ГЛАВНАЯ Образцы планов Бейнелеу өнері, Сызу Бейнелеу өнері 6 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Бейнелеу өнері 6 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

162
0

6  сынып бейнелеу өнері

Тақырыбы с/с Сабақтың мақсаты Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
1 Өнердің пайда болуы 1 Оқушыларды өнердің шығы тарихымен таңыстыру. Қазақстан жерінде жартастар бетіне салынған бейнелерге түсініктеме беру. Сурет салу өнерінің даму тарихымен таңыстыру. Кім  шапшаң»  , , БҮҮ кестесі,тәжірбиелік тапсырма  АКТ бойынша «Автор» орындығы

Почта ойыны

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өз-өзіне, адамдарға және қоршаған ортаға деген құндылық қарым-қатынастарын, айналасындағы адамдарға деген сезімталдық және кішіпейілдік таныту қабілеттіліктерін ашу; Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Ежелгі Египеттегі өнер мектебі 1 Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімдіқалыптастыру, жаңа мағлұмат беру және т.б.  Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру,оқушы санасына терең сіңір Интерактивті оқыту әдістері

Миға шабуыл

Конвер- сұрақ әдісі

Жұпты әңгіме

Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Қарындашпен жұмыс істей білуге үйренеді.

Өз ойын еркін жеткізе біледі.

Бояумен, қағазбен жұмыс жасай біледі.

Тақырыпты меңгереді

Өз-өзін бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Кескіндеме өнерінің түрлері,жанрлары 1 Кескіндеме өнерінің жанрлары түрлерімен танысу, жұмысқа дағдылану Миға шабуыл

Жигсо, Спираль

Топтастыру әдісін пайдалану  сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Затты бір-бірімен салыстыра отырып бейнелеуге үйрету

Тапсырманы орындағанда бастапқы біліміне сүйеніп, алға қарай да өмірде пайдалану;

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Натюрморт  «Гүлдер, көкеністер менжемістер» 1 оқушыларға ыдыстардан құралған натюрмортты бейнелеуге үйрету. Кім  жылдам

Миға шабуыл

Жигсо әдісі

Венн диаграммасы,ББҮ

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Пейзаж  «Жаңбыр астында» 1 оқушылар кескіндеме өнерінің жанры пейзаж туралы білім алады және суретін салып үйренеді Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮ

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар кескіндеме өнерінің жанры пейзаж туралы біледі және соған байланысты суреттер сала алады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Кескіндеме өнерінің әсерлі әрі бейнелеуші құралдары   (Менің  бөлмем) 1 Кескіндеме өнері түрлерімен танысу, жұмысқа дағдылану. Оқушыларды ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету және логикалық-ойлау қабілеті мен ой-өрісін дамыту.    Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Почто, Автор орындығы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7 Суретшілер шығармаларын талдау 1 Оқушыларға тың мәліметтер беріп, білімді қалыптастыру, жаңа мағлұмат беру .Сабақ оқытудың негізгі үрдісін есте қалдыру,оқушы санасына терең сіңіру. Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮ

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Эстетикалық тұрғыда  бейнелеуге үйрету

Тапсырманы орындағанда бастапқы біліміне сүйеніп, алға қарай да өмірде пайдалану;

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
 
8 Қазақстанның көрнекті суретшілері 1 Оқушыларға Қазақстан суретшілерін танып білуге үйрету.

 Қазақстанның суретшіcі Әбілхан Қастеевтің шығармашылығы жайында білімдерін кеңейте түсі;

Интерактивті оқыту әдістері

СТО, диалогтік оқыту

Кім жылдам» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыптың  жалпы сипаттамасы   туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь