ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Казахский литература 10 класс. Среднесрочный планы ССП

Казахский литература 10 класс. Среднесрочный планы ССП

848
0

Қазахский язык и литература 10 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

(аптасына 1 сағаттан 34 сағат)

10-сынып

 

I –тоқсан —
Сабақтың  тақырыбы

Мақсаты

Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 XIX ғасырдың бірінші жартысындағы әдебиет. Жалпы шолу

ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру,әдебиетке деген қызығушылығын арттыра отырып сыни тұрғыдан ойлауғу дағдыланады

1 Кім жылдам, Кім алғыр, Жигсо, Дебат Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Әдебиет  қызметі туралы ұғымдар қалыптасады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2  Дулат Бабатайұлы. «Еспембет» дастаны

Оқушылар «Еспембет» дастаны

жайлы түсінік алады, тақырыптың мазмұнын игер арқылы  топпен талқылау арқылы  ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіруге дағдыланады

1 Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  тақырыппен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және тапсырмаларды қатесіз орындайды Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
3 «Махамбет Өтемісұлы. «Ереуіл атқа ер салмай», «Мұнар күн» өлеңдері

Өлеңнің идеялық мазмұнын ашу арқылы атқа айту, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйрету.оқушынң ойлау қабілеттерін дамыт у, сөйлеу тілдерін байыту,

2 Миға шабуыл,  Жигсо, Ассоциация, Кім шапшаң Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
4 Шортанбай Қанайұлы. «Зар заман» толғауы

Шортанбай Қанайұлы. «Зар заман» толғауы  туралы негізгі идеялардың , мазмұнын түсіну, ауызша әңгімелеу дағдысын дамыту арқылы  ой өрісін  жетілдіруге дағдыландыру

2 Миға шабуыл,Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Автор рондығы,РАФТСуреттер сөйлейді Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Оқушылар тақырып   ұғымын  біледі, түснеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
5 Сүйінбай Аронұлы. «Бөрілі менің байрағым» өлеңі.  Тақырыптың мазмұны мен идеясын ашуға мүмкіндік жасау.оз ойларын қорытындылай білуге жағдай жасау. Тіл белсенділігін арттыру, оқу мен жазу мәдениетін дамыту 1 Егер мен ойыны,Суреттер сөйлейді  , Академиялық дау –дамай  әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
6, Майлықожа Сұлтанқожаұлы, Қашаған Күржіманұлы, Алмажан Азаматқызы, Мұрат Мөңкеұлы

Қазақтың  ақын мен жазушыларының шығармалары туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,тапсырманы топпен орындауға дағдыланады

2 Миға шабуыл,Инсерт, Сөздер банкісі,Ыстық орындық, Кім шапшаң Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасауға  қалыптасады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

7 Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл күнделігі», «Қазақ халық поэзиясының түрлері» зерттеу еңбектері Шоқан Уәлиханов шығармаларын   түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыланады 2 Композициялық талдау, Сурет сөйлейді, Венн  диагаммасы,   Бес жолды өлең

Кейіпкерге хат

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар  жаңа тақырып  жайлы малғұматтар алады ол  туралы оқып үйренеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
8 Ыбырай Алтынсарин. «Өнер, білім бар жұрттар», «Әке мен бала», «Талаптың пайдасы» әңгімелері

Автор туралы мәлімет бере отырып, өлеңнің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге дағдай жасау.сөз тіркестері арқылы сөйлеу тілдерін, зейінін, есте сақтау қабілеттерін дамыту

2 Кім жылдам, Кім алғыр,Жигсо,Дебат Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Өлеңнің мазмұнын жетік түсінеді.

Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді.

Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
8 Абай Құнанбайұлы. «Әсемпаз болма әр неге», «Білімдіден шыққан сөз»,

Өлеңді і түсініп оқйды, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді, тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту арқылы достықты  құрметтеуге, ынтымақшылдыққа, сыйластыққа  үйренеді

1 Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо,Жалғасын тап, Ойлан тап Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Топпен жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады.

Өзін және өзгелерді қорғауға үйренеді.

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
10 С Абай Құнанбайұлы. «Өлсем, орным қара жер сыз болмай ма?» өлеңдері өлеңдері.

Оқушылар тақырып  жайлы түсінік алады отырып , мәнерлеп түсініп оқуға үйренеді, үлкенді сыйлауға, құрметтеу үйренеді

2 Миға шабуыл, Ыстық орындық, Жұптық әңгіме, Кубиз Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өлеңнің ерекшеліктерін меңгереді.   Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11 Шығармашылық жұмыс

Өткен тақырыптардың мағанасын жетілдіре тырыр  өз ойларын дамытуға дағдыландыру

2 «Миға шабуыл,»  «Жигсо» , Спираль, Өмірлік ахуалды талдау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыптың  жалпы сипаттамасы   туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
12 Абай Құнанбайұлы. «Қараңғы түнде тау қалғып», «Теректің сыйы», «Татьянаның хаты»,

Оқушылар Абай Құнанбайұлының өлеңдері жайлы біледі, түсініп оқуға үйренеді,тілін , сөйлеу мәдениетін, ой өрісін дамытуға машықтары дамыйды

2 Миға шабуыл, Ойлан бірік. бөліс, Венн диаграмасы, Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Жаңа сөздерді үйренеді.Сұрақ қойып жауап алмасуды қалыптастырады Ойын түрлерін салыстырады

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
13 Абай Құнанбайұлы. «Онегиннің хаты» аудармалары.

Оқушылар тақырыпты түсініп оқу арқылы  біліктілігін , сөздік қорын жетілдіреді, жан-жақты ойлауға үйренеді

1 Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
14 Шәкәрім Құдайбердіұлы. «Еңлік-Кебек» дастаны

Шәкәрім Құдайбердіұлы. «Еңлік-Кебек» дастаны туралы негізгі иделарды   түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрену арқылы, сөйлемді дұрыс құруға, ой-қиялын тиянақтай білуге дағдыланады

1 Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың  негізгі идеясын түсінеді,білім, білік, дағдылары қалыптасады. Сөйлеу тілдері дамиды Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
15 Шығармашылық жұмыс Өткен тақырыптардың мәні мен өзіндік ерекшеліктері

мәтін мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру.

1 Суреттер сөйлейді,Жигсо, Семантикалық карта,Кім  біледі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өз пікірін, ойын ашық айта алады. Тақырыптың мазмұнын меңгеріп, негізгі идеясын түсінеді. Топпен бірігіп, жұмыс орындайды. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
 

16

Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы. «Сарыарқаның кімдікі екендігі» шығармасы Т Мәшһүр Жүсіп Көпейұлының тақырыптарын түсініп оқу арқылы   түсініктер қалыптасады, тақырыпты  талдап оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, табиғатты сүюге, қорғауға үйренеді  

2

Конверт-сұрақ» әдісі, Сәйкестендіру,Миға шабуыл, Кім жүйрік ойыны Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

17 Мағауия Құнанбаев. «Медғат – Қасым» поэмалары)

Тақырыптағы негізгі идеялармен таныстыру арқылы , көркем сөздер туралы мағлұмат беріп, сөйлеу тілінде атқаратын қызметін байқату

1 Миға шабуыл,,Жұптық әңгіме, Топтастыру,Венн диаграммасы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашады, әңгіменің кейіпкерлерінің іс-әрекетіне баға береді, топ ішіндегі белсенділігі артады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
18  Жамбыл Жабаев. «Шағым» өлеңі

Жамбыл Жабаев. «Шағым» өлеңінің мағанасын аша отырып өз ойларын топпен бөлісуге дағдыланады. Өз бетінше қорытынды шығару дағдыларын дамыту. Әдет –ғұрыпты  құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу

2 Кім жылдам,Сақина салмақ,Аялдама ойыны,Суреттер сөйлейді Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді. Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
19 ХІХ ғасырдағы әнші ақындар шығармашылығы (жалпы шолу)                        ,

Тақырып  жайлы түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге нанды қадірлеуге, кісі еңбегін сыйлауға дағдыланады

2

 

Миға шабуыл,Ыстық орындық,Суретпен әңгіме,Сәйкестендіру Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың мазмұнын игереді. .Сұрақтарға сын тұрғысынан ойлап, еркін жауап беруге үйренеді.Топтық жұмыс жасау барысында, оқушылардың сөйлеу дағдылары қалыптасады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
20 ХІХ ғасырдағы әнші ақындар шығармашылығы (жалпы шолу)                        Тақырыптардың  мазмұнын аша отырып , мәнерлеп оқуға жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады 2 Кім шапшаң, Жигсо,Инсерт ,Сақина салмақ Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
21 Сыныптан тыс оқу

Өткен тақырыптарды  өмірмен байланыстыра отырып түсінуге  мүмкіндік беру.оқушыларға бағыт бағдар бере отырып , өз бетінше жұмыс істеуге , шығармашылық қиялын ұштауға , қорытынды жасауға машықтандыру.

1 Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе хат Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың идеясын орындау арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
22

23

Сыныптан тыс оқу

Тақырыптарды түсініп оқу арқылы мағаналарын аша біледі, ойын жеткізе білуге ,сөйлемді дұрыс құруға, ойлау,  тарихына деген  сүйіспешілігін арттыру арқылы топпен жұмыс істеуге үйренеді

 

 

 

 

2 Суреттер сөйлейді,игсо, Семантикалық карта,ім  біледі Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылардың мәнерлеп оқу, жаттау дағдысы қалыптасу

арқылы ,ойлау қабілеті және сөйлеу тілі дамыйды, тақырыпты талдай білуге үйренеді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
24 Қорытынды сабақ

Өткен тақырыптар ды қайталау арқылы ой өрісін дамыту, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру .

1 Ептілер,үйріктер,алғырлар, Ойлан тап, Миға шабуыл, Хат жаз Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
БАРЛЫҒЫ            

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь