ГЛАВНАЯ Образцы планов Бастауыш сынып 4 сынып Көркем еңбек пәнінен орта мерзімді жоспар ОМЖ

4 сынып Көркем еңбек пәнінен орта мерзімді жоспар ОМЖ

808
0

Көркем еңбек пәнінен орта мерзімді жоспар

 ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМАҒА ӨТУ

 

Сабақтың тақырыбы Оқып-үйренудің  негізгі мақсаттары Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар Сағат саны Мерзімі
І тоқсан – 18 сағат

Техникалық еңбек – 42 сағат

Қағаз және қатырма қағазбен жұмыс (12 сағат)

1 1 Ұйымдастыру жұмыстары. Оқушының және жұмыс орындарының гигиенасы, қауіпсіздік ережесі, өзіне – өзі қызмет көрсету туралы түсініктер Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
2 2 Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік. Қағаздан бұйым жасау технологиясы: материалды жинақтау, сұлбаны сызу Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
3 3 Қағаздан батпырауық жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
4 4 Қатырма қағаздан қорап жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
5 5 Қатырма қағаздан жақтау (рама) жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
6 6 Құстарға жем салатын қорап жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
7 7 Қалам салғыш жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
8-9 8-9 Ою-өрнек туралы түсінік. «Қошқармүйіз» өрнегін сызу, жасалу реті, қию, түрлендіру, бұйым бетіне салу тәсілдерін орындау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
10-11 10-11 Жұқа фольгадан әріп жасау. Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
12 12 Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
13 13 Табиғи және жасанды маталар туралы түсінік. Маталардың ерекшеліктері, қасиеттері, санитарлық — гигиеналық ережелерді сақтау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
14-15 14-15 Жіпті түйіндеудің ерекшелігі мен маңызы. Тігіс түрлері. Тігін құралдарын салатын бұйым жасау. Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
16 16 Ілгек, түйме, тойтармалы түйме қадау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
17-18 17-18 Жұмсақ ойыншықтарды тігу. Материалды дайындау. «Құс» панносын тігу және «Ат» ойыншығын жасау. Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
ІІ тоқсан – 14 сағат
19-20 1-2 Әшекейлі бет орамалдар. Торкөзді және кестелі бет орамалдар. Мережкалы бет орамал Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
21-22 3-4 Әртүрлі материалдардан панно, композиция және аппликация жасау. «Наурыз мейрамы» аппликациясы Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
23-24 5-6 Таспадан «раушан гүлін» жасау. Айқас тігіс кестесін тігіп үйрену. Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
25 7 Табиғаттағы табиғи материалдар туралы түсініктер. Материалдардың түрлері. Материалдарды пайдалану. Құралдармен қауіпсіз жұмыс істеу туралы түсініктер беру. Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
26-27 8-9 Сабанмен жұмыс істеу. Сабаннан панно жасау. Санитарлық – гигиеналық ережелер туралы мәлімет Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
28-29 10-11 Табиғи материалдардан әртүрлі композиция, құрамақтар жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
30-31 12-13 Тал шыбығын тоқу жұмысына дайындау. Ағаш шыбықтарымен жұмыс. Ағаш шыбығынан қарапайым бұйым тоқу. Қажетті материалдар мен құрал — жабдықтар Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
32 14 Тал шыбығын тоқу жұмысына дайындау. Ағаш шыбықтарымен жұмыс. Ағаш шыбығынан қарапайым бұйым тоқу. Қажетті материалдар мен құрал — жабдықтар Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
ІІІ тоқсан – 20 сағат
33-34 1-2 Гүл шоғын, «Қызғалдақ» гүлін және әртүрлі композиция жасау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
35-36 3-4 Шиден композиция құрастыру технологиясы. Ши тоқу тәсілін үйрену Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
37-38 5-6 Сүт қорабынан қалам салғыш жасау. «Лего» құрастыру Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
39-40 7-8 Ұшақ пішінін құрастыру. Салфетка қоятын тұғыр жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
41-42 9-10 Шығармашылық жұмыс Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
43-44 11-12 Ұлттық киімдер. Тымақ тігу. Сәукеле тігу технологиясын орындау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
45-46 13-14 Киізден қуыршақ жасау. Ыдыс – аяқтар. Қағаздан ыдыс – аяқ жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
47-48 15-16 Әшекей бұйымдар жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
49-50 17-18 Киіз үй және оның элементтері туралы түсінік Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
51-52 19-20 Үй жиһаздары және оны жасау жолдары. Сандық. Жүкаяқ Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
IV- тоқсан – 16 сағат  
53-54 1-2 Кебеже және асадал. Адалбақан Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
55 3 Тері материалы туралы түсінік. Теріден дайындалған бұйымдар Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
56 4 Қағаздан сырмақ жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
57 5 Түрлі түсті матадан құрақ құрау. Былғарыдан шашақ жасау Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
58-59 6-7 Геометриялық фигуралардан түрлі құрамақтар құрастыру Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
60-61 8-9 Қағаздан үй құрастыру. Қатырма қағаз таспасынан тоқылатын бұйымдар Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
62 10 Поролоннан аппликация жасау және т.б. бұйымдар дайындау Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  
63-64 11-12 Былғарыдан сөмке тігу. Ашықхаттан үй жиһазын жасау Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді «Кім жылдам?», көбейту кестесіне саяхат Венн диаграммасы, әлемді шарлау, постер жасау Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, еңбекке баулу оқу кітабы, дидактикалық материалдар 1  
65-66 13-14 Ермексаздан музыкалық аспап – жетігенді мүсіндеу. Құмыраны Дәндермен безендіру Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Өзін-өзі бағалау, рефлекия Бастауыш сынып журналы, ғаламтор, таныстырылым 1  
67-68 15-16 Қорытынды Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,үлестірмелі парақшалар Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН 1  

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь