ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Биология Биология 8 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Биология 8 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

13
0

Биология пәнінен   8класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі4. Үйрену мақсатын

дағы бағаны қоса алғанда  бағалау

5. Бәрін қоса алғанда бағалау6. Негізгі дереккөздер
1Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена.

Адам  туралы негізгі ғылым жүйесін қамти отыра, оның анатомия, физиология және гигиена салалары бойынша оқушылардың сыни ойлаулары мен дамуын негізге алу.

 

   Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ

Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
2Ішкі мүшелердің топографиясы.

Адам ағзасының негізгі ішкі мүшелері туралы мағлұмат беру. Фотосуреттерді пайдалана отырып  оқушылардың ойлау мен даму ерекшеліктерін алға сүйреу.

 

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
3Жасуша және оның құрылысы: ядро және цитоплазма, хромосомалар және гендер.

Жасушалардың құрылысы ме олардың құрамындағы органоидтарының атқаратын қызметтері туралы тоқталу. Ойлаудың әдістерін пайдалана келе олардың атқаратын қызметтеірмен жете таныстыру.

 

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы

Жасушаларға  қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

4Жасуша органоидтері: жасушалық мембрана, эндоплазмалық тор, рибосомалар, митохондриялар, лизосомалар, жасуша орталығы.

Плазмалық және плазмалық емес жасуша органоидтері туралы мағлұмат беру. Ойлау әрекеттерін қалыптастыру.

 

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауКритерий  арқылы  бағалау Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

 

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
5Жасушаның химиялық құрамы: су, минералды тұздар.

Жасушының негізгі құрамы су екендігін және оның қызметі туралы сөз қозғау. Топпен жұмыс барысында ауызбіршілікке, ынтымақтастыққа жетелеу.

Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ 

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

 Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
6Жасушаның химиялық құрамы. Органикалық заттар: нәруыздар, майлар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары.

Жасушаның құрамындағы органикалық заттар, нәруыздар , майлар көмірсулар  туралы топпен және жеке түрде талқылау, нуклеин қышқылдарының тұқымқуалауда атқаратын негізгі қызметтеріне тоқталу.

 

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

 

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
7Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Рибосомалардағы биосинтез процестері, органикалық заттардың энергия бөле отырып биологиялық тотығу процестерінің митохондрияларда аяқталуы.

Жасушадағы энергиялық станция митохондрия екендігі туралы мағлұмат беру. Энергияның бөліну, жұмалу ерекшелігімен таныстыру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдауОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

8Жасушалардың бөлінуі, олардың өсуі мен дамуы, мамандануы. Тітіркенгіштік және қозғыштық қасиеттер.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдауЖасушалардың  қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауКритерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
9Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке.

Негізгі адам ұлапаларының құрылысы мен қызметтеріне тоқталу. Жұмыс барысында әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыТақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасадыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Оқулық

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

10Ішкі, сыртқы және аралас секреция бездері. Эндокриндік жүйе. Гормондардың қасиеттері, мүшелер жұмысын реттеудегі маңызы.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдауОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Судың және топырақтың құрамында йод жетіспейтін аймақта тұратын, қалқанша бездері ұлғайған бірнеше әйелдің суреттерін көрсету (Рубенс бойынша).
11Қалқанша без, оның гормондарының қызметі. Қалқанша бездің қызметі бұзылуының аурулары: кретинизм, шырыштық ісік, базед ауруы т.б.

Адам ағзасының гуморальдық реттелуіне тоқталу. Гормондардың негізгі қызметтеріне жете мән беру. Сыни ойлауларын дамыту мақсатымен жұмыс жасау.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыДарынды талантты және оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруБағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор биология журналдары
12Ұйқы безінің инсулин гормонының қандағы глюкоза мөлшерін реттеудегі рөлі. Қантты диабет.

Гормонлдардың бөлінуінің бұзылуынан болатын аурулар мен олардың алдын-алу шараларын ұйымдастыру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдауҰйқы безінің ызметіне байланысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Түрлі түсті стикер арқылы Кері байланыс өзін-өзі бағалау

 

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

13Жүйке жүйесінің маңызы, оның құрылысы және қызметі. Нейронның құрылысы: нейрон денесі, дендриттер, аксон, рецептор, синапс.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді талдау 

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Слайдтық материалдар Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
14Жұлын. Жұлынның ақ және сұр заттары, орталық өзегі. Жұлыннан шығатын жүйкелер.

Жүйке жүйесінің қызметі мен оған кіретін негізгі құрам-бөліктерге тоқталу. Жүйке жүйесінің орталығы ми мен жұлынға жете мән беру. Сыни ойлаулары мен дамуын қалыптастыру.

 Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
15Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Ми мен оның жүйкелеріне қатысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.
16Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары: қимыл-қозғалыс, тері-бұлшық ет, көру, есту, иіс сезу, дәм сезу.

Адам басындағы жүйкені басқаратын ми мен оның құрылысы туралы сөз қозғау, бірлесіп жұмыс жасауда ынтымақтастық пен ауызбіршілік, бір-бірін тыңдауға үйрету.

Алты қалпақ                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Жуан және жіңішке сұрақтарЖаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

17Вегетативті жүйке жүйесінің симпатикалық және парасимпатикалық бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі.

Жүйке жүйесінің шеткі бөлімдерін тоқталу, бағалау тәсілдерін жетік меңгерту. Вегетативтік жүйке жүйесінің құрылысын талылау.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыТақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар
18Сезім мүшелері және анализаторлар туралы түсінік. Анализаторлардың қасиеттері, олардың маңызы және өзара байланысы.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Кеппешөптер

Фотосурттер  Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта

19Көру мүшесі. Көздің құрылысы мен қызметі. Көру анализаторлары. Көру орталығы.

Сезім мүшелерінің бірі көру туралы оймен бөлісу. Мақсатын бірге анықтау, сыни ойлау мен даму әреткеттерін қалыптастыру.

Кубизм                Венн диаграммасы                        Эссе                   Автор орындығыТақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасадыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Слайдтық материалдар  Нұсқаулық
20Есту мүшесі және есту анализаторы. Сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың құрылысы және қызметі.

Сезім мүшелерінің, оның ішінде есту мүшесі құлақтың құрылысы мен гигиенасы туралы, оның аурулары туралы мағлұмат беру, оқушылардың сабаққа деген құштарлықтарын арттыру мақсатымен жұмыстар атқару.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешендіЕсту мүшелеріне  ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Бағалау парағы арқылы бағалау

Екі жұлдыз, бір тілек

Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

21Тепе-теңдік мүшелері: вестибула аппараты. Сипап сезу, иіс сезу, дәм сезу мүшелері және олардың анализаторлары.

Адамның тепе-теңдік мүшелерінің құрылысына тоқталу. Алақандағы реуепторлардың ерекшелігіне мән беру. Бірлесіп жұмыс жасаудың тиімділігін арттыру.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтықЖаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланысБелгісіз заттардың иісін анықтау тәсілдері.
22Сүйектер, бүлшық ет, сіңірлер — тірек қимыл жүйесінің құрамдас бөліктері.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

 

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Қолын жоғары көтеріп, алақанын жоғары не төмен қаратып қолын айналдырып қозғалыстар жасау арқылы иық белдеуі сүйектерінің атқаратын рөлін өзіндік бақылау.
23Сүйектердің құрамы, құрылысы, олардың пішіндері және қызметі. Түтікті сүйектердің өсуі.

Адам ағзасының сүйектерінің құрылысы мен құрамы туралы сөз қозғау. Тірек қимыл аппаратының тиімділігі мен сүйектердің типтеріне тоқталу.

Кубизм                Венн диаграммасы                       Эссе                   Автор орындығыСүйектердің құрамына байланысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
24Қаңқаның негізгі бөлімдері: бассүйек, түлға қаңқасы, иық және жамбас белдеулерінің қаңқасы, қол-аяқ қаңқасы.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

 

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруЕкі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
25Сіңір созылғанда, буын шыққанда және сүйек сынғанда көрсетілетін алғашқы көмек.

Денедегі сіңір байламдарының қызметтері туралы мағлұмат беру және олардың созылуынан болатын қауіпті әрекеттері туралы баяндау. Бірлесіп жұмыс жасауға бейімдеу.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыТақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Критерий  арқылы  бағалау

Өзін-өзі бағалау Мұғалімнің бағалауы       Кері байланыс

Білекке шендеуіш салу және оны қолда бар заттардың көмегімен бекіту.
26Бүлшық ет, оның типтері, құрылысы және маңызы. Адам организміндегі бүлшық еттердің негізгі топтары.

Тірек қимыл аппаратының негізі бұлшық еттердің құрылысы мен қызметтері туралы мағлұмат беру. Құрамындағы нәруыздардың қызметтеріне де тоқталу.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруБағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ Кері байланыс

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

27Дене сымбатының бұзылуы мен жалпақтабандылық қалыптасудың алдын алу.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешендіАдам денесінің сымбатты болуының қаншылықты маңызды екендерін ұғынады. Сымбаттылықты қалыптастыру үшін жасалатын әрекеттермен танысады. 

Жоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.

Түрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Слайдтық материалдар
28Қан, үлпа сүйықтығы және лимфа-организм ішкі ортасының құрам бөліктері.

Сыни ойлау мен даму жолында оқушыларды бейімдеу. Бірлескен жұмысқа баулу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыЖаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауЕкі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Бөлме қсімдіктері

Ғаламтор материалдары

Фотосуреттер

Схемалар

29Қанның ұюында тромбоциттердің рөлі.

Адам организмі құрамындағы тромбоциттердің негізгі қызметтеріне тоқталу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Адам қанының ұюындағы ерекшеліктерге байланысты ерекше ойлары қалыптасады, сөйлеу тілдерімен танымдық және логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыТалантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруҮш шапалақ Кері байланыс Бағалау парағы арқылы бағалау

 

Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

30Эритроциттердің оттек пен көмірқышқыл газын тасымалдауы.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТЖаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей аладыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар

 

31Лейкоциттер, олардың құрылысы мен қызметі. И.И.Мечников, фагоцитоздың ашылуы. Қабыну процестері.

Сыни ойлау мен даму жолында оқушыларды бейімдеу. Бірлескен жұмысқа баулу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыЖоғары деңгейлі тапсырма беру арқылы дарынды оқушыны анықтау.Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

32Иммунитет. Иммундық жүйенің мүшелері: қызыл сүйек майы, тимус, лимфа түйіндері. Иммундық реакция. Антигендер және антиденелер.

Организмнің иммундық жүйесіне тоқталу, оның атқаратын қызметі мен ауруларды жою жолындағы рөлі туралы баяндау.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТАдам иимунитетін қалыптастыру мен оны жақсарту мақсатында жасалатын іс-әрекеттерге тоқталу арқылы оқушылардың ойлары өзгереді.Дарынды талантты және оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беруТүрлі түсті стикер арқылы өзін-өзі бағалау

Кері байланыс

Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық

Схемалар

33Ауру қоздырғыш микробтар мен вирустардың жұқпалы аурулар дамуындағы рөлі. Вакциналар мен емдік сарысулар.

Оқушылардың сыни ойлауы мен дамуын алға сүйреу. Әдіс тәсілдерді тиімді түрде пайдалану. Топпен жұмыс барысында ынтымақтастық пен ауызбіршілікке үйрету.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешендіТөменгі сатылы өсімдіктер мүктерге қатысты білімдері толықтырылады.  Логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасадыШығармашылық тапсырмалар беру арқылы дарынды оқушыны анықтауКері байланыс Бағалау парағы арқылы бағалау

Үш шапалақ

Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

 

 

34Қан топтары және қан құю.

Оқушыларды сыни ойлау мен даму жолында оқушыларды бейімдеу. Бірлескен жұмысқа баулу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығыОқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасадыДарынды және  талантты балаларға кеңейтілген тапсырма беру

 

Екі жұлдыз, бір тілек

Бағалау парағы арқылы бағалау Мұғалімнің бағалауы

Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

Бөлме өсімдіктері

35Жүректің құрылысы.  

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқушылар  жүрек  жұмысының кезендерітуралы түсінеді..Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
36Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері.Лимфа айналымы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.Оқушылар қанның  тамырлардың  бойымен қозғалуы туралы оқып үйреніп,  түсініктерін кеңейтеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
37Жүрек және қан тамырлар жүмысының реттелуі. 

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар  жүрек және қан  тамырлар жұмысының  реттелуы туралы  оқулықтан мәліметтер алады. Олар мен таніысады.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
38Гуморальдық реттелу.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар гуморалдық реттелу  ерекшеліктері туралы  оқулықтан мәліметтер алады. Олардың зияндар імен таніысадыКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
39Капиллярлық,веналық және артериялық қан кетуде көрсетілетін алғашқы көмек.      . Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамытуТоптық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар  қан  кеткенде  алғашқы  көмек беру туралы  түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
40Тыныс алудың маңызы.

Оқушыларға оқытудың  паңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқушылар  тыныс  алу мүшелерін оқып үйренудің әдістерін оқып  біліп үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
41Тыныс алу қозғалыстары,олардың реттелуі .

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқушылар .өкпенің  тіршілік сиымдылығы туралы түсініктерін қалыптастырып, олардың    мен танысады.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
42Тыныс алу мүшелерінің аурулары;тұмау,өкпе- туберкулезі ауа арқылы берілетін аурулар.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.Оқушылар тыныс алу  мүшелерінің ауруларі танысып , алдыны  алу шараларі маңызы туралы түсінеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
43Тамақтанудың маңызы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар  тамақтық  өнімдер   және қоректік эаттар туралы, оның  маңызын  оқып  түсініп, үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
44Ас қорыту  маңызы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқушылар ас  қорыту жүйесі  мүшелері мен  танысып, түсініп оларға сипаттама береді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
45Астың  ауыз   қуысында қорытылуы мен   таныса   отырып топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқушылар  тістің  құрылысы және қызметі  мен танысып,    оқып  түсінеді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
46Астың асқазанда қорытылуы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.Оқушылар  асқазан  сөлі ферменттерінің  нәруыздарға  әсері туралы  оқып түсінеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
47 Ішек сөлінің асқа әсері.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануОқушылар ішек  сөлінің асқа әсері туралы  мәліметтер алады.  .Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
48Ас қорыту мүшелерінің жұқпалы аурулары;дизентерия,тырысқақ,іш сұзек т.б.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқушылар ас қорыту мүшелерінің жұқпалы ауруларін оқып  үйренеді.  түсініктері қалыптасады.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
49Организм құрылымының қалпына келтіру,олардың өсуі мен энергия жинақтауы  үшін  қоректік  заттардың  маңызы.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануОқушылар тамақтану мөлшерін анықтау, тамақ  рационының құру , күн  тәртібін жасап  үйренеді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь