ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология Биология 10 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Биология 10 сынып орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

222
0
 

Р/ с

Сабақ  тақырыбы Сағат

саны

    Мерзімі

 

Оқу мақсаты Оқытудың белсенді стратегиялары және әдіс-тәсілдері Жоспарланған бағалау Оқушылардың сабаққа қатысуы Ресурстар
1. Кіріспе

Биология ғылымы.

1 Оқушыларға биология ғылымының даму тарихы туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

І бөлім. Цитология. Цитологияның міндеттері (1 сағат).
2. Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері 1 Биология әдістерін сарамандық

жұмыстарға пайдалана білу,микроскоппен жұмыс жасау

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power

 

 

Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

ІІ бөлім. Жасушалық теория (19 сағат).
I тарау. Жасушаның химиялық құрамы (9 сағат).
3. Жасушаның ашылуы және зерттеу тарихы. Жасушалық теорияның негізгі қағидалары. Биологияның дамуы үшін жасушалық теорияның маңызы. 1 Жасушаның  ашылу  тарихы . Жасуша  теориясының  қалыптасуы Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

4. Жасуша дамудың бірлігі екендігі, тірі организмнің құрылымы мен қызметінің бірлігі. 1 Жасушаның даму тарихы туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

5. Жасушаның химиялық құрамы. Су және басқа бейорганикалық заттар, олардың жасушаның тіршілік әрекетіндегі рөлі. 1 Жасушаның химиялық құрамы, бейорганикалық заттар туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

6. Органикалық заттар: көмірсулар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. 1 Жасушаның химиялық құрамы, органикалық заттар туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

7. Органикалық заттар: нәруыздар, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. 1 Жасушаның химиялық құрамы, органикалық заттар ніруыздар туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

8. Органикалық заттар: липидтер, олардың құрылысы, қасиеттері және атқаратын қызметі. 1 Органикалыққ заттар, липидтер туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

9. Нуклеин қышқылдары: ДНҚ, оның құрылысы және жасушадағы рөлі. 1 ДНҚ  молекуласының құрылысы мен ерекшеліктеріне сипаттама беру.

 

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

10. Нуклеин қышқылдары: а- РНҚ, т-РНҚ, р-РНҚ және АТФ, олардың құрылысы және жасушадағы рөлі. 1 Нуклеин қышқылдары-

ның маңызы.РНҚ редупликациясы  оның түрлері , сипаттама беру.

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

11. Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі. 1 Ферменттер, олардың тіршілік әрекеттерін реттеудегі рөлі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

II тарау. Прокариоттық жасушаның құрылысы мен қызметі (2 сағат).
12. Прокариоттық жасушаның құрылысы. Бактериялық жасуша, оның құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері.

№1 зертханалық жұмыс.

Эукариоттық (өсімдік, жануар, саңырауқұлақ) және прокариоттық жасушалардың (бактериялар) құрылысы.

1 Прокариоттар туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

13. Бактериялар тіршілік әрекеттерінің алуантүрлілігі. 1 Бактериялар туралы оқушыларға түсінік беру, алған білімдерін дамыту Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

III тарау. Эукариоттық жасушаның құрылымдық-функциялық құрылыс ерешеліктері (8 сағат).
14. Жасушаның негізгі құрам бөліктері. Түрлі жасушалық құрылымдар мембранасының құрылысы мен функциялық ерекшеліктері.

Көрсетілім:

Өсімдік және жануар жасушаларының микропрепараттары.

№2 зертханалық жұмыс.

Пияз эпидермисінің жасушаларындағы плазмолиз және деплазмолиз құбылыстарын бақылау.

1 Түрлі жасушалық құрылымдар мембранасының құрылысы мен функциялық ерекшеліктері.

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

15. Цитоплазма органоидтері: эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар.

№3 зертханалық жұмыс.

Өсімдік жасушаларындағы цитоплазманың қозғалысын бақылау.

1 Цитоплазма органоидтері: эндоплазмалық тор, Гольджи жиынтығы және лизосомалар туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

16. Цитоплазма органоидтері: пластидтер, митохондриялар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі. 1 Цитоплазма органоидтері: пластидтер, митохондриялар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

17. Цитоплазма органоидтері: жасуша орталығы, рибосомалар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі. 1 Цитоплазма органоидтері: жасуша орталығы, рибосомалар, олардың жасушадағы атқаратын қызметі туралы тұсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

18. Цитоқаңқа. Қозғалыс органоидтері, жасушалық қосындылар, олардың құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. 1 Цитоқаңқа. Қозғалыс органоидтері, жасушалық қосындылар, олардың құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

19. Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. 1 Хромосомалардың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

20. Саңырауқұлақтар, жануарлар  және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктер. 1 Саңырауқұлақтар, жануарлар  және өсімдік жасушаларының құрылысындағы ерекшеліктерді салыстыру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

21. «Эукариоттық жасушаның құрылымдық-функциялық құрылыс ерешеліктері» тақырыбы бойынша білімдерін қорытындылау және жүйелеу. 1 Оқушыларды тарау бойынша алған білімдерін қорытындылау Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

ІІІ бөлім. Тіршіліктің жасушалық емес формалары (2 сағат).
22. Вирустар және фагтар. ЖИТС-тің (жүре пайда болған иммундық тапшылық синдромы) вирусы. Оның құрылысы мен тіршілігінің ерекшеліктері.

Көрсетілім:

Түрлі молекулалар мен вирустық бөлшектердің моделдері.

1 Вирустар туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

23. Вирустық аурулардың алдын алу. 1 Вирустық аурулардың алдын алу шараларының жолдарын түсіндіру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

ІV бөлім. Жасушадағы зат және энергия алмасу (метаболизм) (9 сағат).
24. Жасушадағы зат және энергия алмасу. Зат алмасу реакцияларының катализдік сипаты. 1 Жасушадағы зат және энергия алмасу реакцияларын түсіндіру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

25. Пластикалық алмасу. 1 Оқушыларға пластикалық алмасу туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

26. Энергиялық алмасудың негізгі кезеңдері.

Көрсетілім:

Жасушадағы метаболизм жолдарының сызбанұсқалары.

1 Энергиялық алмасудың негіздері туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

27. Жасушалық тыныс алу процесінің айрықша ерекшеліктері. 1 Жасушалық тыныс алу процесінің ерекшеліктері туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

28. Органикалық заттарды түзу әдістері: автотрофтар және гетеротрофтар. 1 Органикалық заттардың түзілу әдістері туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

29. Фотосинтез, оның сатылары, биосферадағы ғарыштық рөлі. Хемосинтез, оның биосферадағы маңызы.

Көрнекілеу: фотосинтез процесін бейнелетін тәжірибелер.

1 Фотосинтез, хемосинтез туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

30. Нәруыздың биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі — ген туралы түсінік. Генетикалық код. Нәруыз биосинтезінің матрицалық принципі.

Көрнекілеу: «Нәруыз синтезінің» модель-аппликациясы.

1 Оқушыларға нәруыз биосинтезі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

31. ДНҚ матрицасына сәйкес а-РНҚ-ның түзілуі. Биосинтездің реттелуі.

Көрнекілеу: ДНҚ және РНҚ модельдері.

1 Оқушыларға ДНҚ және РНҚ матрицасысының түзілуі туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

32. Гомеостаз туралы түсінік, жасушадағы зат және энергия алмасу процестерінің реттелуі. 1 Жасушадағы зат және энергия алмасу процестерінің реттелуі Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

V бөлім. Организмдердің көбеюі және жеке дамуы (онтогенез) (10 сағат).
IV тарау. Өсімдіктер мен жануарлардың жыныссыз көбеюі (2 сағат).
33. Өзін-өзі ұдайы өндіру — тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы.

Көрсетілім:

Митоздың  сызбанұсқасы.

1 Митоз процесі туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

34. Организмдердің жыныссыз көбею формалары: жасушалардың митоздық бөлінуі, споратүзу, бүршіктену, вегетативтік көбею. Жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы.

Көрсетілім:

Жыныссыз, көбеюдің түрлерін бейнелейтін кестелер.

1 Организмдердің жыныссыз көбею формалары туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

V тарау. Жынысты көбею (3 сағат).
35. Жынысты көбею. Мейоз, оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез.

Көрсетілім:

Мейоздың және жынысты көбейудің кестелері.

1 Жынысты көбею, мейоз туралы, оның маңызы жөнінде түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

36. Ұрықтану. Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың ерекшеліктері. 1 Гүлді өсімдіктердегі ұрықтанудың маңызы туралы түсінік

 

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

37. Ұрықтанудың биологиялық маңызы. 1 Ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

VI тарау. Жеке даму (онтогенез) (3 сағат).
38. Организмдердің жеке дамуы (онтогенез) түсінігі. Бөліну, өсу, жасушалардың жіктелуі, органогенез, көбею, картаю, организмнің өлуі. 1 Организмдердің жеке дамуы туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

39. Э.Мюллер және Э. Геккельдің биогенетикалық заңы. Өсімдіктердің онтогенезі. Жануарлардың онтогенезі.

Көрсетілім:

омыртқалы жануарлар ұрықтарының ұқсастығы.

1 Өсімдіктер мен жануарлар онтогенезі және биогенетикалық заңдар туралы оқуышларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

40. Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөліктерінің өзара әсері. 1 Дамып келе жатқан ұрықтың дене бөліктеріне өзара әсері туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

VII тарау. Организмнің дамуы және қоршаған орта (2 сағат).
41. Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі. Токсиндік заттардың эмбриондық және постэмбриондық даму кезеңдерінің барысына әсері (туа біткен кемтарлықтар).

Көрсетілім:

жоғары сатыдағы өсімдіктердің эмбриондық және постэмбриондық дамуын бейнелейтін кестелер.

1 Эмбриондық және постэмбриондық даму туралы оқуышларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

42. Организмнің өсуі және дамуы. Орта жағдайларының өзгерістеріне организмнің бейімделу деңгейлері. Организмнің қартаюы және өлуі. Жыныссыз көбеюдегі онтогенездің ерекшелігі. 1 Организмнің өсуі және дамуы туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

VІ бөлім. Генетика негіздері (12 сағат).
VIII тарау. Тұқымқуалаушылықтың негізгі заңдылықтары (7 сағат).
43. Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г.И.Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. Гибридологиялық әдісі. Моногибридті шағылыстыру. Доминанттылық және ажырау заңдары. Гаметалар тазалығының заңы, оның цитологиялық негіздемесі.

Практикалық жұмыс.

Генетикалық есептер шығару.

1 Генетиканың даму тарихы туралы оқушыларға түсінік беру, Г.Мендель заңдарын түсіндіру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

44. Көптік аллельдер. Талдаушы шағылыстыру. Дигибридтік және полигибридтік шағылыстыру. Тәуелсіз үйлесімдік заңы. Фенотип және генотип. Тұқым қуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері.

Практикалық жұмыс.

Генетикалық есептер шығару.

1 Тұқым қуалаудың генетикалық заңдарының цитологиялық негіздері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

45. Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныс хромосомаларының генетикалық құрылымы. Гомогаметалы және гетерогаметалы жыныс. Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы. 1 Гомогаметалы және гетерогаметалы жыныс. Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

46. Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы. Гендердің тіркесу топтары. Белгілердің тіркес тұқым қуалауы. Морган заңы. 1 Тұқымқуалаушылықтың хромосомалық теориясы туралы түсінк беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

47. Гендердің толық және толық емес тіркесулері. Хромосомалардың генетикалық картасы.

Көрсетілім:

тұқымқуалаушылық заңдылықтарын, хромосомалардың айқасуын бейнелейтін модель — аппликациялар.

1 Гендердің толық және толық емес тіркесулері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

48. Генотип — біртұтас жүйе. 1 Хромосомалық (ядролық) және цитоплазмалық тұқымқуалаушылық туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

49. Белгілердің анықталуында аллельді (доминанттылық, толық емес доминанттылық) және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесулері (комплементарлық, эпистаз және полимерия). 1 Белгілердің анықталуына гендердің өзара әрекеттесулері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

IX тарау. Өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары (5 сағат).
50. Өзгергіштіктің негізгі формалары. Генотиптік өзгергіштік. Мутациялар. Гендік, хромосомалық және геномдық мутациялар. Сомалық және генеративтік мутациялар.

Көрсетілім:

қоршаған орта жағдайларының организм өзгергіштігіне әсерін көрсететін тәжірибе нәтижелері; кеппешөп материалдары, будандық, полиплоидтық өсімдіктердің жинақтамалары, нақпішіндері.

№4 зертханалық жұмыс.

Өсімдік фенотиптерін зерттеу.

1 Өзгергіштік туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

51. Жартылай летальды және летальді мутациялар. Мутациялардың себептері мен жиілігі, мутагендік факторлар. Мутациялардың эволюциялық рөлі. 1 Мутациялардың эволюциялық рөлі туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

52. Үйлесімдік өзгергіштік, оның түрдің шегінде генетикалық алуантүрлілікті қалыптастырудағы рөлі және эволюциялық маңызы. Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі гомологтік қатарлар заңы. 1 Тұқым қуалайтын өзгергіштіктегі гомологтік қатарлар заңы туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

53. Фенотиптік немесе модификациялық өзгергіштік. Белгілер мен қасиеттердің дамуы және олардың жарыққа шығуында сыртқы орта жағдайларының рөлі.

№5 зертханалық жұмыс.

Өсімдіктер мен жануарлардағы өзгергіштікті зерттеу, вариациялық қатар және қисық құрастыру.

1 Фенотиптік немесе модификациялық өзгергіштік туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

54. Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары. Доминанттылықты басқару. 1 Модификациялық өзгергіштіктің статистикалық заңдылықтары туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

I бөлім. Адам генетикасы (5 сағат).
55. Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның

генетикалық әртүрлілігі.

Көрсетілім:

Адамның хромосомалық аномалиялары және олардың фенотиптік көрініс беруі.

№6 зертханалық жұмыс.

Шежіре құру.

1 Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

56. Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер. 1 Адамның шығу тегі және адам нәсілдері туралы генетикалық мәліметтер Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

57. Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты. Денсаулықтың генетикалық негіздері. 1 Адамның белгілерінің тұқым қуалау сипаты Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

58. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды. 1 Генетикалық аурулар. Генотип және адамның денсаулығы. Популяция генофонды туралы түсінік тер беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

59. Биологиялық және әлеуметтік тұқым қуалаудың арақатынасы. Генетиканың әлеуметтік проблемалары. Гендік инженерияның этикалық проблемалары. Генетикалық болжам және медициналық-генетикалық кеңес беру. 1 Гендік инженерия туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

VІІІ бөлім. Селекция және биотехнология негіздері (9 сағат
60. Селекцияның міндеттері және әдістері.

Көрсетілім:

тірі өсімдіктерді, кеппешөптерді, нақпішіндерді, кестелерді, фотосуреттерді, селекциялық жұмыстардың нәтижелерін бейнелейтін басқа да материалдарды пайдалану. Белгілі ғалым селекционерлердің портреттері.

1 Селекция туралы оқушыларға түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

61. Генетика — организмдер селекциясының ғылыми негізі екендігі. Селекция үшін бастапқы материал. 1 Генетика — организмдер селекциясының ғылыми негізі екендігі Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

62. Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы ілімі. 1 Н.И.Вавиловтың мәдени өсімдіктердің шығу орталықтары туралы ілімі туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

63. Өсімдіктер және жануарлар селекциясы.

Көрсетілім:

өсімдіктердің жаңа іріктемелерін, жануарлардың жаңа қолтұқымдарын алудың әдістерін бейнелейтін сызбанұсқалар.

1 Өсімдіктер және жануарлар селекциясы туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

64. Селекциядағы қолдан сұрыптау. Будандастыру — селекциялық әдіс ретінде. 1 Селекциядағы қолдан сұрыптау

Дың әдістері туралы түсінік беру

Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

65. Шағылыстыру типтері. Өсімдіктер селекциясындағы полиплоидия. 1 Заманауи селекцияның жетістіктері туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

66. Микроорганизмдер, саңырауқұлақтар, прокариоттар-биотехнологиялық нысандар..

Көрсетілім:

микробиологиялық өндірістің сызбанұсқалары.

1 Микроорганизмдер селекциясы және оның микробиологиялық өнеркәсіп үшін маңызы Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

67. Тамақ өнімдерін, дәрумендерді, ферменттер мен дәрілерді микробиологиялық өндіру..

Көрсетілім:

микробиологиялық синтез өнімдері.

1 Биотехнологияның проблемалары және болашағы туралы түсінік Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

68. Гендік инженерия, оның жетістіктері және болашағы. 1 Гендік инженерия, оның жетістіктері және болашағы туралы түсінік беру Диалогтік оқыту тәсілі; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және  оқуды бағалау. Оқытуда АКТ-ны пайдалану; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқушылар сабақ үдерісіне түгел қатыстыру. Бағалау бетшесі арқылы оқушыларды бағалау Формативті бағалау Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс арқылы оқушылар сабаққа түгел қатыстыру Мұғалім  ақпарат береді. Жигсо әдісі арқылы балалар бір-біріне білім береді Power Point оқулық             10 сынып биология Ғаламтордан алынған мәліметтер

тірек сөздермен жұмыс

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь