ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология 11 сынып | Биология пәнінен орта, ұзақ мерзімді сабақ жоспар ҰМЖ, ОМЖ

11 сынып | Биология пәнінен орта, ұзақ мерзімді сабақ жоспар ҰМЖ, ОМЖ

631
0

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 11 сынып биология

Биология пәнінен   11 класқа арналған  орта  мерзімді   жоспар

 

 

1.Оқып-үйренудің негізгі

 мақсаттары

 

 

2. Оқытуда қолданылатын

 әдіс-тәсілдер

3. Оқып-үйренудің нәтижесі 6. Негізгі дереккөздер
1 Кіріспе.

11-сынып биология бағдарламасының мақсаты, оның ғылымдары және осы ғылымдардың негізгі ерекщеліктері туралы мағлұмат беру.

   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау  Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
2 Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

   Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады  Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
3 Ф.Редидің тәжірибелері, В.Гарвейдің ой-пікірлері, Л.Пастердің тәжірибелері. Тіршіліктің мәңгілік теориясы. Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік көзқарастар.

Көрсетілім: Л.Пастер тәжірибелерінің сызбанұсқасы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
4 Жер бетінде тіршілік пайда болуының алғышарттары: ғарыштық және ғаламшарлық алғышарттар.

Жер шараныдағы тіршіліктік пайда болу алғышарттары мен қасиеттері туралы сөз қозғау. Оқушыларға  тақырып аясында тапсырмалар орынтаду арқылы ойларын жетілдіру.

 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы   Ғаламшарлық жүйелердің қалыптасу кезеңдерінің сызбанұсқасы.

 

5 Жер дамуының ерте кезеңдеріндегі алғашқы атмосфера және химиялық элементтердің, бейорганикалық және органикалық молекулалардың эволюциясы.

Жердің дамуының ерте кездегі көзқарастары мен ерекшеліктері туралы оқушыларға баяндау. Топтық жұмысты жандандыру арқылы  білім беру.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
6 Тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі көзқарастар.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ  

Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

 Сызбанұсқалар

Таратпа материалдар

Фотосуреттер

7 А.И.Опариннің теориясы, С.Миллердің тәжірибелері. Протобиополимерлердің пайда болу теориясы.

Опарин тұжырымдамасына мән беру. Миллер мен Юридің Опарин тәжірибесіне қосқан үлестеріне тоқталу.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
8 Протобионттардың эволюциясы: ішкі ортаның қалыптасуы, органикалық табиғи катализаторлардың жарыққа шығуы, генетикалық кодтың пайда болуы.

Тақырып бойынша бі   лімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

9 Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің жүруі, эукариоттардың, жынысты көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.

Биологиялық эволюцияның ең алғашқы кезеңдеріне тоқталу. Біржасушалы және көпжасушалы жануарлардың пайда болу ерекшеліктерін түсіндіру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Оқулық Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
10 Биология дамуының Дарвинге дейінгі кезеңі. Ғылымда «Әуелбастан мақсатқа сәйкестілік» және тірі табиғаттың өзгермейтіндігі туралы көзқарастардың үстемдігі.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Эволюциялық идеялардың дамуына үлес қосқан ғалымдардың портреттері мен өмірбаяндары.

 

11 Өсімдіктер мен жануарларды жіктеп жүйелеу бойынша К.Линнейдің жұмыстары.

К.Линнейдің жұмыстарын оның зерттеу әдістерін негізге ала отырып түсіндіру.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
12 Ж.Кювье және Ж.де Сент-Илердің еңбектері. Ж.Б.Ламарктың эволюциялық теориясы. Алғашқы эволюционисттер.

Биологияға үлес қосқан алғашқы эволюционист ғалымдардың негізг еңбектері туралы сөз қозғау. Тапсырмалар оындату, топтық жұмыстарды жандандыру.

 

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор биология журналдары
13 Ч.Дарвин ілімі қалыптасуының алғышарттары: жаратылыстану ғылымдары саласындағы жетістіктер, Ч.Дарвиннің экспедициялық материалдары.

Дарвин ілімінің жан-жақтылығын баяндау. Өзара топтармен шағын дебат ұйымдастыру, яғни Дарвин ілімін жақтаушылар мен даттаушылар баяндамаларын ұсыну.

«ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Ч.Дарвиннің «Бигль» кемесімен саяхаты кезіндегі жүрген жолдары және жинаған материалдары.

 

14 Ч.Дарвин ілімінің негізгі қағидалары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді талдау  

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Слайдтық материалдар Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
15 Түр — эволюциялық бірлік. Түрдің критерийлері.

Түр критерийлерін баяндау. Оның эволюциялық бірлік екендігіне көз жеткізу мақсатында тапсырмалар орындау. Оқушыларды сыни ойлауға итермелеу.

 Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
16 Тұқым қуалайтын өзгергіштік- эволюция үшін материал.

Тұқым қуалайтын өзгергіштікті салыстыру  мақсатымен талдау жұмыстарын топпен ортаға салу. Эволюция үшін материал көзі болып табылатын бұл өзгергіштіктің маңыздылығына мән беру.

 Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жоғарыдағы  тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Оқулық

Журналдар

Слайдтық материалдар

Флипчарт Ғаламтор

17 Ч.Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі. Жануарлардың қолтұқымдары мен өсімдіктердің іріктемелері эволюциясының факторлары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Тірі өсімдіктер мен жануарлар, кеппешөптер мен жинақтамалар, жеке дара өзгергіштікпен байланысты өсімдіктердің әртүрлі іріктемелері және жануарлардың қолтұқымдары.

 

18 Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар
19 Жалпыға бірдей жеке дара өзгергіштік және ұрпақтар сан мөлшерінің артықтылығы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Фотосурттер  Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
20 Тіршілік үшін күрес және табиғи сұрыпталу.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Слайдтық материалдар  Нұсқаулық
21 Организмдердің бейімділігі және оның салыстырмалы сипаты. Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

22 Жаңа түрлердің түзілуі.

Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Географиялық түртүзілу процесін және организмдердің тіршілік ортасына бейімделуі мен түртүзілудің нәтижелерін бейнелейтін сызбанұсқалар.
23 Мутациялардың эволюциялық рөлі. Популяциялардағы генетикалық процестер. Микроэволюция. Түртүзілудің жолдары және жылдамдығы; географиялық және экологиялық түртүзілу.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор

Оқулық

24 Харди-Вайнберг заңы.

Харди-Вайнберг тақырыбы бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                                   Автор орындығы Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Үлестірмелі қағаздар  Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық
25 Табиғи сұрыпталудың формалары.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Семантикалық карта
26 Организмдердің тіршілік ортасына бейімділігі табиғи сұрыпталудың нәтижесі екендігі. Түртүзілу туралы қазіргі көзқарастар (С.С.Четвериков, И.И. Шмальгаузен).

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Слайд       Ғаламтор Үлестірмелі қағаздар  Нұсқаулық
27 Модификациялардың эволюциялық рөлі; физиологиялық бейімділіктер. Эволюцияның қарқындылығы.

Топтық жұмысты тиімді падалану мақсатымен тапсырмалар орындату.

Модификациялардың рөлі тақырыбы бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

28 Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Биологиялық прогресс және биологиялық регресс (А.Н. Северцов).

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Қызыл кітапқа енгізілген және мемлекеттік қорғауға алынған өсімдіктер мен жануарлардың өкілдерін сипаттайтын материалдар.
29 Макроэволюция, оның дәлелдемелері.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

 

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Гомологтық және аналогтық мүшелердің мысалдары, олардың құрылысы, онтогенезде пайда болуы.
30 Биологиялық прогреске жетудің жолдары.

Биологиялық прогреске жету жолдарын талқылау. Түрлі тапсырмалар орындату ақылы оқушылардың білім деңгейлерін жоғарылату.

Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық

 

Прогреске жету жолдары тақырыбы  бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Бағалау парағы Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

31 Эволюцияның негізгі заңдылықтары: дивергенция, конвергенция, параллелизм; организм топтары эволюциясының ережелері.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана алады, өзін-өзі бағалап,  өз жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады Слайд       Ғаламтор Нұсқаулық Үлестірмелі қағаздар

 

32 Эволюция нәтижелері: тірі табиғат құрылым деңгейінің күрделенуі, түрлердің көптүрлілігі, бейімділіктің салыстырмалы сипаты (органикалық мақсатқа сәйкестілік).

Эволюция нәтижелерінің сипаттамаларын түсіндіру. Бейімделушіліктің салыстырмалылығын сипаттау.

Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады Суретті қағаздар

Флипчарт, Ғаламтор

Балама тест

33 Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы.

Тақырып бойынша білімдерін кеңейту мақсатында түрлі тапсырмалар орындату. Топтық жұмыс пен жұптық жұмыстарды тиімді пайдалану.

 

Блиц сұрақтары Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау «Ыстық орындық»    АКТ Аталған тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады, ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады, сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады Бурианның түрлі замандар мен кезеңдердегі флора мен фаунаны бейнелейтін қолдан салған суреттері.

 

34 Протерозой заманында Жерде тіршіліктің дамуы. Жердегі тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер. Су өсімдіктерінің дамуы.

Аталған тақырып бойынша оқушылардың білімдерін саралау және жетілдіру бағытында түрлі тапсырмалар орындату.

Топтық, жұптық   «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Сатылай кешенді Логикалық ойлау қабілеттері дамиды, білім, білік дағдылары қалыптасады Флипчарт Ғаламтор Оқулық

Фотосуреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VIII тарау Табиғи және агробірлестіктердің қазіргі

экологиялық  жағдайлары(4 сағат).

15 Табиғи және агробірлестіктерге сипаттама 1    «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Сыни тұрғыдан ойлау технологияларын қолдана отырып, жаңа сабақты меңгерту.

Тың ақпартаттарды өз бетінше іздеуге дағдыландыру.

Нақты мәліметтерді өз сөзімен баяндауға дағдыландыру.

 

Топтық жұмыс, диалог, «Жадылық серуен» әдісі, зерттеушілік әңгіме, әдісі,«Фиш Боун» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Дарынды және талантты балаларды Оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлай отырып, жаңа сабақты меңгереді.

Тың ақпараттарды өз бетінше ізденуге дағдыланады.

Өз ойын еркін жеткізе алуға дағдыланады.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, түрлі-түсті фишкалар
16 Адам іс-әрекетінің қоршаған ортаға тигізетін әсерлері 1    Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Оқылған ақпаратты нақты және жаңа жағдайларда, мәселелерді шеше білуге дағдыландыру Топтық жұмыс, диалог,  «Ой қозғау» әдісі,, 6 ойлау қалпағы, тнми Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау

Ақпараттық-коммуниациялық технологияларды қолдану

Оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Жаңа тақырыпты меңгереді.

Мәселелерді шеше біледі.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, Ай парақшалары
17 Экологиялық аппатардың жалпы сипаттама 1  Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық СТО тапсырмаларын орындата отырып, экологиялық аппатардың сипаттамаларын ұғындыру. «Мозайка» әдісі, кластер, Фиш боун, «Бағдаршам» стратегиясы Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлануға дағдыланады.

Экологилық аппатардың сипаттамалаларын ұғынады.

Интербелсенді тақта, плакат, маркер, стикер, қима қағаздар, түрлі-түсті фишкалар
18 Қоршаған ортаның қазіргі экологиялық жағдайлары 1  Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Диалогтік оқыту арқылы бір-бірлерін оқыта отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Жадылық серуен», Сәйкестендіру кестесі, ролдік ойындар, «Ай» әдісі

 

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Диалогтік қарым-қатынасқа түседі.

Жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді.

Ай парақшалары, плакат, маркер, бағалау парақшасы
19 Қайталау 1 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Тарау бойынша алған білімдерін қорытындылауға дағдыландыру. Миға шабуыл, мәтінмен жұмыс, «Кафель» әдісі, «Ұялы байланыс желісі» әдісі Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Алған білімдерін тиянақтап, қорытындылайды. Тест парақшалары, ұялы байланыс желілері, плакат, таратпа қағаздар
20 Бақылау жұмысы 1 Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

 

 

 

 

 

 

11-сыныптарға Биология пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспары

 

Сабақ тақырыбы

Сағат саны  

Мерзімі

 

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын модулдің әдіс-тәсілдері  

Жеті модульдің кіріктірілуі

 

Оқып- үйренудің нәтижесі

 

Негізгі дерек көздер

  IX тарау.Қазақстандағы қазіргі экологиялық жағдайлары (9 сағат).
1 Қазақстанда қалыптасқан экологиялық проблемалар 1    «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Қазақстанда қалыптасқан экологиялық пробемаларды ұғындыра отырып, сыни ойлау дағдыларын дамыту. «Екі жұлдыз бір үміт» стратегиясы, «Миға шабуыл» әдісі, «Т» кестесі, Тест Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Қазақстанда қалыптасқан экологиялық проблемаларды ұғына отырып, сыни ойлау дағдылары қалыптасады. Маркер,

Плакат,

Стикер, оқулық, АКТ, тест парақшалары

2 Ауа алабының экологиялық жағдайлары 1    Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Өтілген тақырыпты еске түсіре отырып, есте сақтау қабілеттерін арттыру. «Жадылық серуен» әдісі, «Мозайка» әдісі, жұптық әңгіме, «Аквариум»  әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту Өтілген тақырыпты еске түсіреді.

Есте сақтау қабілеті артады.

Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар
3 Су ресурстары экологиясы 1  Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Су ресурстары экологиясы  туралы білімдерін қалыптастырып, ойлау қабілеттерін дамыту. «Құндылық спектрі» әдісі, «Тв шоу» әдісі, Тест, «Өрмекшінің торы» әдісі Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Су ресурстары экологиясы туралы білімдерін толықтырады.

Ойлау қабілеті артады.

Маркер,

Плакат,

Стикер,

Кеспе қағаздар, Тест парақшалары

4 Топырақ экологиясы 1  Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. Джиксо әдісі, «Ассосиация» әдісі, «Джиксо» әдісі, «Мозайка» әдісі, «Зымыран сұрақтар» әдісі Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту. Бір-бірлеріне сұрақ қойып, жауап беру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді. Қима қағаздар, плакат, маркер, түрлі-түсті гүлдер, бағалау парақшасы, оқулық.
5 Өсімдіктер экологиясы 1 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Өсімдіктер экологиясы туралы білімдерін ұғындырып, өзіндік пікірлерін қалыптастыру. «Аквариум» әдісі, эссе, «Топтастыру» стратегиясы, «Кім жылдам» ойыны Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өсімдіктер экологиясы туралы ұғынады.

Өзіндік пікірлері қалыптасады.

АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

6 Жануарлар экологиясы Блиц сұрақтары «Фишбун»  Диалогтік оқыту       Өзін-өзі бағалау Перфокарта    «Ыстық орындық»    АКТ СТО технологияларының тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, Венн диаграммасы, тест, сұрақ-жауап. Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Сыни ойлана отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгереді. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

7 Қызыл кітап және оның рөлі 1 Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы  Қызыл кітап туралы білімдерін толықтырып, оның атқаратын рөлін ұғындыру. Топтық  жұмыс, Ой қозғау, тест Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

 Қызыл кітап туралы кеңінен мәлімет алады. Қызыл кітаптың атқаратын рөлі туралы біледі. АКТ,

Маркер,

Плакат,

Кеспе қағаздар,

Стикер

 

 

 

8 Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары 1 «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары бойынша оқушылардың білімін толықтыру және меңгерту. «Зымыран сұрақтар» әдісі, «Екі түрлі жазба күнделігі» стратегиясы, Хронологиялық диктант Сыни ойлауға үйрету;

Оқытуда АКТ қолдану;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Қазақстандағы экологиялық апат аймақтары туралы білімдерін толықтырады. АКТ, стикер, плакат, маркер, рефлексия парағы, таратпа қағаздар
9 Қоршаған орта сапасына бақылау жасаудың мониторингтік жүйесі 1 «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Жаңа тақырып туралы өз бетінше ізденуге дағдыландыру. «Миға шабуыл» әдісі, «Ассосиация» әдісі,  «Автобус алдамасы»  әдісі, «Теңгелер» әдісі Оқу үшін және оқыту үшін бағалау;

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер

Жаңа тақырып туралы ақпаратты өз бетінше ізденеді. АКТ, плакат, маркер, стикерлер, таратпа қағаздар
X тарау.Экожүйелердің биологиялық өнімділігі және

биогеографиялық аймақтар. (2 сағат).

10 Экожуйелердегі заттар мен энергияның алмасуы 1    «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау Жаңа сабақ туралы білімдерін толықтырып, дүниетанымын кеңейту.  «Миға  шабуыл» әдісі, «Т» кестесі, кластер, «Стикердегі диалог»  әдісі, Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа сабақтың мазмұнымен таныса отырып, дүниетанымы кеңейеді. Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

11 Биосфередағы биогеграфиялық аймақтар және олардың өнімділігі. 1    Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Жаңа тақырып туралы  білімдерін толықтырып, өзбетінше жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. «Аквариум» әдісі, «Екі түрлі жазба» стратегиясы, семантикалық карта. Тарихи диктант. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырып туралы біледі. Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Стикер,

Оқулық,

Плакат, маркер,

Кері байланыс парақшасы

12 Бақылау жұмысы 1  Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Алған білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру. Сұрақтар қою;

Тест

Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптар бойынша өз бетінше жұмыс жасай алады. Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

XI тарау.  Биосфера және адам(4 сағат).
13 Биосфера және жер ғаламшары биомассасының қасиеттері 1    «ББҮ»              Тірек-сызба Диалогтік оқыту  Топтық, жұптық Семантикалық карта            Сатылай кешенді талдау СТО технологияларының тапсырмаларын орындата отырып, жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Джиксо» әдісі, Блум түймедағы, тест, «Миға шабуыл» әдісі. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау, АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Сыни ойлануға дағдыланады.

Жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.

АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

14 Құрлық беті және Дуниежүзілік мұхит биомассасы 1    Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Диалогтік оқыту арқылы жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту. «Стикердегі диалог» әдісі, «Ой қозғау»      әдісі, «ИНСЕРТ» әдісі, тест, «Топтастыру» стратегиясы. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Бағалау, АКТ, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. Диалогтік қарым-қатынасқа түсе отырып, бір-бірлерін оқытады. АКТ,

Бағалау парақшалар,

Кеспе қағаздар,

Плакат,

Маркер,

Стикер

 

15 Биосфера құрамы .Биосферадағы тірі организмдердің қызметі. 1  Кластер               СТО                 Балама тест         АКТ                   Жеке, топтық Биосфераның құрамы неден тұратынын, қызметі туралы білімдерін толықтыру. Жадылық серуен» әдісі, «Миға шабуыл» әдісі, сәйкестендіру кестесі, тест. Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Жаңа тақырыпты меңгереді.

Өз бетінше жұмыс жасай алады.

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

16 Биосфера және ғылыми –техникалық прогресс.    Кубизм                Венн диаграммасы     Инсерт                   Эссе                   Автор орындығы Өтілген тақырыптармен байланыстыра отырып, ойлау қабілеттерін арттыру. «Стикердегі диалог» әдісі,  «ИНСЕРТ» әдісі, эссе, «Топтастыру» стратегиясы. Оқытуда АКТ қолдану;

Сыни ойлауға үйрету;

Оқыту үшін және оқуды бағалау;

Оқушының жас ерекшелігіне сәйкес оқыту;

Оқу мен оқытудағы басқару және көшбасшылық

Өтілген тақырыптарды меңгереді.

Ойлау қабілеті артады.

Плакат,

Маркер,

Стикер,

Парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь