тіршіліктің пайда болуы заманауи  көзқарастар туралы  түсінік, білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.

Қолданатын модульдер :.

  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер» «ДЖИГСО»   әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже Тіршіліктің пайда болуы заманауи  көзқарастар туралы білім қалыптасады.

 

 

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Шатық шеңберге түрғызып, не тұрғандарын түсіндіру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Суреттер сөйлейді»әдісі 1↔2    3↔4

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шаттықтық шеңберге тұрады және бір- біріне тілек айтады .

Әр түрлі жазбаларды тандау арқылы  4 топқа  бөлінді.

Алдын ала мұғалімнің топ атауларын жазылған партаға отырады.

 

 

 

 

Шатық шеңбер

Әртүрлі

пішіндес түрлі-түсті қима қағаздар

Топ атаулары жазылған А4 қағаздары

 

 

А4 қағаздар

Түрлі – түсті қаламсаптар

 

Топтар өзара бағалайды
Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл»

Тірі организмдердің деңгейімен кезектесе суреттерін

көрсете отырып, тақырыпты ашамын.

 Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады Суреттер, макеттер, формулалар
Жаңа  сабақты қолдану

15 мин

 

 

 

 

 

Талдау

«ДЖИГСО»   әдісі арқылы жаңа сабақтын мағынасын алып ашамын

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

Ақпарат көздері,

Плакаттар. Түрлі- түсті қаламсаптар.

 

 

Постерді қорғауына деңгейіне байланысты қорғалады.

Жоғары деңгей – «5» балл

Орташа –«4» балл

Төмен деңгей –«3» балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Критерий бойынша өздерін бағалайды.

Рефлекция жасайды.

§ Тіршіліктің пайда болуы заманауи  көзқарастар.

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда  болу теориясы.

Сабақ мақсаты:. А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда  болу теориясы.

туралы  түсінік, білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.

Қолданатын модульдер :.

  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер» «ДЖИГСО»   әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда  болу теориясы.

туралы білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Шатық шеңберге түрғызып, не тұрғандарын түсіндіру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Суреттер сөйлейді»әдісі 1↔2    3↔4

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шаттықтық шеңберге тұрады және бір- біріне тілек айтады .

Әр түрлі жазбаларды тандау арқылы  4 топқа  бөлінді.

Алдын ала мұғалімнің топ атауларын жазылған партаға отырады.

 

 

 

 

Шатық шеңбер

Әртүрлі

пішіндес түрлі-түсті қима қағаздар

Топ атаулары жазылған А4 қағаздары

 

 

А4 қағаздар

Түрлі – түсті қаламсаптар

 

Топтар өзара бағалайды
Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл»

Тірі организмдердің деңгейімен кезектесе суреттерін

көрсете отырып, тақырыпты ашамын.

 Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады Суреттер, макеттер, формулалар
Жаңа  сабақты қолдану

15 мин

 

 

 

 

 

Талдау

«ДЖИГСО»   әдісі арқылы жаңа сабақтын мағынасын алып ашамын

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

Ақпарат көздері,

Плакаттар. Түрлі- түсті қаламсаптар.

 

 

Постерді қорғауына деңгейіне байланысты қорғалады.

Жоғары деңгей – «5» балл

Орташа –«4» балл

Төмен деңгей –«3» балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Критерий бойынша өздерін бағалайды.

А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда  болу теориясы.

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §Протобионтардың эволюциясы : ішкі орта ның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығаруы, генетикалық кодтың пайда  болуы.

Сабақ мақсаты: Протобионтардың эволюциясы : ішкі орта ның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығаруы, генетикалық кодтың пайда  болуы туралы  түсінік, білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.

Қолданатын модульдер :.

  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер» «ДЖИГСО»   әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже Протобионтардың эволюциясы : ішкі орта ның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығаруы, генетикалық кодтың пайда  болуы туралы білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Шатық шеңберге түрғызып, не тұрғандарын түсіндіру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Суреттер сөйлейді»әдісі 1↔2    3↔4

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Шаттықтық шеңберге тұрады және бір- біріне тілек айтады .

Әр түрлі жазбаларды тандау арқылы  4 топқа  бөлінді.

Алдын ала мұғалімнің топ атауларын жазылған партаға отырады.

 

 

 

 

Шатық шеңбер

Әртүрлі

пішіндес түрлі-түсті қима қағаздар

Топ атаулары жазылған А4 қағаздары

 

 

А4 қағаздар

Түрлі – түсті қаламсаптар

 

Топтар өзара бағалайды
Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл»

Тірі организмдердің деңгейімен кезектесе суреттерін

көрсете отырып, тақырыпты ашамын.

 Оқушылар мұғалім қойған сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады Суреттер, макеттер, формулалар
Жаңа  сабақты қолдану

15 мин

 

 

 

 

 

Талдау

«ДЖИГСО»   әдісі арқылы жаңа сабақтын мағынасын алып ашамын

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

Ақпарат көздері,

Плакаттар. Түрлі- түсті қаламсаптар.

 

 

Постерді қорғауына деңгейіне байланысты қорғалады.

Жоғары деңгей – «5» балл

Орташа –«4» балл

Төмен деңгей –«3» балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Критерий бойынша өздерін бағалайды.

Рефлекция жасайды.

§Протобионтардың эволюциясы : ішкі орта ның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығаруы, генетикалық кодтың пайда  болуы.

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §  Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.

Сабақ мақсаты: Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы туралы  түсінік, білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық «Веер»,  «ДЖИГСО»

Күтілетін нәтиже: Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы  жайлы   түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер Бағалау
Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 Шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне жылы лебіз айтыру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:  «Веер»,

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

 

 

Кесте толтыру, «Сандар сыры»

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Топтар өзара бағалау
Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

Талдау

«Мағынаны ажырату» Мәтінді оқуды  және  «ДЖИГСО»

Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

«Мағынаны ажырату

 

«ДЖИГСО»

 

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Топтар

өзара бағалау

 

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § Биология дамуының Ч.Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда әуел бастан мақсатқа сәкестілік және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі

Сабақ мақсаты: Биология дамуының Ч.Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда әуел бастан мақсатқа сәкестілік және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі туралы сипаттма беру

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» «Миға шабуыл», «ББҮ»

Күтілетін нәтиже: Биология дамуының Ч.Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда әуел бастан мақсатқа сәкестілік және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі  туралы жайлы   түсінік және білім қалыптасады

 

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

Дер

Дерек көздер
Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» 1-қадам мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту

Оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою –сұрақтарды мәтін бойынша  оқушылардың өздері немесе мұғалімнің өзі қоюына болады

2-қадам оқушылар оқығандары  бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл» 1.Оқушыларға Ч.Дарвиннің суреттерін көрсетіп, қалай еңбектерін білесіндер, тіршілікке қарасты қандай көзқарас, ойларын айтты ? т.б  деген сұрақ арқылы тақырыпты ашып алу

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы  тақырыпты ашу, өз ойларын еркін жеткізу. «Миға шабуыл» АКТ,

 

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

Талдау

«Мағынаны ажырату»

«ББҮ» әдісі

Мәтінді оқуды

Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

Мәтінді әр оқушы жеке оқиды, оқу үрдісінде  не білетінің әр топ өздері жазады және не білгісі келетіні жайлы бір мақсаттан жазады. Соған байланысты мәнмәтіндерден оқи бастайды.

Постер қорғау

«ББҮ» әдісі

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Биология дамуының Ч.Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда әуел бастан мақсатқа сәкестілік және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Мерзімі : __________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § Өсімдіктер мен  жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К. Линнейдің жұмыстары.

Сабақ мақсаты:  Өсімдіктер мен  жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К. Линнейдің жұмыстары туралы білім қалыптастыру

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  « Ротация» «Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі.

Күтілетін нәтиже:  Өсімдіктер мен  жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К. Линнейдің жұмыстары.

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

Дер

Дерек көздер
Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

« Ротация»

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.1-қадам, сұрақтар дайындау (1-8 –ге дейін) сұрақтарды нөмірленген ватманарға жазып, удиторияның әр бұрышына іліп қою

2-қадам әр топқа түс бөліп беру (қызыл, сары, жасыл, көк) әр топ ватманға өз түсінің маркерімен өз сұрағына жауап береді, (әуелі жеке сосын топта.

 

 

 

«Ротация»

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну, Талдау

«Мағынаны ажырату»

«Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі. Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

1-қадам сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі 2-қадам оқушылырды үй тобына бөлу. Топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі 1,2,3,4 деген өз нөмерлерін алады

Берілген уақытта, барлығы орындарынан тұрады, 1- нөмірлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады, 2- нөмірлер, 3- нөмірлер және 4 нөмірлер, әркім өз тобында жасалынған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.Постер қорғау

«Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі. АКТ,

А4 қағаздар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Өсімдіктер мен  жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К. Линнейдің жұмыстары.1.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: § Ж.Кювье және Ж де Сент-Илердің еңбектері.  Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.

Сабақ мақсаты: Ж.Кювье және Ж де Сент-Илердің еңбектері.  Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер туралы білім қалыптастыру

Сабақ міндеті:

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  « Ротация» «Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі.

Күтілетін нәтиже: Ж.Кювье және Ж де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер  жайлы   түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Әдіс-тәсіл

Дер

Дерек көздер
Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

« Ротация»

 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.1-қадам, сұрақтар дайындау (1-8 –ге дейін) сұрақтарды нөмірленген ватманарға жазып, удиторияның әр бұрышына іліп қою

2-қадам әр топқа түс бөліп беру (қызыл, сары, жасыл, көк) әр топ ватманға өз түсінің маркерімен өз сұрағына жауап береді, (әуелі жеке сосын топта.

 

 

 

«Ротация»

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну, Талдау

«Мағынаны ажырату»

«Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі. Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

1-қадам сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі 2-қадам оқушылырды үй тобына бөлу. Топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі 1,2,3,4 деген өз нөмерлерін алады

Берілген уақытта, барлығы орындарынан тұрады, 1- нөмірлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады, 2- нөмірлер, 3- нөмірлер және 4 нөмірлер, әркім өз тобында жасалынған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.Постер қорғау

«Біреуі-уйде, үшеуі — қонақта» әдісі. АКТ,

А4 қағаздар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

Ж.Кювье және Ж де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

________________________________________________________________________________________________________________________

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь