№ | Theme
|
Aim | Writing | Listening
|
Hours
|
Date
|
Date | ||||||||||
I – term |
|||||||||||||||||
1 | Қазақстан мен Ұлыбританияның жалауы «The flag. Kazakhstan and Great Britain»
“My Motherland is Kazakhstan” |
Қазақстан мен Ұлыбританияның жалауымен таныстыра отырып, білімдерін бекіту. | 1 | ||||||||||||||
2 | Таныстыру. Greetings “Hello”, “Hi”, “Goodbye”, “What’s your name?”, “My name is…”Lesson 1-2
Letter Aa,
|
Оқушыларды амандасып, қоштаса білуге үйрету. “What’s your name?” сұрағына жауабын бергізе отырып, ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. | Ex 5p5 Ex4p7 SB | track 2,5 | 1 | ||||||||||||
3 | “Toys – ойыншықтар” Letter Bb” Lesson 3 Number 1-5 Yes, No What is it? | Жаңа сөздер, сандар, Bb әріпімен таныстыру Yes, No жауаптары What is it? жалпы сұраққа жауап беруді үйрету. | Ex4,5 SB
Lesson 3p5 WB |
track 5, 11 | 2 | ||||||||||||
4 | “My family – Менің отбасым”Number 1-5 lesson 4, 5
“Letter Cc” |
Оқушыларды отбасы тақырыбына байланысты Mum,dad сөздермен таныстыру, ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Have you got? сұрағын қолдануды үйрету. | Ex3,4,5p11 SB
Lesson 4,5p6,7 WB |
track 1,5,6 | 2 | ||||||||||||
5 | “Fruits and vegetables – жеміс-жидек, көкөністер“
“Letter Dd”
|
I like, I love, I don’t like” фразаларымен таныстыра отырып, сөйлеу қабілетін дамыту. Түр-түсін, санын ажырата білуге үйрету.
|
Ex 4 Lesson 6p8 | Lesson 15 track 17 | 2 | ||||||||||||
II-term |
II – term |
||||||||||||||||
6 | “Colors – түстер”
“Letters Ee, Ff” Lesson 8-9, numbers 6,7 |
Түстерді танып және айта білуі, сөз тіркестерін құрастыруы,
“I see, I have got” фразаларын қолдануын үйрету. |
Ex5,6,1p 17,19 21 SB
Lesson 8-9 p10,11 WB |
track 9,10 | 2 | ||||||||||||
7 | “Domestic animals – үй жануарлары”
“adj. Small-Big” Lesson 10 Letter Gg” |
Оқушыларды жануарлардың аттарымен таныстыру (cow, pig, dog, cat, camel, horse, goat gooseetc.). Үй және жабайы жануарларды ажырата білуге үйрету. Small – Big ұғымымен таныстыру. | Ex 5p23SB Lesson 10p12 WB | Track 11 | 2 | ||||||||||||
8 | “Wild animals – жабайы жануарлар”
Lesson 11 “Letter Hh” |
Оқушыларды жабайы жануарлардың аттарымен таныстыру.(hippo, fox etc)
|
Lesson 11p13wb | track12,13 | 2 | ||||||||||||
III-IV term |
III – term |
||||||||||||||||
9 | “Man’s bodies – Дене мүшелері” Letter Ii,Jj
Lesson 12-13,14 Number 8,9,10 |
Дене мүшелеріен таныстыру, жаңа сөздер алу, to be етістігімен, how many ? сұрағымен таныстыру. I, my есімдіктері | Ex1,3 p26,27SB Lesson 12-13p14,15 WB | track 14,15,16 | 2 | ||||||||||||
10 | “My house – менің үйім” Letter Kk,Ll
Lesson 22-23,24,25 |
Үй бөлмелері, жиһаздарға жаңа сөздер алып, сөздік қорларын кеңейту.
|
Ex2,5 p48-49SB lesson 22-23,25 p27,30 WB | Track 24,25,25 | 2 | ||||||||||||
11 | “Dishes – ыдыс-аяқ” Lesson -23,24,25 Letter Mm,Nn | Ыдыс түрлеріне байланысты жаңа сөздермен таныстыру.
|
Lesson 23-24 p 28,29WB | track24,25 | 2 | ||||||||||||
12 | “Food — тағамдар” Lesson 15,26,27,28 Letter Oo,Pp | “I like, I love, I don’t like” фразаларымен қолдана отырып, сөйлеу қабілетін дамыту. | track17,28,29,30 | 2 | |||||||||||||
13 | “Clothes — киімдер” Lesson 29-30-31” Letter Qq, Rr,Ss | Жыл мезгілдеріне байланысты киім түрлері, “I wear” фразасымен таныстыру.
|
Lesson 29,30 p35,37,39 WB | Track31,32 | 2 | ||||||||||||
14 | “Holidays — мерекелер”
Birthday- Туған күн Letter Tt, Uu |
Қазақстандағы мейрам түрлерімен таныстыру. (Birthday, New Year, Mother’s day, Nauryz, Children’s day, Victory day) | Lesson 28 | Track30 | 2 | ||||||||||||
15 | “Seasons – жыл мезгілдері” Letter Vv, Ww | Жыл мезгілдеріне байланысты (winter, spring, summer, autumn, snow, rain, wind etc) | A poem | Track about the weather | 2 | ||||||||||||
16 | “Sports — Спорт”Lesson 19,20,21Xx,Yy,Zz | Modal verb “can”, “can’t” Jump, run ,play, dance, ride etc | Lesson21p23 WB | Track 21,22,23 | 2 | ||||||||||||
17 | Review “The ABC’’ | Review the covered material | Lesson 32 Ex 1,2,3,4 p41-44 | 2 | |||||||||||||
Түсінік хат
Мектепалды даярлық тобына ағылшын тілі пәнін енгізудің маңызы зор.5-6 жас аралығындағы балаларға ағылшын тілін шебер сөйлеу, тілдерін дамыта түсу ,оқу дағдысын қалыптастыру – басты мақсат. Бұл бағдарлама балалардың жас ерекшеліктеріне сай құрылған. Мектепалды даярлық тобының оқушыларын ағылшын тілі пәніне негіздей отырып,көрген – білгенді көкейге тоқып, көп үйреніп ізденудің арқасында шебер сөйлеуге жаттығады.Ағылшын сөздерін жаттап өсіп,жаңа ұғымдармен танысады. Бұл бағдарлама Білім және ғылым министрлігінің Астана-2013 мектепке дейінгі оқу орындарының әдістемелік нұсқау ына сүйене отырып 5+ бағдарламасымен біріктіре құрастырылып отыр. «Алматыкітап» баспасы 2015 0қулық әліппе кітабы мен жазу дәптері және СD таспасынан құралады.
Бағдарламаның мақсаты: Оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып, оқушылардың сөздік қорын молайту, сөйлеу тілінің грамматикасын қалыптастыру, дыбыстарды дұрыс айту, диалогтік сөйлеудің қалыптасуы , дүниетанымын, ой — өрісін кеңейту, өмірге деген көзқарасын жан — жақты дамытып, шығармашылық қабілетіне жол ашу.Осы мақсатты орындауға келгенде оқу бағдарламасының алдына мынандай міндеттер жүктеледі
Міндеттері:
— оқушылардың оқу дағдысы мен сөйлеу тілін қалыптастыру және жетілдіру; Тілдің грамматикасын білу арқылы оқушылар бір — бірімен сөйлесуді, сұрақ қоюды үйрету. Олардың сөйлеу тілін дам олар не үшін қажет деген сұрақтарға жауап беретіндей жағдай туғызу
— ағылшын тілін оқуға деген қызығушылығын дамыту;
— ауызекі сөйлеуін (ойын еркін жеткізу) дамыту;
— Есте сақтау қабілетерін дамыту;
Күтілетін нәтиже
— сөздік қорын толықтырады
— оқу материалдары бойынша ( диалог,рөльмен инсцинировка
жасау,әңгіме,пікіралмасу т.б.) дағдыларын меңгереді.
— сөздерді мақсатқа негізгі ойға,мазмұнға сәйкес өз бетінше талдап қолдана алады.