Өзін-өзі тану 9 сынып
ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ
9-СЫНЫП
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Тақырыбы | Мазмұны | Сағ. | Мерзімі | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | |
I тарау Адам және өмір (8 сағат) | ||||||||
1-2 | Өзіңді тану — өмірді тану
|
Кіріспе сабақ. Әр адамның өзін-өзі тануы, олардың өмірді түсінуі, бағалауы түсініктерінің кеңейтілуі. Өмірдің сынақтарынан сүрінбей өту, жақсылығын бағалау, қуанышын бөлісе білу және т.б. Өмірдің адам үшін маңыздылығы. Мазмұнды да, мәнді өмір сүру. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |
3-4 | Салауаттылық — өмір негізі
|
Денсаулық – өмір өзегі. Денсаулық, Ұзақ өмір. Мәнді, мазмұнды өмір. Денсаулықты нығайту. Денсаулыққа зиянды, пайдалы әрекеттер. Салауатты өмір салты. Адам өміріне зиянды әрекеттерден аулақ болу: нашақорлық, ішімдік ішу, шылым шегу, СПИД және т.б | 2 | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |
5-6 | Әсемдік – өмір жарасымы
|
Табиғат әсемдігі. Адамның табиғатқа әсері. Әсемдікті, сұлулықты сезіну.Өнердің адам өмірінің көркеюіне ықпалы. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |
7-8 | Еңбек – өмір мәні
|
Еңбектің адам өміріндегі маңыздылығы. Еңбектің шығармашылыққа ұласуы. Адамның шығармашылық қабілетін ашу. Шабыт, ынта, жігер, талап т.б. ұғымдар туралы түсініктер. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары |
ІІ тарау. Адам болам десеңіз… (8 сағат) | ||||||||
9-10 | Жақсы сөз – жарым ырыс | Жақсы сөз айтудың адами қарым-қатынаста алатын орны. Адамның өз көңіл күйін, эмоцияларын, сезімдері мен әрекеттеріне талдау жасай білуі. Жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығы. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |
11-12 | Намыс абырой
|
Ар-намыс, ұят ұғымдары.Жақсылық пен жамандықты, шындық пен жалғандықты және басқаларды анықтайтын адамгершілік ұғым ретінде ар-намыс ұғымдарының мәнін ашу. Ел намысы.Ер намысы. Өзіне-өзі есеп беру, өзінен-өзі ұялу, өзін-өзі тәрбиелеуі және т.б | 2 | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |
13-14 | Мінез – көңіл айнасы | Адамның мінез—құлқы туралы түсініктерін дамыту. Жақсы мінездің қалыптасуы. Өз көзқарасы мен қылықтарын, сондай-ақ өзге адамдардың көзқарастары мен қылықтарын талдай білуі және сыни тұрғыдан бағалауы, өз ойы, сөзі және ісіне жауапкершілікпен қарай алуы. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |
15-16 | Адалдық пен әділдік
|
Адамдарға жақсылық ойлау. Ой мен істің ұштасуы. Адамның өз көзқарасы мен пайымдауын еркін, дәйекті түрде жеткізуі және оны негіздей алуы. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |
ІІІ тарау. Адам мен әлем тұтастығы (8 сағат) | ||||||||
17-18 | Сыйластық сыры
|
Сыйластық, кешірім, татулық, ынтымақ, достық, туыстық т.б.. Отбасы сыйластығы, туыстар сыйластығы, достар сыйластығы, ұжымдастар сыйластығы және т.б. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |
19-20 | Адами қарым-қатынас жасау ізгіліктері | Сәлемдесу, жылы жүзбен қарсы алу, жымиып сөйлеу, сабырлылық таныту, әдеп сақтау, үлкеннің сөзін бөлмеу, дабырлап, даурығып сөйлемеу және т.б. Отбасындағы қарым-қатынас, iскерлік қарым-қатынас, жолдастық қарым-қатынас жасау әдептері және т.б. | 2 | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |
21-22 | Жүріс-тұрыс әдебі
|
Қоғамдық орындарда : мектепте, театрда, кино театрда т.б., көшеде, транспорттарда әдептілік сақтау. Дұрыс киіну, өзін-өзі дұрыс ұстау әдептері және т.б. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |
23-24 | Әдептілік – адамгершілік бастауы | Сыпайылық, сыйластық, қамқорлық ұғымдарының мәнін ашу және т.б. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |
IV тарау. Жасампаздық жарасымы (10 сағат) | ||||||||
25-26 | Адам мен отбасы
|
Отбасы жарастығы. Отбасындағы қарым –қатынас. Болашақ өз отбасы, адамның отбасын сүюі. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |
27-28 | Адам қоғамда
|
Адамның өмірден өз орнын таба білуі. Адамның қоғамға қызмет етуі. Болашақ мамандығын саналы түрде таңдай алуы. Білім, ақыл-ой қажеттілігі. Ер адамның, әйел адамның қоғамдағы орны. | 2 | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |
29-30 | Адам мен Отан
|
Адамның отанын сүюі. Отанын қорғауы. Ұлттық сана, ұлттық намысының болуы. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |
31-32 | Адам және Жер шары
|
Адам Жер шары ұрпағы. Бүкіл жер шары халқын сыйлауы, сүюі. Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |
33-34 | Сүйіспеншілік – өмір өзегі (Қорытынды сабақ)
|
Сүйіспеншіліктің, махаббаттың бар жақсылық негізі екенін ұғындыру.Өзін-өзі бағалау, тестілеу,әңгімелесу, жағдаяттарды шешу, т.б. | 2 | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау |