Өзін-өзі тану 9 сынып
ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ
10 – СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
(аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Тақырыбы | Мазмұны | Мерзімі | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Үйрену барысын бағалау | |||
І тарау Таным тағылымдары | |||||||||
1-2 | Таным жолдары | Адамның өзін-өзі дамытуы, жетілдіруі. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |||
3-4 | Ой-өріс кеңдігі | Адамның ақыл-ой қызметі негізінде алға қойған мақсатына жетудің оңтайлы жолдарын таба алуы. Ой-өріс кеңдігінің нәтижеге жетудегі мәні. | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |||
5-6 | Ниет тазалығы – имандылық мұраты | Адамның қоғамдағы, күнделікті өмірдегі іс әрекеттерін белгілі-бір қалыпқа түсіретін ішкі рухани реттеуіш қадір-қасиеті. Көңіл, ниет
тазалығының қарым-қатынастағы мәні. |
Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |||
7-8 | Рухани байлық – игілік негізі
|
Адамның рухани, мәдени және материалдық/материалдық емес қажеттіліктерін қанағаттандыруға сәйкес келетін іс-әрекеттер (ырзық). | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |||
ІІ тарау Адам болам десеңіз | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | |||||||
9-10 | Алынбайтын асу жоқ
|
Өмірде кездесетін қиындықты жеңу үшін қажетті тілектері мен мүмкіндіктерін шынайы түрде салыстырып пайдалана алу. Жігер, төзімділік, табандылық. | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |||
11-12 | Тән тазалығы | Өмір мен денсаулықты құндылық ретінде сезінуі, өзінің келешек дене және рухани даму жолдарын анықтай алуы, салауатты өмір салты мен сауықтыру әдістемесінің пайдасы туралы білімдерін іс жүзінде пайдалана алуы, шылым шегуден, маскүнемдіктен, нашақорлықтан аулақ болуы. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |||
13-14 | Қанағат, рақым ойлап қой! | Адамның барға риза болып, нысаптан шықпауы, нәпсіге ермеуі. Қанағат ету – жетіспеушілікке, таршылыққа төзіп шыдау емес, ақылға сүйеніп, өзін-өзі тежеп, құнығудан бас тарту екендігі. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |||
15-16 | Қайсарлық пен батылдық | Өмірде кездесетін қиыншылықтарды жеңе білу. Жігерлілік. Елжанды азамат тұлғасын қалыптастыру. | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |||
17-18 | Екі сөйлеу ерге сын | Сөз бен істегі тұрақтылық. Өзіндік көзқарасқа деген сенімділік. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |||
ІІІ тарау Жарасымды өмір салтанаты | |||||||||
19-20 | Жалынды жастық шақ
|
Жастық шақ — адам өмірінің бір белесі. Өмірден өз орнын табуға талпыныс, қызығушылық, құштарлық. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |||
21-22 | Жарасымды қарым-қатынас | Адамдар арасындағы қарым-қатынастағы кісілік пен кішілік, тіл табыса білу, кешірім мен келісім. Өз ойы, сөзі мен ісіне жауапкершілікпен қарау. | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |||
23-24 | Іңкәр көңіл, нәзік сезім. | Жастар арасындағы қарым-қатынас, алғашқы сезім, бала махаббат. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |||
25-26 | Қызмет етем халқыма… | Өз ұлтын, тілін, ділін құрметтеп, өзгелерге түсіністік, сыйластық және шыдамдылық таныта алу. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |||
IV тарау Кең дүние келбеті | |||||||||
27-28 | Тылсым дүние ғажаптары | Адам мен әлем тұтастығы. Жаратылыс құпиялары. Табиғи апаттардың тіршілікке тигізетін әсері. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Кретериалды бағалау | |||
29-30 | Уақыт – мезгіл пернесі | Әр нәрсенің, мезгілдің, уақыттың адам өміріндегі мәні. | Топттық жұмысқа бейімделеді, бірін-бірі бағалай алады | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау | |||
31-32 | Жұлдызым менің жоғары | Адам бойындағы қабілеттілік, табиғи дарын. Бейімділік пен икемділік. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Формативт бағалау | |||
33-34 | Өмір өзен | Өмірден өз орнын табуға талпыну. Болашақ мақсатын айқындау. | Жаңа білімді түсінеді,топта жоба жасайды,қорғайды және бағалайды | Топпен жұмыс, әңгімелесу,сұрақ-жауап | Деңгейлік тапсырмалар
Тест сұрақтарын қолдану |
Өзін-өзі бағалау парақшалары | |||