ГЛАВНАЯ Образцы планов Дене шынықтыру Дене шынықтыру 9 сынып. Орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

Дене шынықтыру 9 сынып. Орта мерзімді сабақ жоспар ОМЖ

1130
0

9-сынып. Дене шынықтырудан орта мерзімді жоспар.

  ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ

  № Сабақ тақырыбы Сағат саны Мерзімі Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар
Дене шынықтыру
9-сынып 102              
Спорт ойындары (10 сағ)
1 Волейбол.Тұру,ауысу,секіру секілді допсыз жат 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
2 Доппен жаттығулар 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
3 Төменнен — тура допты ойынға қосу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
4 Бір бүйірден-төменнен допты ойынға қосу 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
5 Жоғарыдан , төменнен екі қолмен допты беру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
6 Жаттығу ойыны 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
7 Техника элементтері 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
8 Орта және жоғарылаған биіктікте доп беру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
9 Құлап бара жатып допты көтеріп беру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
10 Волейбол ойыны 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Жеңіл атлетика (10 сағ)
11 Жүгіру.Арнайы дене жаттығулары 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
12 Төменгі және жоғарғы сөре (старт) техникасы 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
13 Төменгі және жоғарғы сөреден жүгіріп шығу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
14 Төменгі сөреден бар екпінмен жүгіру (30-60м) 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
15 Техника элементтерін сақтап, орта қаш.жүгіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
16 Техника элем-рін сақтап, қысқа қаш.жүгіру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
17 Уақытты есептеп 60 м-ге жүгіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
18 Уақытты есептеп 100 м-ге жүгіру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
19 Уақытты есептеп 1200 м-ге жүгіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
20 Уақытты есептеп 2000 м-ге жүгіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
Шахмат ойыны (7 сағ)
22 Шахмат фигуралары 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
23 Шахмат фигураларының  жүрістері туралы 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
24 Шахмат ойыны 3 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
Спорт ойындары (11 сағ)
25 Футбол.Доп ойнау техникасы 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
26 Табанның ішкі жағымен қозғ-ғы допты тебу 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
27 Допты табанның ішкі бетімен тоқтату 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
28 Аяқ алқымның ортасымен допты тебу 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
29 Допты кеудемен тоқтату 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
30 Табанның ішкі бетімен допты алып жүру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
31 Жаттығу ойыны 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
32 Допты алып жүру,беру техника элементтері 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
33 Алдау қозғалыстарының қарапайым элементтері 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
34 Футбол ойыны 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Гимнастика (7 сағ)
35 Саптық жаттығулар.Лектен жүруге ауысу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
36 Қозғалыс кезінде бір лектен 3-4 лекке ауысу 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
37 Қиғаш жүрген қозғ-ғы үш лектегі сапты жазу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
38 Белтемір.Асылып тұрып аяқтарды сілтеу(ер б) 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
39 Жаттығу әректтері 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
40 Асылудан  артқа аударылып түсіп, таянып тұру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
41 Асылып тартылу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
 
Дойбы (6 сағ)
43 Дойбы ойынының жүрістері 3 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
44 Дойбы ойыны 3 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Гимнастика (8 сағ)
45 Қос сырық.Таянып тұрғанда аяқтарды сілтеу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
46 Жаттығу іс-қимылдары 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
47 Қолға тіреліп тұрып сілтеуден-қолдарды бүгу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
48 Акробатика.Бастапқы қалып-негізгі тұрыс 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
49 Бір аяқпен тепе-теңдік сақтап,оны ұстап тұру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
50 Кеудені аяқтарға қарай еңкейту 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
51 Таянып жатқан қалыптан таянып отыруға тыр. 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
52 Бір тізерлеп  таянып тұрып бұрылу-жарт.шат 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
 
Шаңғы дайындығы (11 сағ)
53 Сырғанайтын және адымдайтын жүрістер 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
54 Алма-кезек екі адымды жүріспен қозғалу 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
55 Сырғанайтын адымдар-аяқтың итерілу қозғалыстары 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
56 Бір мезгілде екі адымды жүріспен жүру 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
57 «Шырша» әдісімен төбешікке шапшаң көтерілу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
58 «Жартылай соқа» әдісімен бұрылыстар жасау 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
59 «Соқа» әдісімен жанға қарай сырғанаумен теж 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
60 Шаңғы жолымен 4000 м-ді жүріп өту 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
Үстел теннисі (6 сағ)
66 Шарды ойынға қосу 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
67 Орнынан шарды беру және тосу 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
68 Үстел теннисі ойыны 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
Жеңіл атлетика (7 сағ)
69 Секіру.Жүгіру адымы,серпілу,ұшу,жерге түсу 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
70 Арнайы дене жаттығулары 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
71 «Аяқты бүгу» тәсілімен секіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
72 Техника элементтерімен секіруді орындау 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
73 Жүгіру шапшаңдығы 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
74 Серпілу кезіндегі жанама қозғалыстары 1 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
75 Жеке нәтижені есептей секіру 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
Суда жүзу (13 сағ)
76 Дененің судағы қалпы 1 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
77 Кеуде және қолдарымен қозғалыс-қимыл жасау 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
78 Тыныс алу,аяқ-ң қозғалысы элем-рі б/ша жүзу 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
79 Толық үйлесімділікте жүзу 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
80 Уақытты есептей 50 м қашықтықты жүзіп өту 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
81 Қолдардың қозғалысы 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
82 Суда жүзу 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
Шахмат ойыны (6 сағ)
22 Шахмат фигуралары 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және
23 Шахмат фигураларының  жүрістері туралы 2 Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау Жасерекшеліктеріне, дене шамаларына қарай берілген тапсырмаларды орындайды Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру. Топтық,жұптық тапсырмалар МАН, денешынықтыру әдістемесі Дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау
24 Шахмат ойыны 2 Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

 

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь