ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Адам қоғам құқық | ЧОП Адам қоғам құқық 10 сынып | орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Адам қоғам құқық 10 сынып | орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

26
0

Адам. Қоғам.  Құқық.     10-сынып.    ҚГБ.    (34 сағат)

ҚР Білім және ғылым  министірлігінің 03, 04, №115  бұйрығымен бекітілген

 

 

 

                              Сабақ тақырыбы

  Сағат  Мақсаты Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
      Адам және дүние.     (9сағ)

 

1 Адам және оның дүниетанымы. 1 Адам және оның дүниетанымы туралы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту арқылы  сауаттылыққа талпынады Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Кубизм, Ыстық орындық Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;Ойын нақты жеткізе алады;Өзін-өзі реттейді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Дүниетанымның тарихи үлгілері. 1 Тақырып р туралы түсініктерін дамытады, ой өрістері  қалыптастыды тапсырмалар орындауға  қолданады

 

 

Миға шабуыл,Жигсо, «АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс, Шығармашылық жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Адамның дүниеге деген  танымдық қатынасы. 1 Тақырыпты талдай  отырып   ойларын  анықтайды,

адамның дүниеге деген  танымдық қатынасы туралы  үйреніп практикада қолданады

 

Миға шабуыл, Инсерт, Семантикалық карта, Кім  біледі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тапқырыптың негізгі маңызын шығармашылық тапсырмалар арқылы байланыстырып түсініп  сөйлеуге , ойын тиянақты жеткізуге дамиды анады Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Ғылыми таным 1 Тақырыпты  анықтамалар мен  деректер  арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, онытапсырмалар орындауға  пайдаланады Миға шабуыл, Кестиктер-нөлдіктер әдісі, Жұптық әңгіме, Кубиз Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты  түсіне отырып оқу, талдау, негізгі ойға қорытынды жасау арқылы топпен жұмыс жасауға дағдыланады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Білім және білім беру. 1 Тақырыпты түсініп оқу арқылы  тапсырмаларды меңгереді және білімдерін бекітеді, оны өз ойларын қорытып айтуда пайдаланады Конверт-сұрақ» әдісі, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Адами қызметтегі бостандық, қажеттілік және жауапкершілік. 1 Адами қызметтегі бостандық, қажеттілік және жауапкершілік.бойыншатүсініктерін дамтады,  білімі мен біліктігін  дамыту арқылы өз ойларын жетік пайдалануға дағдыланды Миға шабуыл,,Жұптық әңгіме, Топтастыру,Венн диаграммасы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыпты   біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы  сөздік қорларын дамытуға  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7 Еркіндік және қажеттілік. 1 Оқушыларды еркіндік және қажеттілік.туралы түсініктер қалыптастыды, тапсырмалар орындауда  тақырыпты толығымен  түсінеді

 

Миға шабуыл, Жигсо2,  Топтастыру, Шығармашылық жұмыс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Анықтамалар арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша дамыйды, тапсырмаларды пайдалана отырып жұмыстар орындауға  машықтары дамиды. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
8 Еркіндік және  жауапкершілік. 1 Тапсырмаларды орындау арқылы еркіндік және  жауапкершілік  сипаттамаларын меңгереді және деркетер арқылы тақырыппен жұмыс істеуге дағдыланады Кім шапшаң, Сөзімді аяқта, Ыстық орындық Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9 Қайталау. 1 Бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, тапсырмалар орындауда тақырыптарды тереңірек түсінуге дағдыланад Кім жылдам,Сақина салмақ,Сиқырлы сандық,Семантикалық кесте Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және тапсырмалар орындауда  пәнге қызығушылығы артады Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 Қазіргі қоғам. 1 Түсініп оқуға, тақырыптың маңыздылығы мен  мақсаттарын ажырата білуге үйренеді,  танымдық қабілеттерін дамытады Миға шабуыл,Ыстық орындық, Үш қадамды сұхбат,Жалғасын тап Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь