ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Бейнелеу өнері, Сызу Бейнелеу өнері 2 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

Бейнелеу өнері 2 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

12
0

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Туған өлке». Суретші- пейзажистердің туын- дыларымен таныстыру (Ә.Қастеев). Көркемдік жабдығы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Туған өлке». Суретші- пейзажистердің туын- дыларымен таныстыру (Ә.Қастеев). Көркемдік жабдығы – гуашь.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Алтын күз» Кескіндеме құралдарымен орындалған табиғат сұлулығы. Орында- лу тәсілі – пастоздық кескіндеме. Көркемдік жабдығы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Кескіндеме(живопись)»- бұл жазықтықтың бетіне (кенеп, ағаш, үй қабырғасының беті) жағылған әр түсті бояу қабаттарының көмегімен жасалған өнер шығармасы. Кескіндеменің графикадан айырмашылығы осында. Қолданылатын материалдарға (бояу) байланысты кескіндеме техникасының түрлері мынадай болады: майлы бояу, субояқ (акварель), темпера, фреска, мозайка. Бұл сөз орыстың «живой писать» «тірі жазу» деген сөзінен шыққан.
Табиғат қоршаған ортадағы сұлулық бояу нақышымен қымбат. Олардың көркі ең алдымен түрлі — түстің реңіне байланысты айқындалады. Табиғатта кездесетін түстер негізінен негізгі үш түске бөлінетінін білеміз. Осы үш түсті араластыру арқылы қосымша түстер алынады. Ал қосымша түстердің өзі жылы түстер және суық түстер болып бөлінеді. Жылы түстерге қызыл, сары, қызыл сары түстер жатады. Ал суық түстерге көк, көгілдір, жасыл түстер кіреді. Түстер ерекшелігін, қасиеттерін жақсы білу үшін кескіндемеде, сәндік өнерде көбірек суреттер салып үйренуіміз керек.
Табиғатта жылы және суық түстер ғажайып үйлесім тапқан. Шөлдің сары құмы мен көгілдір аспан және Антарктида мұзы, көлдер мен теңіздердің көк суы және күн батқан сәттегі қызғылт түсті тау шыңдары. Жануарлар мен өсімдіктер әлемі де жылы және суық түстерден тұрады. Осы жылы және суық түстердің өзі реңктерге бөлінеді.
Реңк — бұл бір түстің бірнеше түрге түрленуі. Әрбір бояу түстерінің көптеген реңктері болады. Егер кез келген түстер реңктерінде сары немесе қызыл түс басым болса, онда реңктер жылыға жатады.
Табиғаттың төрт мезгілінде де осы түстердің, яғни жылы және суық түстердің барлығын көруге болады. Мысалы: алтын күз мезгілін алсақ, жылы түстерді табуға болады. Бұл кезде айнала қоршаған өсімдік әлемі сары түске, қызыл түске еніп, сұлулық мекеніне айналады.
Ал, қыс мезгілін алсақ айнала аппақ қар, көгілдір мұз суық ауа — райы барлығы қатқыл, қатал көрініс тауып суық түске енеді.
Егер сіздер жақсы суретші болғыңыз келсе өзіңді қоршаған ортаға, дүниеге зер сала қарап, елеусіз көрінетін сұлулықты, немқұрайлы, назарсыз қалдырмауға тырысуыңыз керек. Сонда бояулар әлемі саған таусылмас қуаныш сыйлайды!
Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Жануарларды мүсіндейміз» – түлкі, қоян. Пластикалық материалдармен танысу. Дөңгелек мүсін.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқушыларға бүгінгі сабақта қандай тақырып өтетінімізді түсіндіру
Құрал жабдықтарын түгендеу.
Картон, су, пластилин, қол сүртетін сүлгі.
Ой қозғау
Бейбітшілік құсы деп, айтады оны барша жұрт. (көгершін)
Қайталап әнімді, көктемде ән салам (көкек)
Су бетін сызып, аққұман жүр жүзіп. (аққу)
Қос қанатын иіп ап,
Жарға келіп қонады.
Қара киім киіп ап,
Балшықтан үй соғады. (қарлығаш)
Бір құс бар, үлпілдеген жүні жұмсақ,
Тұяғы бейне болат алмас пышақ.
Тұмсығы имек көрмейді күндіз көзі,
Шарықтап көкті кезіп, түнде ұшады. (үкі)
Биік шыңда тұрады,
Қалықтайды төбеңде.
Көз тастайды қырағы,
Қонбайды ол төменге (бүркіт)
Барлығының жауабын таптыңыздар. Енді осы жұмбақтардың жауабын не деп атаймыз.
Құстар. Олай болса жаңа сабағымыз Құстарды мүсіндейміз.

Мүсіннің шығу тарихы Қазақстан аумағында ежелгі мүсін өнері ескерткіштері тас дәуірінде пайда болған.
Бұл тас мүсін – Балбал тастар.
Оны жасауға сопақ пішінді тастарды іріктеп алған. Олар: Орталық Қазақстан, Жетісу өңірінде көп кездеседі. Ертеректегі тас мүсіндер жалпақ, әрі көлемді болып келеді. Одан кейінгілері жұмырлы мүсін болып келеді.
Мүсіндеу өнері — көркем өнердің бір түрі. Мүсіндеудің графика мен кескіндемеден айырмашылығы кескіннің барлық жағынан анық көрсетілуі..
Мүсіндеудің түрлері: 1. жұмыр мүсіндеу 2. рельеф(бедерлі) Жұмыр мүсінді барлық жағынан қарауға болады.
Мүсіншілер өздерінің шығармаларын жасау барысында адам мен жануарлардың мүсіндерін жан — жақты қарап отырып сомдайды.
Мысалы: Хакімжан Наурызбаев (27. 08. 1925 жылы туған, қазіргі Қостанай облысы, Ленин ауданы) — қазақтың тұңғыш кәсіпқой мүсіншісі, қазақ халқының көрнекті қайраткері, А. Иманов, Ж. Жабаев, А, Құнанбаевтың монументалды бюстері шықты.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Жануарларды мүсіндейміз» – түлкі, қоян. Пластикалық материалдармен танысу. Дөңгелек мүсін.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

Оқушылар жануарлар туралы бейнеленген фотосуреттерді, түрлі слайдпен әзірлеген жануарлардың қимыл үстіндегі суреттерін көріп шығады.
Өткен сабақты естеріңізге түсірейік. Төрт түлік малды есімізге түсірейік?
— Жылқы, сиыр, қой, ешкі, түйе.
— Мына жұмбақты шешіп көрейік.
Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар.
Түйе.
Кішкентай ғана бойы бар,
Айналдыра киген тоны бар.
Қой.
— Балалар қазір сіздерге төрт түлік мал туралы мынандай өлең шумақтарын оқып берейін, сіздер жақсылап тыңдай қойыңдар. Мақсатым: жануарлардың кейпін есте сақтау.
Төрт түлік малдың ең жүйрігі жылқы төлі – құлын жайында М. Әлімбаев атамыз былай
жырлаған екен.
Құлыншақ.
Бұлшық етің бұлтыңдап,
Қолды – аяққа тұрмайсың.
Құндыз түгің жылтыңдап,
Желден оза зырлайсың
Асыр салып көп ойнап,
Ақсап қалдың құлыншақ.
Жүрмейсің бе абайлап,
Болмасаңшы ұрыншақ..
Балалар түрт түлік малмен бәріміз таныспыз. Сонымен бірге үй жануарларының күзетшісі,
сақшысы итті де білеміз. Ол адамның досы, балалардың сүйкімді төрт аяқты досы иттің мүсінін
салып көрейік. Тақырып: « Менің күшігім.»
Ермексазды жұмсарту, тұтас бөлікті созу арқылы ит мүсінін жасауға кірісу.
Созу, жалпақтау, жұмырлау әдістері.
Ит туралы мүсіндеу қиын болмау үшін иттің суреті бейнеленген суретші шығармаларының
фото суретін тақтаға іліп қою.
Мүсіндеу кезінде түрлі кейпін көз алдарына елестету. Ол үшін мына өлеңді оқып беру.
Тыңдай отырып, елестету арқылы мүсіндеу.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз.

Жоба жаасаау

Қорғау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Сәндік ашықхат»: стильдеу. Орындалу тәсілі – оригами. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қағаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Оқушылар, бәріміз сабақ барысында сәндік ашық хатты қалай жасау керектігін түсіндік. Енді бәріміз ашық хат жасап, бір-бірлеріңе мерекеде табыс етулеріңе болады.

1.Сәндік ашық хат дегенді кім қалай түсінді?

2. Сәндік ашық хатты біз қалай қолданамыз?

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Сиқырлы сырмақ»: өрнек, оның қолданылуы. Қазақ халқының ою- өрнегінің ерекшеліктері. Өрнектің түрлері. Сәндік өрнек құрастыру. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Сиқырлы сырмақ»: өрнек, оның қолданылуы. Қазақ халқының ою- өрнегінің ерекшеліктері. Өрнектің түрлері. Сәндік өрнек құрастыру. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Жануарлар туралы ертегіге сурет саламыз»: суреттегі композиция тәсілдері, қосымшаның негізгіге бағынуы.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Жануарлар туралы ертегіге сурет саламыз»: суреттегі композиция тәсілдері, қосымшаның негізгіге бағынуы.

Жоба жасау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Гүлшоғы»: түстану. Негізгі және қосымша түстер. Көркемдік жабдығы – акварель.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Оқушыларға түстік тон, түстердің үйлесуі жайлы тереңірек мағлұмат береміз. Живописьтік шешім – бұл тек бояу түсі ғана емес, сонымен қатар ол түрлі түсті заттардың бір жерде орналасуынан пайда болатын күрделі үйлесімділік. Живописьтік шығармада түстердің өзара үйлесіп, жарасып келуі колорит болып табылады, «колорит» — латын сөзі, ол «бояу түсі» деген мағынаны білдіреді. Живописьтік шығарманың өте ұтымды, көз тартарлық, сезім терберлік болуы және түстердің өзара үйлесіп, жарасымды шығуы оның колориті болады.
Сенің композицияңның сәтті шығуына парақтың өлшемі мен пішімін дұрыс таңдау қаншалықты маңызды екенін білесің. Ол үшін түрлі пішімге бірнеше нобай салып көр.
Пішіні мен өлшемдері әр түрлі құмыра суретін сал. Олар парақтың пішіміне сәйкес болуы тиіс. Гүл шоқтарының әр түрлі болуын қадағала.
. Бірте — бірте қайшы келді — ау деген түстердің өзін суретші бояулардың үйлесім табуы үшін біртұтас жүйеге келтіреді. Суретші суретті қандай да бір ортақ түсте салмақ болып, ойлағанда бір — біріне жақын түстерді қолданады. Бірақ ойлаған жерден шығу үшін де сол түстердің қиылысып келуін көздеп, қарам — қайшы түстерді қолданады. Қажет болған түсті тапқан суретшілер өз суреттерінің көрушіге әсерін мейлінше күшейтуге мүмкіндік алады. Суреттердің живописьтік шешімі тек реңге түс арқылы ғана белгіленбейді, суретшінің түпнұсқасында өз өнерінің әсер, ықпалын күшейтуге керекті өзге де құралдар бар.
Сабақ барысында оқушыларға олардың күзгі бояу яғни, бау — бақша өсімдіктерімен, көкөніс түрлерімен таныстырамын, сабақтың негізгі мақсатымен таныстырамын. Ол мақсат – балаларға таныс күзгі ағаш жапырақтары мен бау — бақша өсімдіктерінің жапырақтарын бейнелеу.
Сабақтың мақсатына байланысты негізгі бөлімін мына төмендегідей жалғастырамын: — балалар, сендер күзгі ағаштар, бау — бақша өсімдіктерімен, көкөніс түрлерімен танысып, суреттерін салдыңдар. Енді солардың түстерін айқындап, бейнелейік. Ол үшін, ең алдымен, осы сабақтың тақырыбына байланысты көрнекі құралдарды қарап көрейік. Мына суретте өсіп тұрған күзгі жемістер бейнеленген — деп балалардың көңілін жалпыдан нақтыға аударамын. Бұдан да басқа суретші жұмыстарын көрсетуге болады.
Нобайларды мұқият қарап шық. Ішіндегі ен жақсысын таңдап ал. Өзіңе ұнаған нобайды көшіргі қағаз арқылы бірнеше қайтара салып шық. Олардың әр түрлі түстер гаммасындағы бірнеше нұсқасын жаса. Әрбір нобайдың көңіл күйін анықта. Ол үшін қарама — қарсы немесе жақын түстер гаммасын таңдағаның дұрыс.
– Ал енді осылардың ішінен жүзімнің жапырағын ерекше қарап ал, суретін салуға дайындал, ең алдымен қағаз бетіне дұрыс орналастыруды ойла. Содан кейін барып қарындашпен жеңіл сызықтар арқылы жапырақтың жиектерін, негізгі тармақтарын белгілейсіңдер, — деп дайындаймын.
Түсті нобаймен жұмысты аяқтаған соң, композицияларды тағы талқыла. Өзіңе ұнаған нұсқаны таңдап ал. Үлкен өлшемді натюрморт жаз.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Сиқырлы орман»: байланыстыру бойынша композиция. Сызықтардың әртүрлілігі. Граттография. Көркемдік жабдығы – майлы пастель.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Сиқырлы орман»: байланыстыру бойынша композиция. Сызықтардың әртүрлілігі. Граттография. Көркемдік жабдығы – майлы пастель.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Көкөністер»: Өсімдіктер әлемі пішінінің әртүрлілігі. Қосымша түстер.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуКөкөністер – бағалы тағам. Олардың тағамдық мәні бойындағы өте сіңімді заттардың, ішінара көмір сулардың болуына байланысты. Көкөністерде адам орнанизміне қажетті дәрумендер мен минералды тұздар, сондай-ақ белоктар, әр түрлі органикалық қышқылдар, эфир майы мол. Мысалы, картоп – крахмалға, ал қызылша – қантқа бай; қырыққабатта С дәрумені, ал сәбізде – организмде А дәрумені түзілетін – каротин (А продәрумені көп); рауғашта органикалық қышқылдар басым; көк бұршақ белоктарға, аскөк – хош иісті заттарға бай.

Көкөніс шөптесін өсімдікке жатады. Көкөністер 1 жылдық және 2 жылдық болып бөлінеді.

1 жылдық көкөністер тұқым арқылы гүлдеп, жеміс береді де, күзде тіршілігін жояды. 1 жылдық көкөністерге: картоп, қызанақ, баклажан, қияр, асқабақ жатады.

2 жылдық көкөністер осы жылы тұқымға қажетті қор затын жинақтап, келесі жылы гүлдеп, жемісін береді. 2 жылдық көкөністерге: пияз, орамжапырақ, сәбіз, сарымсақ жатады.

Көкөністер жылу сүйгіш және суыққа төзімді болып келеді. Мысалы, қауын, қызанақ, қияр жылуды жақсы көреді. Ал, сәбіз, қызылша суыққа төзімді болады. Көкөністер бақшада өсіріледі.

Көкөністердің пайдасы: Көкөністер мәдени өсімдікке жатады. Біріншіден, дәрумен береді, екінші тамақ ретінде, үшіншіден дастархан көркі ретінде пайдаланылады.

Картоп түйнек арқылы, пияз пиязшық арқылы көбейеді.

Түйнек, пиязшық – қоректің заттың жиналуынан топырақ арасындағы сабақтың жуандаған бөлігі.

Орамжапырақ – тығыз оралып өскен жапырақ.

Жемтамырлар – қоректік заттың жиналуынан жуандаған өсімдік тамыры.

Қияр, қызанақ жемістері гүлден пайда болады.

Көкөністердің кейбір түрін жерге тұқым себу арқылы өсірсе, кейбірін көшет түрінде отырғызады.

Көкөністерді қыс айларында да өсіріп пайдаланады. Оны өсіретін жерді жылыжай деп атайды.

Пісіп-жетілуі ұзақ көкөністерге көшет отырғызады. Көшетті сәуір, мамыр айларынан бастап отырғызады. Оларға: қызанақ, бұрыш, орамжапырақ жатады.

Оқушылармен жұмыс. Әр топқа тапсырма беру.

1. Үстелдің үстінде жатқан қағаз қиындыларын құрастыру. (әр үстелде көкөністердің суреттері құрылады. Сол құрылған сурет топтың аты болады.)

2. Ұпайларын санап отыру.

1 – тапсырма. Әр топқа тапсырма беру.

1 – топ қызанақ туралы сипаттама беру. (түсі, пішіні, дәмі, салмағы, сапасы т.б.).

2 – топ орамжапырақ туралы сипаттама беру. (түсі, пішіні, дәмі, салмағы, сапасы т.б.).

3 – топ сәбіз туралы сипаттама беру. (түсі, пішіні, дәмі, салмағы, сапасы т.б.).

4 – топ картоп туралы сипаттама беру. (түсі, пішіні, дәмі, салмағы, сапасы т.б.).

 

2 – тапсырма. Жұмбақтар сайысы. Әр топ бір-біріне жұмбақ жасырады.

 

3 – тапсырма. Көкөністер мен жемістерді ажырату. Флипчартта орындау.

 

4 – тапсырма. Графикалық тақпақ жаттау.

 

Бақшасында атамның

Көкөністер көп екен

Теріп, жинап аламыз

Себеттерге саламыз

Пияз, картоп, қызылша

Түйнек, сәбіз, қызанақ

Орамжапырақ қиярлар

Жалқан болса тағы бар.

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Натюрмортты мүсіндейміз»: «натюрморт» жанрымен танысу. Кеңістіктегі және жазықтықтағы көлем. Бедерлі (рельеф) композицияны орындау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Натюрмортты мүсіндейміз»: «натюрморт» жанрымен танысу. Кеңістіктегі және жазықтықтағы көлем. Бедерлі (рельеф) композицияны орындау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Ыдыс-аяқты безендіреміз»: ыдысқа өрнек салу. Сызық, дақ, түстер ырғағы. Дөңгелектегі, жолақтағы өрнек.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Ыдыс-аяқты безендіреміз»: ыдысқа өрнек салу. Сызық, дақ, түстер ырғағы. Дөңгелектегі, жолақтағы өрнек.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Күннің батуы»: табиғат және табиғат құбылыстарын бақылау. Шырай. Көркемдік жабдығы – темпера немесе гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Күннің батуы»: табиғат және табиғат құбылыстарын бақылау. Шырай. Көркемдік жабдығы – темпера немесе гуашь.

Жоба қорғву

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Портрет»: портрет жанрымен танысу. Портретші-суретшілердің шығармашылығымен таныстыру
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Киіз үй». Өнердің күнделікті адам өміріндегі рөлін көрсету. Қағаз бен ермексаздан құрастыру.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

Сөздік жүмысы

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Спорт – денсаулық кепілі»: қозғалыс пен көңіл күйді сурет арқылы беру. Көркемдік жабды- ғы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Спорт – денсаулық кепілі»: қозғалыс пен көңіл күйді сурет арқылы беру. Көркемдік жабды- ғы – гуашь.

Жоба қорғау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Ұлыстың ұлы күні – әз Наурыз!»: композициялық орталықты табу арқылы композиция құрастыру. Ұлттық мәдениеттегі адам бейнесі. Ұлттық киіммен таныстыру. Көркемдік жабдығы – акварель.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Бұлыңғыр күн»: біркелкі түстер. Қытай өнері. Орындалуы – «дымқылдау» тәсілі. Көркемдік жабдығы – акварель.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Бұлыңғыр күн»: біркелкі түстер. Қытай өнері. Орындалуы – «дымқылдау» тәсілі. Көркемдік жабдығы – акварель.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Алғашқы гүлдер». Туған өлкенің табиғаты. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Алғашқы гүлдер». Туған өлкенің табиғаты. Көркемдік жабдығы – түрлі түсті қарындаштар.

Жоба қорғау

Сергіту сәтіКӨРІНІС:
Күннің күміс сәулесі мүлгіп тұрған әр гүлге бір төнеді. Жылы шуақпен желпіп, тербей оятады.
Күн: Оу, Раушан, түрегел! Әлемге жарық жайылды, құстар да оянды.
Раушан гүл: Қазір күн көке,…. қазір ақ сәуле.
Күн: Жауқазын, аш көк аспандай көгілдір көзіңді! Жәндіктер қыбырлап, құмырсқалар шапқылап жүр.
Жауқазын: Қазір ашайын көзімді қазір…
Күн: Қызғалдақ көтер басыңды, аш, алтын қауашағыңды! Көрсін қалын жұрт.
Қызғалдақ: Жарайды, қазір қауашағымның алтын бүрін жарқыратып ашамын.
Күн: Қырмызы шапақтың жылуы молайды, бүріспе! Гүлдердің бәрі ұйқыдан оянды. Сен де көрсет көркіңді!
Қырмызы: Қазір, алтын Күн!
Гүлдер:
5 Күніміз ашық болсын!
6 Жеріміз кең болсын!
7 Ауамыз таза болсын!
8 Суымыз тұнық болсын!
Бәрі: — Гүліміз жақсы өссін!Мұғалім: Жердің көркі жасыл саялы,
Қамқоршы бол алақанмен аялы.
Табиғат жерге қандай көрік берсе, адам да өмірге сондай көрік береді. Сондай көрік пен сұлулықтан, жылылықтан тұратын табиғаттағы өсімдіктер мен суларды, жан — жануарлар мен құстарды сақтау, қасиетті жерімізді таза ұстау, аялау — біздің адами борышымыз.
Табиғатты қорғау — Жер ананы қорғау, табиғатты қорғау — өзіңді қорғау.
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Менің төрт яқты досым». Үй жануарларын есте сақтау арқылы суретін саламыз. Орындалу тәсілі – сызық, штрих. Көркемдік жабдығы – қара гельді қалам.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Менің төрт яқты досым». Үй жануарларын есте сақтау арқылы суретін саламыз. Орындалу тәсілі – сызық, штрих. Көркемдік жабдығы – қара гельді қалам.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Болашақтың қаласы». Қағаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Болашақтың қаласы». Қағаз.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Көктемгі табиғат». Кескіндеме негізін меңгеру. Қосымшаның негізгіге бағыныштылығы. Көркемдік жабдығы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Көктемгі табиғат». Кескіндеме негізін меңгеру. Қосымшаның негізгіге бағыныштылығы. Көркемдік жабдығы – гуашь.

Жоба жасау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Шаттық шеңбері». Суреттегі мәнерлеу құралдарын таңдау. Нысандарды стильге келтіру, пішін үйлесімділігі. Көркемдік жабдығы – гуашь, акварель.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Шаттық шеңбері». Суреттегі мәнерлеу құралдарын таңдау. Нысандарды стильге келтіру, пішін үйлесімділігі. Көркемдік жабдығы – гуашь, акварель.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Құстар». Орындалу тәсілі – ширатылған ермексаз немесе пластинкалардан жасау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Құстар». Орындалу тәсілі – ширатылған ермексаз немесе пластинкалардан жасау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Құстар». Орындалу тәсілі – ширатылған ермексаз немесе пластинкалардан жасау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту«Құстар». Орындалу тәсілі – ширатылған ермексаз немесе пластинкалардан жасау. Көркемдік жабдығы – ермексаз.

Жоба жасау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Жадырап жаз келді!»: көңіл күйді бере білу. Монотипті. Көркемдік жабдығы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалБіздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне

жақындатады)

Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің

тұсына қояды)

Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады,

саусақтары күн сияқты)

Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуГүлдер  арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Дәптермен жұмыс

«Жадырап жаз келді!»: көңіл күйді бере білу. Монотипті. Көркемдік жабдығы – гуашь.

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауы«Жадырап жаз келді!»: көңіл күйді бере білу. Монотипті. Көркемдік жабдығы – гуашь.
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуал– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуШарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті«Қаражорға» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Мәтінмен жұмыс

«Жадырап жаз келді!»: көңіл күйді бере білу. Монотипті. Көркемдік жабдығы – гуашь.

Дәптермен жұмыс

РефлексияЕкі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбаларМенің жаңалығым
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысБағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

 

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыҚорытынды сабақ
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Сурет салуға, түстерді ажырата алуға, берілген тапсырмаларды дұрыс орындай алуға үйренеді
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлуОйыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты оятуКөрме дайындау

Қорғау

Сергіту сәті«Халықтар» биі
Жаңа сабақТақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Көрме

Ой толғанысБББ кестесі

 

БілемБілдімБілгім келеді
 
Үйге тапсырмаЖұмысты аяқтауКүнделіктеріне жазып беремін
БағалауОқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь