ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Адам қоғам құқық | ЧОП Адам қоғам құқық 11 сынып | қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

Адам қоғам құқық 11 сынып | қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

18
0
Тақырыбы 1Философияның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлі
МақсатыӘлем эволюциясы» ұғымына қысқаша түсінік бере отырып, философиялық танымның ерекшелігіне, негізгі мәселелеріне, материализм мен идеализмнің  айырмашылықтарын анықтау
Жалпы мақсатТапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып  тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру
Күтілетін нәтижеБілімдерін тереңдете отырып топпен жұмыс жасау арқылы білімдері тереңдейді

.

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Топтастыру , Академиялық дау –дамай  әдісі, АВС әдісі, Кім жылдам

 

Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Журектен жүрекке тренингі і арқылы бір-бірімен амандасады;Топқа бөлу – әртүрлі  суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық  жұмыс жасайтындарын айтадыОқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп  3топ құрайды, топ ережесін сақтайды,Топтар: бөлінеді
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушы  берген тапсырманы орындау
Түсіну«Топтастыру»  арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты топтастыру арқылы түсінік аладыӘр топқа өткен тақырып пен жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ  өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашадыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
ҚолдануТоппен жұмысАкадемиялық дау –дамай  әдісі

арқылы жаңа  тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану

Оқушыларға  тақырып төңірегінде  тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату Олүшін академиялық дау –дамай әдісін пайдалануОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТалдау сатысында «АВС» әдісін қолданду

1Әлем эволюциясы» ұғымына қысқаша сипаттама беріңдер

2Философиялық танымның ерекшелігі неде?

3        Философияның негізгі мәселесін атаңдар

4Материализм» және «идеализм» ұғымдырын салыстыра отырып, олардың қарама-қарсы  мазмұндарын анықтаңдар

 

 Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 тақырып, «В» орташа дейгейлі 2 тақырып, «С» күрделі деңгейлі 1тапсырма есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

 

Әр  топқа  тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп орындайды
ЖинақтауКім жылдам

арқылы  сабақты  жинақтайды

Топқа тапсырмалар тарату, тақырыпты жинақтауТоптар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыру

Екі жұлдызбір тілек

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы 2Философия даналық мектебі ретінде

 

МақсатыФилософия даналық мектебі ретінде берілген ережемен танысуды  қалыптастырады және топпен түсіну арқылы тапсырмаларды  пайдаланып, тақырыпқа  арналған тапсырмаларды орындайды.
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТақырыпты түсінеді, ұжымда бірлесе отырып жұмыс жасауда өз пікірін білдіруге, дәлелдеуге үйренеді
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл,Кім жылдам, Тест, Семантикалық карта
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлуОқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

    «Миға шабуыл» әдісі

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Әр топ сұраққа жауап береді
Түсіну«Кім жылдам» әдісі

арқылы топпен жұмыс жасау

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ҚолдануЖеке жұмыс «тест жұмысын орындау»Әр оқушыға шағын тест тапсырыладыТестке жауап беріп ойларын қортындылайды, тақырыпты қатысты сұрақтар
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауПостермен  жұмыс

1 топ

2 топ

3 топ

 

Топтарға жаңа тақырып бойынша  сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын  суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
ЖинақтауСемантикалық картамен жұмысм«Жыртық кітап жылады» ( Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалауОқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын  толтыру арқылы жеткізу
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруТоппен және жеке өзін өзі бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  3Адам-философияның басты мәселесі
МақсатыТақырыптың  маңыздылығымен танысады, түсініпп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТопта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім шапшаң, Сөзімді аяқта, Инсерт
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы  топқа бөлу

Алтын ереже құру  қажеттігі туралы айту.

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар  таратып беру

«Сандарды бейнеле» ойыны

арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

,қимылымен бейнелеу.

Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім шапшаң»  ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізуҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкалар

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауап беру
Түсіну«Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері  ашады

 

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен  тақырыпты еске  түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмағанОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасау

ҚолдануПостермен  жаңа тақырыпты қорғау

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында  жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін  топпен талқылап отаға  топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТоппен жұмыс    «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру   арқылы  тақырыпты талдау

 

Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін  оқушылар өз ойларын айтады.

Кеңістіктің екі тұғырнамасы мен оның сипаттамалары

 

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды
ЖинақтауШығармашылық тапсырма

(Сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты суреттер мен тапсырма қағаздарын таратады, топпен  оқушылар өз ұстаздары жайлы  реттеп жазып көрсеттедіОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу, суретті сипаттау
БағалауОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Мұғалім әр топқа балау критерийлерін таратады,бағалау парақшаларын бередіОқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  4 Өмірдің мәнін іздеудегі адам
МақсатыТақырыпты толық меңгереді, тақырып пен тапсырмаларды біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеОқышулар іздену, білу, ойлану арқылы тапсырмаларды қатесіз орындауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, Жигсо 1, «Компакт-опрос» әдісі, Салыстыру кестесі,Кім жылдам
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін.Оқушыларды «Атом.Молекула» тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремінСабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды.4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

Миға шабуыл әдісі бойынша сұрақ-жауап

1 Философия даналық мектебі неде?

2 Адам-философияның басты мәселесі не?

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Өткен тақырыптар бойына сұрақтарға жауап береді, топпен өз білімдерін көрсетеді
Түсіну« Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері

1 топ Адам философиясы

2 топ Адам өмірі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша  жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу
ҚолдануТақырыпты меңгерту мақсатында арнайы тапсырмалдарды пайдалану үшін «Компакт-опрос» әдісін пайдалнуТақырыпқа тапсырмалар қолдану үшін «Компакт-опрос» әдісі бойынша әр топқа сұрақты парақшаға жазып алдарына беремін және интербелсенді тақтада да жазулы тұрды. Сұрақты жұпта талқылап, дайындалуға  3 минут  уақыт бердім. Дайындалып болғаннан кейін әр жұп өзінің сұрағын оқып, жауабын айтты. Бұл әдісте сұрақ қоюдың қайта бағыттау техникасы қолданылды

 

Әр топ берліген тапсырманы тақтаға шығып орындап белсенділік танту керек
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауСалыстыру кестесіОқушыларға таырыптарды салыстыру білімдерін талдатуӘр топқа салыстыру  парағы таратылады, сол арқылы салыстырады нәтижесін тақтаға шығып көрсетеді

 

Жинақтау«Кім жылдам»      арқылы тапсырмасын пайдалану арқылы тақырыпты жинақтауСлайда берілгентасырма бойынша топпен жарысқа түседі, интерактивті тақтада көрсетіледі.

1Қозғалыс» ұғымының философиялық мәні неде?

2Қозғалыстың түрлерін атай отырып, оны белгілі ұстанымдар бойынша топқа бөліңдер

3А.Эйнштейннің салыстырмалық теориясының қағидаларына қалай қарайсыңдар, олар сендердің көкейлеріңе қона ма

Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
БағалауБағалау шкаласы мен бағалау парақтарын таратуӘр топқа бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

Тақырыбы  5Қоғамға деген философиялық көзқарас
МақсатыҚоғамға деген философиялық көзқарас  тақырыбын түсінедеді топпен жұмыс орындауда тапсырмаларды анықтайды,тапсырмаларды орындауды  үйреніп практикада қолданады
Жалпы мақсатОқушылар берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санасады. Топпен жұмыс жасайды
Күтілетін нәтижеОқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалар орындай алады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Аквариум, Семантикалық карта
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау арқылы топқа бөлуОқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз жұптарын тауып бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

    «Миға шабуыл» әдісі

 

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Әр топ сұраққа жауап береді
Түсіну«Кім жылдам» әдісі

арқылы топпен жұмыс жасау

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру, соларқылы топен жарыс ұйымдастыруОқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

ҚолдануӨткен тақырыптарға байланысты байланысты «Аквариум» әдісіӨткен тақырыпты оқушыларға қысқаша қайталау  мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауПостермен  жұмыс

1 топ Адам-философияның басты мәселесі

белгілері

2 топ Өмірдің мәнін іздеудегі адам

3 топ  Қоғамға деген философиялық көзқарас

Топтарға жаңа тақырып бойынша  сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Тақырыптар туралы өз ойларын  суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
ЖинақтауСемантикалық картамен жұмысм«Қоғам-филсофия» (Топ бойынша семантикалық картаны толтырады, жинақтайды бағалауОқушылардың мақсаты берілген семантикалық картадағы сұраққа өз ойларын  толтыру арқылы жеткізу
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшалары мен бағалау шкаласын беруТоппен және жеке өзін өзі бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

 

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы  6Гуманитарлық білімнің философиялық мәселелері
МақсатыЖаңа  тақырыбыппен танысады,тапсырмаларды  меңгереді,түсіну жолдарын  біле отырып топпен жұмыс істеуге дағдыланады
Жалпы мақсатТақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім жылдам, Әлемді шарлау, Жигсо, Ойлан бірік, бөліс, Кубизм
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

Тренинг

Шаттық шеңберін жасай отырып, оқушыларды санау арқылы  топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы  өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

«Кім жылдам»      арқылы үй тапсырмасын қайталаға сыныптқа сұрақтар беруҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайда үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді
Түсіну Жұпта талқылау үшін  “Әлемді шарлау” әдістерін пайдалану  Осы әдісте оқушы өз білетінін еске түсіреді, қағазға жазады, көршісімен бөліседі, тобында талқылайды. Яғни айту, бөлісу, ортаға салу арқылы оның ойы ашылады

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, топпен тапсырмаларды талқылау, әр топтан оқушыортаға шығып өз ойын және пікірін бүгінгі  тақырып бойынша жеткізу, талдау және бағалау, тапсырмаларды орынату

Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

 

Қолдану «ЖИГСО  әдісі» пайдаланамыз

 

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауОйлан,бірік,бөліс тапсырмасы. Суреттен көрсете отырып  постер арқылыӘр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге саладыЖеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
ЖинақтауКубизм әдісі

6 қырлы кубик

Әр топқа кубикте жазылған сұрақты беру

6 қырлы күбиктин 6 жағына жаңа тақырыпқа қатысты сұрақтар жазу

Кубиктегі сұрақтарға жауап беру, жаңа тақырыпты талдау әрекеттерін көрсетеді
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпн бағалайды
РефлексияСтикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь