ГЛАВНАЯ Образцы планов Ағылшын тілі | Английский язык Ағылшын тілі 3 сынып жаңартылған бағдарлама сабақ жоспар ҚМЖ ОМЖ

Ағылшын тілі 3 сынып жаңартылған бағдарлама сабақ жоспар ҚМЖ ОМЖ

208
0

ЕСКЕРТУ: САБАҚ ЖОСПАРЛАР ЖЫЛДА ӨЗГЕРУДЕ ТӨМЕНДЕГІ ҮЛГІ САЙ КЕЛМЕСЕ ХАБАРЛАСЫҢЫЗ

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Hello, again!

Мақсаты: Оқушылар Aa әрпінің ашық және тұйық буында оқылуын үйренеді және транскрипция ұғымымен танысады

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Aa әрпінің ашық және тұйық буында оқылуын үйреніп,транскрипция ұғымымен танысатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта адамдардың бір-бірімен қалай амандасатынын, өзге адамдарды, адамның өзін-өзі қалай таныстыруына болатынын есімізге түсіріп, қайталаймыз, сондай-ақ осыған дейін үйренгенімізді қайталаймыз тыңдайды
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: now, open our books on p.7 and repeat after me: [әе], [ei]. An apple, an ant. The ant is on the apple say together мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 1 listen
ex.2 read the dialogue in pairs
ex.3 pairwork. Ask-answer мадақтау
ex.4 listen and sing бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 2 listen бармақпен бағалайды
сергіту сәті

(2 мин)

stand up, sit down

clap, clap, clap

point to the door

point to the window

point to the board

point to the floor

stand up, sit down

clap, clap, clap

іс-қимылмен жасайды
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the number to the word мадақтау
сандар дидактикалық ойыны 0-100 аралығындағы есептік сан есмідерді қайталайды бармақпен бағалайды
ex.2 match the sentences to the pictures
ex.3 listen and circle what they hear
track 3 listen
ex.4 put to the words into the right column
ex.5 complete the sentences with the right word
ex.6 do the crossword
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ән тыңдау, 5-ші және 6-шы жаттығуды жұмыс дәптерінде орындау

 

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My weekday

Мақсаты: Оқушылар Bb әрпі мен ai/ay әріп тізбектерінің транскрипциялық белгісін оқуды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Bb әрпі мен ai/ay әріп тізбектерінің транскрипциялық белгісін оқи алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта жұмыс күнін ағылшын тілінде сипаттауды үйренеміз тыңдайды
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

—          find the word

—          фонетикалық жаттығу: a book, a bag

—          2 команда болып жарысады

мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex. 1 learn the new phrases мадақтау
find for me дидактикалық ойыны мұғалім оқыған фразаны оқушылар саусағымен көрсетеді
show me дидактикалық ойыны мұғалім оқыған фразаға сәйкес оқушылар дене қимылдарымен көрсетеді
ex.2 say when it happens мадақтау
ex.3 read the sentences and choose: yes/no бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.4 learn to read бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

stand up, sit down

clap, clap, clap

point to the door

point to the window

point to the board

point to the floor

stand up, sit down

clap, clap, clap

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 write the letter in the correct place мадақтау
ex.2 write when they do this бармақпен бағалайды
ex.3 write the short answers
ex.4 unscramble the words
ex.5 cross the odd word out
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My day

Мақсаты: Оқушылар Сс әрпі мен оның транскрипциясын оқуды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Сс әрпі мен оның транскрипциясын оқи алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта уақытты атап, бір-бірімізге уақыт туралы сұрақ қоюды үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

—          фонетикалық жаттығу: a cap, a cat. The cap on the cat

—          күн-түн ойыны

—          say together

—          оқылған лексикалық материалды қайталайды

мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 what time is it? Read мадақтау
name the part of the body дидактикалық ойыны мұғалім уақытты айтады, оқушылар тәуліктің айтылған уақытқа сәйкес бөлігін атайды
ex.2 say the time
ex.3 listen to Alibek and read мадақтау
track 4 listen бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.4 read about alibek and his friend. Act out the dialogue бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

stand up, sit down

clap, clap, clap

point to the door

point to the window

point to the board

point to the floor

stand up, sit down

clap, clap, clap

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match мадақтау
ex.2 listen and choose бармақпен бағалайды
ex.3 make questions and answer them
ex.4 choose the right word and fill in the gap
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Days of the week

Мақсаты: Оқушылар Present Simple; there is/are шақтарын  пайдалануды, on көмекші сөзін апта күндерін білдіретін сөздермен бірге қолдануды және тақырып шеңберінде әңгіме құруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Present Simple; there is/are шақтарын  пайдаланып, on көмекші сөзін апта күндерін білдіретін сөздермен бірге қолданып, тақырып шеңберінде әңгіме құрай алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта ағылшын тілінде апта күндерін атауды, мектепте оқылатын пәндердің атауларын үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: a doctor, a driver. The taxi driver drives the doctor to work —          Say together мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn the new words мадақтау
game: days of the week хронологиялық ретпен қояды
ex.2 listen and sing
track 6 listen мадақтау
ex.3 listen and read бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 7 listen бармақпен бағалайды
ex.4 read and practice with their classmate
ex.5 Pair work. Guess the day of the week
Сергіту сәті

(2 мин.)

stand up, sit down

clap, clap, clap

point to the door

point to the window

point to the board

point to the floor

stand up, sit down

clap, clap, clap

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 unscramble the words мадақтау
ex.2 write which day comes next бармақпен бағалайды
ex.3 choose the correct word
ex.4 put the days of the week in the right order
ex.5 listen and complete the sentences
track 8 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Early to bed, early to rise…

Мақсаты: Оқушылар Ее әрпін ашық және жабық буында оқылуын үйренеді және оның транскрипциясын дұрыс оқуды, созылыңқы және қысқа дыбыстардың дұрыс айтылу артикуляциясын меңгереді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Ее әрпін ашық және жабық буында оқып, оның транскрипциясын, созылыңқы және қысқа дыбыстардың дұрыс айта алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта біз сөйлеп жатқан сәтте болып жатқан іс-қимылдарды атап үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

—          фонетикалық жаттығу

—          күнді тап дидактикалық ойыны

—          қайталайды

—          лексикалық-грамматикалық материалдарды еске түсіреді

мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and listen мадақтау
track 9 listen
ex.2 put the verbs in the present perfect continuous
ex.3 describe the pictures, make sentences мадақтау
mime the action етістіктерді тауып, іс-қимылмен көрсетеді бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.4 guess and say бармақпен бағалайды
track 10 listen
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 write m’re or ‘s мадақтау
ex.2 read and match бармақпен бағалайды
ex.3 recorder the words to make sentences
ex.4 complete the sentences
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Family time

Мақсаты: Оқушылар Present Continuous шағының болымды және болымсыз түрлерін пайдалана білуді және [f] дыбысының транскрипциясын үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Present Continuous шағының болымды және болымсыз түрлерін пайдаланып, [f] дыбысының транскрипциясын білетін болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Today we are going to talk about what things you do with your families
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу [f] —          Repeat мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer мадақтау
ex.2 listen and read бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 11 listen бармақпен бағалайды
ex.3 make negatives мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 read and match мадақтау
ex.2 make the short forms бармақпен бағалайды
ex.3 make the sentences and write them
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My weekend

Мақсаты: Оқушылар Gg әрпі мен оның транскрипциясын және тақырып шеңберінде әңгімелесуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Gg әрпі мен оның транскрипциясын біліп, тақырып шеңберінде әңгімелесе алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта демалыс күнін қалай өткізуге болатыны туралы айтамыз, жаңа сөздер үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

what are you doing? Дидактикалық ойыны —          Сұрақтарға жауап береді мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 read and learn мадақтау
ex.2 read бірін-бірі бармақпен бағалайды
finish the sentences дидактикалық ойыны сөйлемді аяқтайды бармақпен бағалайды
ex.4 look at the pictures and answer the questions мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 answer the question мадақтау
ex.2 make questions бармақпен бағалайды
ex.3 read and write: true or false
ex.4 complete the sentences
ex.5 complete the sentences
track 12 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Where to go on holidays?

Мақсаты: Оқушылар Present Continuous шағында балама сұрақ қоюды, 0-ден 100-ге дейінгі есептік сан есімдерді сөйлеуде қолдануды үйренеді және or сөзімен танысады

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Present Continuous шағында балама сұрақ қойып, 0-ден 100-ге дейінгі есептік сан есімдерді сөйлеуде қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта Ұлыбритания астанасына саяхат жасаймызю. Лондонның танымал жерлерімен танысамыз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

answer my question дидактикалық ойыны —          Сұрақтарға жауап береді мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 read and learn the name of the popular places in London мадақтау
ex.2 listen and read
track 13 listen
ex.3 say true or false мадақтау
ex.4 pairwork бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the pictures to the names of the places мадақтау
ex.2 read what some people want to see in London and write the place they can go to бармақпен бағалайды
ex.3 find the words in the text
ex.4 complete the phrases
ex.5 make questions with “or”
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы:  Let’s play. Test 1

Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша оқушылардың білімін қорытындылайды

Күтілетін нәтиже: Өткен тақырыптар бойынша оқушылардың білімін қорытындылайды

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақ осы тоқсандағы соңғы сабақ. Сабақтың бірінші бөлімі жарыс түрінде өтеді, екінші бөлімінде тест жұмысын орындайсыңдар
Білімді қорытындылау, жүйелеу

(2мин.)

тапсырмалар береді топ болып жауап береді мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

ишаратмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады №1 тексеру тестін орындайды
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! рефлексия Well done!

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My school

Мақсаты: Оқушылар there is/are құрылымын, реттік сан есімдерді және буынның үшінші түрін оқуды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар there is/are құрылымын, реттік сан есімдерді және буынның үшінші түрін оқи алатын  болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Children, today we are going to talk about school. Do you like your school? We will learn to say what there is in your school, describe it
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [ai], [i] қайталайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer мадақтау
ex.2 listen and read
track 15 listen
ex.3 guess the word мадақтау
ex.4 speak about your school бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.5 learn to read бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен жасайды
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 do the crossword мадақтау
ex.2 listen and tick бармақпен бағалайды
track 16 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: School play

Мақсаты: Оқушылар The months тақырыбы бойынша лексиканы пайдалана білуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар The months тақырыбы бойынша лексиканы пайдалана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

children, today we are going to continue to talk about school and we are going to learn months
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

тізбек лексикалық ойыны шеңберге тұрып, доп лақтырып, берілген сөздің ағылшынша эквивалентін айтып ойнайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 17 listen
ex.2 guess what plat it is
ex.3 find the words in the text and translate them мадақтау
ex.4 listen. Learn the rhyme бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 18 listen бармақпен бағалайды
ex.5 find the seasons in the text. Name them
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 find the months circle them and write them in the correct order мадақтау
ex.2 fill in the gaps бармақпен бағалайды
ex.3 listen to Anar and tick the correct picture
track 19 listen
ex.4 ask classmates and write their answers
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.1

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: What date is it today?

Мақсаты: Оқушылар 1-ден 20-ға дейінгі реттік сан есмідерді және тақырыптық лексиканы пайдалана білуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар 1-ден 20-ға дейінгі реттік сан есмідерді және тақырыптық лексиканы пайдалана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта біз күннің атауын атап үйренеміз. Ол үшін есептік сан есімдерді қайталап, реттік сан есімдерді жаттап алуға тиіспіз.
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

сан есімдер лексикалық ойыны —          Командалық жарыс: 1-команда реттік, 2-ші команда есептік сан есімдерді атайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the picture. Listen and learn мадақтау
track 20 listen
line дидактикалық ойыны командалық жарыс: мұғалім командалардың бірінен кез келген баланың атын атайды. Келесі команда ол баланың қатар бойынша нешінші тұрғанын айтады
ex.2 listen and read мадақтау
track 21 listen бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.3 answer the question бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the words to the numbers мадақтау
ex.2 write the correct number бармақпен бағалайды
ex.3 choose the right word
ex.4 listen and complete the sentences
ex.5 write the date
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Good manners

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және оларды қолдана білуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздерді қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақ сыпайылыққа арналады
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетиалық жаттығу: a lion, a lemon. Lions don’t like lemons қайталайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and learn мадақтау
track 23 listen
ex.2 choose the correct answer
ex.3 listen and read мадақтау
track 24 listen бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.4 find the sentences in ex.3 matching the pictures бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 choose and tick the polite phrases мадақтау
ex.2 choose the right answer бармақпен бағалайды
ex.3 put the words into the right order
ex.4 choose the correct sentence and circle the right answer
ex.5 listen and circle the right answer
track 25 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: School schedule

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және оларды қолдана білуді үйренеді, оқу пәндерінің атауларын дүрыс жаза білуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және оларды қолданып, оқу пәндерінің атауларын дүрыс жаза алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

today we will learn what school subject you have and how we name them in English. You already know days of the week, so we will learn to describe your schedule
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу мұғалім көрсеткен әріптерді атайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn the new words мадақтау
ex.2 listen and read
track 26 listen
ex.3 pair work. Open schedule and answer мадақтау
ex.4 learn to read бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 find the words мадақтау
ex.2 cross the odd one out бармақпен бағалайды
ex.3 complete their schedule
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My favourite subject

Мақсаты: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және on, in, next to, at көмекші сөздерін қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және on, in, next to, at көмекші сөздерін қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақтың тақырыбы менің сүйікті пәндерім деп аталады
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

name the word дидактикалық ойыны екі топқа бөлініп, көп фразалар айтқан топ жеңеді мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer the questions мадақтау
ex.2 listen and read
track 27 listen
ex.3 find the sentences with the prepositions and translate them мадақтау
ex.4 pair work. Ask and answer бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.5 learn to read бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

up, down, up down

which is the way to London town

where? Where?

up in the air

close your eyes

and you are there!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the words to the pictures мадақтау
ex.2 answer the questions бармақпен бағалайды
ex.3 complete the sentences
ex.4 listen and complete the table
track 28 listen
ex.5 complete the sentences
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Let’s play. Test 2

Мақсаты: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

Күтілетін нәтиже: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақ осы тоқсандағы соңғы сабақ. Сабақтың бірінші бөлімі жарыс түрінде өтеді, екінші бөлімінде тест жұмысын орындайсыңдар
Білімді қорытындылау, жүйелеу

(2мин.)

тапсырмалар береді топ болып жауап береді мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

we are running

we are jumping

trying sky to get

we are skipping

trying sky to get

we are flying like a real jet

we are hopping

we are climbing

like a funny cat

mew

ишаратмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады №2 тексеру тестін орындайды
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! рефлексия Well done!

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: A street in a big city

Мақсаты: Оқушылар Оо әрпі, kn әріп тіркесін, оның транскрипциялық белгісін оқуды үйренеді және жаңа сөздермен танысады

Күтілетін нәтиже: Оқушылар Оо әрпі, kn әріп тіркесін, оның транскрипциялық белгісін білетін болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

children, today we are going to talk about a big city.  We are going to learn some new words
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: home, doll. Dolls and robots are in the box. —          қайталайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn the new words мадақтау
ex.2 listen and read
track 30 listen
ex.3 look at the pictures and answer the questions мадақтау
ex.4 learn to read бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the pictures to the words мадақтау
ex.2 answer the questions бармақпен бағалайды
ex.3 draw they street and write about it
ex.4 make questions using there is
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My city

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және are there…any?,  there aren’t any… сұраулы құрылымын, near сөзінің орнын дұрыс қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және are there…any?,  there aren’t any… сұраулы құрылымын, near сөзінің орнын дұрыс қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Children today we are going to talk about your city/town.
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [p].a plane, a pilot —          Repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 31 listen
ex.2 choose: true or false
ex.3 answer the questions мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 unscramble the words мадақтау
ex.2 complete the text with the words бармақпен бағалайды
ex.3 choose the right letter
ex.4 circle the correct sentence
ex.5 put is or are
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Two capital cities

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және there is/there are құрылымын, зет есімдердің көпше түрін пайдалануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және there is/there are құрылымын, зет есімдердің көпше түрін пайдалана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Children, today we are going to travel and to visit two interesting places
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу city тақырыбына байланысты көбірек сөз айтып жарысады мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 32 listen
translators мұғалім айтқан сөзді мәтін ішінен тауып, оқып береді
ex.2 ask and answer мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 circle the correct word мадақтау
ex.2 complete the sentences with the words from the box бармақпен бағалайды
ex.3 match
ex.4 listen, guess the city and tick the right picture
track 33 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: In the village

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және like+verb+ing етістігін пайдалануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздермен танысады және like+verb+ing етістігін пайдалана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Children, today we are going to talk about a village
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: to run, to read —          қайталайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 34 listen
ex.2 make sentences
дидактикалық ойын әрекетті дауыстап сипаттайды мадақтау
ex.3 listen and sing бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 35 listen бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 complete and name the animals мадақтау
ex.2 write the –ing form бармақпен бағалайды
ex.3 listen and put the phrases in order
track 36 listen
ex.4 match the sentences to the pictures
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: A vet

Мақсаты: Оқушылар to look for, to look after фразалық етістікретін пайдалануды және телефон номірлерін айта білуді үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар to look for, to look after фразалық етістікретін пайдаланып, телефон номірлерін айта алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта ветеринар немесе мал дәрігері тақырыбында сабақ өтеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалыө жаттығу: a sun, see, to see —          қайталайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and read мадақтау
track 37 listen
ex.2 answer the question
ex.3 learn to read мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 compare the sentences with the word in the box мадақтау
ex.2 listen and complete the conversation бармақпен бағалайды
ex.3 put for or after
track 38 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.2

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: How do you go to school?

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

and today we are going to talk about transport
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

[t]. T-shirt, hat, a t-shirt, a hat repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn мадақтау
guess the picture мұғалім көрсеткен флэш-картадағы жарты бөлігі бар  сөздерді толық айтады
ex.2 listen and learn
ex.3 ask and answer мадақтау
ex.4 learn to read бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 do the crossword мадақтау
ex.2 complete the sentences бармақпен бағалайды
ex.3 listen to Ben and tick the transport words
track 40 listen
ex.5 draw how you go to school and write about it
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Metro

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

children, we continue talking about transport. Today we are going to talk about metro
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [ju:]. Pupil, music repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer мадақтау
ex.2 listen and read
track 41 listen
ex.3 answer the questions мадақтау
ex.4 find the words in the text. Translate the sentences with them бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the opposites мадақтау
ex.2 complete the sentences with the words in the text бармақпен бағалайды
ex.3 find the mistakes and write the correct sentences
ex.4 put the correct punctuation mark
ex.5 unscramble the words
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: How can I get to …

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта біз біздің сүйікті кейіпкеріміз Әлібек және оынң отбасымен бірге Ұлыбританияның астанасы Лондонға саяхат жасаймыз.
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу [v]: victory, the victory. The victory day is my favourite holiday repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn the new words мадақтау
ex.2 listen and read
track 42 listen
ex.3 make sentences мадақтау
ex.4 listen and sing бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 43 listen бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 complete the words, choose the correct letter мадақтау
ex.2 write the sentences бармақпен бағалайды
ex.4 write
ex.5 circle transport words + red, others- green
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Travelling

Мақсаты: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып бойынша жаңа фразалық етістіктерді қолдана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта шетелге саяхатқа шыққан жағдайда қолдану қажет болатын сөздерді айтуға жаттығамыз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [w], what, wonderful, a wonderful flower. What a wonderful flower! repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and learn мадақтау
track 44 listen
ex.2 look at the pictures and answer the questions
track 45 listen мадақтау
ex.4 pair work. Ask and answer бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 name the transport мадақтау
ex.2 play bingo бармақпен бағалайды
ex.3 choose the right answer
ex.4 listen and choose: true or false
track 46 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Let’s play. Test 3

Мақсаты: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

Күтілетін нәтиже: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақ осы тоқсандағы соңғы сабақ. Сабақтың бірінші бөлімі жарыс түрінде өтеді, екінші бөлімінде тест жұмысын орындайсыңдар
Білімді қорытындылау, жүйелеу

(2мин.)

тапсырмалар береді топ болып жауап береді мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

five little fishes swimming in a pool

first one said: the pool is cool

second one said: the pool is deep

third one said: I want to sleep

fourth one said: let’s dive and dip

fifths one said: I spy a ship

fisherman’s boat comes

line goes splash

away the five little fishes dash

ишаратпен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады №3 тексеру тестін орындайды
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! рефлексия Well done!

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Seasons

Мақсаты: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта әртүрлі жыл мезгілдерін сипаттайтын сөздермен танысамыз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [ks], box, fox, a box, a fox. The fox is in the box repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and learn мадақтау
track 48 listen
ex.2 read and translate
ex.3 complete the sentences мадақтау
ex.4 listen and sing бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 49 listen бармақпен бағалайды
ex.5 pair work. Ask and answer
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 describe the weather мадақтау
ex.2 draw what kind of weather you like and write about it бармақпен бағалайды
ex.3 put the missing words
ex.4 listen and fill in the table. Tick the weather you hear
ex.5 describe the weather
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Weather

Мақсаты: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта етістіктің осы және өткен шағын пайдалана отырып, ауа райын сипаттауды үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу [j], [i], [ai]. Baby, funny, a baby, a funny, happy baby. Cycling, my, the cycling. Cycling is my favoutite sport repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look and learn мадақтау
ex.2 say in the past simple
ex.3 look at the picture. Listen and act out
track 51 listen мадақтау
ex.4 pair work. Ask and answer бірін-бірі бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 choose the right letter мадақтау
ex.2 put was/were бармақпен бағалайды
ex.3 look at the pictures. Write
ex.4 listen and number the pictures in order
track 52 listen
ex.5 tick the correct  sentence
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.5

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Weather

Мақсаты: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта Әлібек пен Ольганың каникулды қалай бірге өткізгенін білетін боламыз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [z], zoo, zebra, a zoo, a zebra. Zebras lives in the zoo repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 learn the new words мадақтау
game describe the weather
ex.2 listen and read about Alibek
track 53 listen мадақтау
ex.3 listen and read about Olga бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 54 listen бармақпен бағалайды
ex.4 make negative sentences
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 look, read, and write the true sentences мадақтау
ex.2 match the opposites бармақпен бағалайды
ex.3 write the short form
ex.4 draw your winter or spring holidays. Describe your holidays and the weather
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: My favourite season

Мақсаты: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта біз сендер ең жақсы көретін ауа-райы , жыл мезгілі және осындай ауа райында немен айналысқанды жақсы көретіндерің туралы әңгіме қозғайтын боламыз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [w], [s] repeat the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 read and guess the season мадақтау
ex.2 listen and read бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 55 listen бармақпен бағалайды
ex.3 pair work. Ask and answer about your favourite season мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 draw your favourite season and write about it мадақтау
ex.2 match the verbs to the pictures бармақпен бағалайды
track 56 listen
ex.3 listen and complete
ex.4 choose the correct letter
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Types of shops

Мақсаты: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды және let’s go фразасын пайдалануды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар жаңа сөздермен танысады және тақырып шеңберінде қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастырып, let’s go фразасын пайдалана алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта дүкен туралы әңгіме қозғалады. Ағылшын тілінде дүкен shop деп аталады
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: [u:]. Good, student, shoe, sue, supermatket repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 listen and learn мадақтау
track 57 listen
ex,2 listen and learn
track 58 listen мадақтау
ex.3 guess the shop бірін-бірі бармақпен бағалайды
ex.4 pair work. Act out the dialogue бармақпен бағалайды
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 match the pictures to the shop мадақтау
ex,2 make sentences бармақпен бағалайды
ex,3 put some or any
ex.4 find the words
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: In the shopping centre

Мақсаты: Оқушылар тіл этикетінің клише-репликаларымен танысады және оларды пайдалануды, қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар тіл этикетінің клише-репликаларымен танысады және оларды пайдаланып, қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақта Әлібекпен бірге зат сатып алуға барамыз. Дүкеннен зат сатып алу үшін қолданылатын сөз оралымдарын үйренеміз
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: қандай сөз естіледі? Ойынын ойнайды мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer the questions мадақтау
ex.2 listen and learn бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 59 listen бармақпен бағалайды
ex.3 answer the questions мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 choose the right word мадақтау
ex.2 name the clothes бармақпен бағалайды
ex.3 put the phrases in the correct order then listen and check
track 60 listen
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.3

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: In the toy shop

Мақсаты: Оқушылар How much is it? How much are they? Грамматикалық құрылымымен танысады және оны пайдалануды, қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыруды үйренеді

Күтілетін нәтиже: Оқушылар How much is it? How much are they? Грамматикалық құрылымымен танысады және оны пайдалануды, қарапайым  диалогтік және монологтік сөз оралымдарын құрастыра алатын болады

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

children, we continue learning the topic in the shopping centre. Today we will talk about a shop that all of you like going. We are going to learn new words and practice speaking with each other
Тірек білімдерді белсендіру

(2мин.)

фонетикалық жаттығу: cool, clown, nice, niece, cosmonaut, ice. Get, sleep, pet, clean, vet repeat after the teacher мадақтау
Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру

(4 мин.)

Оқушыларға оқулықпен жұмыс жасауды ұсынады Well done!
Оқулықпен жұмыс

(13мин.)

ex.1 look at the pictures and answer the questions мадақтау
ex.2 listen and read бірін-бірі бармақпен бағалайды
track 61 listen бармақпен бағалайды
ex.3 pair work. Act out the dialogues мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

іс-қимылмен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады
Дәптермен жұмыс

(10 мин.)

ex.1 write: true or false мадақтау
ex.2 match the phrases бармақпен бағалайды
ex.3 write the correct question
ex.4 complete the sentences
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! Well done!
Үй тапсырмасы туралы хабарлама ex.4

 

 

«Бекітемін»

Оқу-ісінің меңгерушісі:

 

Күні:

Сыныбы: 3

Сабақтың тақырыбы: Let’s play. Test 4

Мақсаты: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

Күтілетін нәтиже: Өткен материалдарды бекітіп, қорытындылайды

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері

(уақыт)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау
Ұйымдастыру сәті

(1мин.)

—          Good morning, children!

—          I’m glad to see you!

—          How are you today?

—          I’m OK. Thank you. Sit down, please!

—          Good morning teacher!

—          We are glad to see you!

—          Fine, thanks and you?

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау

(1мин.)

Балалар, бүгінгі сабақ осы тоқсандағы соңғы сабақ. Сабақтың бірінші бөлімі жарыс түрінде өтеді, екінші бөлімінде тест жұмысын орындайсыңдар
Білімді қорытындылау, жүйелеу

(2мин.)

тапсырмалар береді топ болып жауап береді мадақтау
Сергіту сәті

(2 мин.)

Oliver, Oliver, Oliver Twist

Look at me and do like this

one, two-look at your shoe

three, four- look at the floor

five, six-pick up the sticks

seven, eight-stand up straight

nine, ten-let’s play then!

ишаратпен көрсетеді
Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту

(2мин)

Жұмыс дәптерінде бекітуге арналған жаттығуларды ұсынады №4 тексеру тестін орындайды
Сабақты қорытындылау

(2мин.)

Children, your work today was great! рефлексия Well done!

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь