ГЛАВНАЯ Образцы планов Дене шынықтыру Дене шынықтыру 10 сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

Дене шынықтыру 10 сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ

1299
0

10-сынып. Дене шынықтырудан қысқа мерзімді жоспар.

  ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Жеңіл  атлетика

30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жеңіл  атлетика

30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ 30 – 50 м орташа және  шапшаң  жүгіру,50-60 м  жүгірістен  кейін  шапшаңдықты  арттыру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 400 – 800 м   баяу,бірқалыпты  және  жылдамдықты  үдете  жүгіріп  өту

Эстафеталық  4х100 м  жүгіру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ 400 – 800 м   баяу,бірқалыпты  және  жылдамдықты  үдете  жүгіріп  өту

Эстафеталық  4х100 м  жүгіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 400 – 800 м   баяу,бірқалыпты  және  жылдамдықты  үдете  жүгіріп  өту

Эстафеталық  4х100 м  жүгіру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ 400 – 800 м   баяу,бірқалыпты  және  жылдамдықты  үдете  жүгіріп  өту

Эстафеталық  4х100 м  жүгіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 800 – 1600 м

орташа екпінде  жүгіру

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

800 – 1600 м

орташа екпінде  жүгіру

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 800 – 1600 м

орташа екпінде  жүгіру

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ 800 – 1600 м

орташа екпінде  жүгіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екпін  алып «Аяқты  бүгу» тәсілімен   ұзындыққа  секіру
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Екпін  алып «Аяқты  бүгу» тәсілімен   ұзындыққа  секіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екпін  алып «Аяқты  бүгу» тәсілімен   ұзындыққа  секіру
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ Екпін  алып «Аяқты  бүгу» тәсілімен   ұзындыққа  секіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Серпілу

Екпін  алу  қиындыларын (18-24  жүгіру  қадамы)қайталап  жүгіріп  өту

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Серпілу

Екпін  алу  қиындыларын (18-24  жүгіру  қадамы)қайталап  жүгіріп  өту

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Серпілу

Екпін  алу  қиындыларын (18-24  жүгіру  қадамы)қайталап  жүгіріп  өту

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ Серпілу

Екпін  алу  қиындыларын (18-24  жүгіру  қадамы)қайталап  жүгіріп  өту Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ұшу  және жерге  түсу

Нәтижелер  мен техниканы  есептей  отырып  секіру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Ұшу  және жерге  түсу

Нәтижелер  мен техниканы  есептей  отырып  секіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ұшу  және жерге  түсу

Нәтижелер  мен техниканы  есептей  отырып  секіру

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ Ұшу  және жерге  түсу

Нәтижелер  мен техниканы  есептей  отырып  секіру

 

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Гранатты, кіші  допты  лақтыру.

Лақтыру техникасының элементтерін жетілдіру.

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Гранатты, кіші  допты  лақтыру.

Лақтыру техникасының элементтерін жетілдіру.

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Гранатты, кіші  допты  лақтыру.

Лақтыру техникасының элементтерін жетілдіру

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ Гранатты, кіші  допты  лақтыру.

Лақтыру техникасының элементтерін жетілдіру

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екпін  алып  биіктікке  секіру

«Адымдау » тәсілімен  биіктікке  секіру  техникасын  жетілдіру.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Екпін  алып  биіктікке  секіру

«Адымдау » тәсілімен  биіктікке  секіру  техникасын  жетілдіру.

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Екпін  алып  биіктікке  секіру

«Адымдау » тәсілімен  биіктікке  секіру  техникасын  жетілдіру.

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ Екпін  алып  биіктікке  секіру

«Адымдау » тәсілімен  биіктікке  секіру  техникасын  жетілдіру.

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы 100 м жүгіру,  Тартылу (ұлдар)

Кеудені  көтеру (қыздар)

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

100 м жүгіру,  Тартылу (ұлдар)

Кеудені  көтеру (қыздар)

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дала  жарысы (кросс)

2000 – 3000м

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ Дала  жарысы (кросс)

2000 – 3000м

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Дала  жарысы (кросс)

2000 – 3000м

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Дала  жарысы (кросс)

2000 – 3000м

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Ұлттық  ойындар

Тоғыз  құмалалақ

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ Ұлттық  ойындар

Тоғыз  құмалалақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Қозғалмалы  ойындар

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Қозғалмалы  ойындар

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Кім  шапшаң»,«Кедергілі  эстафета»

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ «Кім  шапшаң»,«Кедергілі  эстафета»

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Өрмек»
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ «Өрмек»

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Қашпа  доп»
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ «Қашпа  доп»

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы «Жалаушаға», «Қуып  жет»

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

«Жалаушаға», «Қуып  жет»

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Қазақтың  ұлттық  ойындары

Тоғызқұмалақ

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ Қазақтың  ұлттық  ойындары

Тоғызқұмалақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Қазақтың  ұлттық  ойындары

Тоғызқұмалақ

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Қазақтың  ұлттық  ойындары

Тоғызқұмалақ

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Гимнастика

Лектегі  саппен  залда  орын  ауыстыру  тәсілдері. Лектегі  сапта  қозғалыс  бағытын  ауыстыру.Лектегі  ажырау, жақындау  тәсілдері  және  залды  айнала  лектегі  саппен  жүргендегі  бұрылулар

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Ойыншықтар үлестіріледі

 

Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті «Күн мен жаңбыр»
Бір бала күн, екінші бала жаңбыр болады. Күн болып тұрған бала «күн»деп орнынан тұрғанда балалар жүгіреді, ойнайды. «Жаңбыр» деп екінші бала орнынан тұрғанда барлық бала бастарын жасырып тығылады.
Мақсаты: Балаларға табиғат құбылыстарын сезіне білуге үйрету.
Жаңа сабақ Гимнастика

Лектегі  саппен  залда  орын  ауыстыру  тәсілдері. Лектегі  сапта  қозғалыс  бағытын  ауыстыру.Лектегі  ажырау, жақындау  тәсілдері  және  залды  айнала  лектегі  саппен  жүргендегі  бұрылулар

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Белтемірдегі  жаттығулар. (ұлдар) Күшпен  орындалатын  жаттығулар:

Бөренеде  тепе-теңдік  сақтау  жаттығулары. (қыздар)

 

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Спорттық құралдар арқылы топқа бөлу Оқушылар таңдаған ойыншықтарына  сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Шығармашылық тапсырма

Сергіту сәті «Халықтар» биі
Жаңа сабақ Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Белтемірдегі  жаттығулар. (ұлдар) Күшпен  орындалатын  жаттығулар:

Бөренеде  тепе-теңдік  сақтау  жаттығулары. (қыздар)

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Белтемірдегі  жаттығулар. (ұлдар) Күшпен  орындалатын  жаттығулар:

Бөренеде  тепе-теңдік  сақтау  жаттығулары. (қыздар)

 

 

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал Психологиялық дайындық

«Жүректен — жүрекке» шеңбері

– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар үлестіріледі Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады.
Қызығушылықты ояту Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жоба жасау

Қорғау

Сергіту сәті Тақырыбы: «Хан талапай»
Ойынның мақсаты:
Балаларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойынға қызығушылығын арттыру.
Ойынның шарты:
Ойынға 5-10 балаға дейін қатыса береді. Асық көп болу керек. Көп асықтың ішінен үлкенірек біреуін алып қызыл түске бояңдар. Осы асық «хан» болады. Алдымен санамақ арқылы ойын бастаушыны тағайындап алыңдар. Осы бала асықтың бәрін уысына жиып алып, отырған балалардың алдына шашып жібереді. Сендер «ханның» қалай түскенін байқап отырыңдар. Егер «хан» бүк, шік, тәйкі түссе, ойын бастаушы бала «ханның» түсуіне қарай жақын жатқан асықтарды бас бармақтың көмегі арқылы сұқ саусағымен итере-ыршытып біріне-бірін дәлдей отырып тигізеді. Тигізген асықтарды өзіне алады.
Керекті құралдар:
Асықтар
Жаңа сабақ Белтемірдегі  жаттығулар. (ұлдар) Күшпен  орындалатын  жаттығулар:

Бөренеде  тепе-теңдік  сақтау  жаттығулары. (қыздар)

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Ой толғаныс БББ кестесі

 

Білем Білдім Білгім келеді
     
Үйге тапсырма Жаттығу Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс  

 

 

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім
Сабақтың атауы Қос  сырықтағы  жаттығулар. (ұлдар)
Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Тақырыптың  маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады.
Психологиялық ахуал – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Күлкі- көңіл ажары !

Күліп өмір сүрейік!

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Топқа бөлу Шарлар арқылы топтарға бөлу.
Қызығушылықты ояту
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті?
Сергіту сәті «Қарақұс пен балапандар»
Педагог тауық болып, балалар балапан болып жем теруге шығады. Бір бала қарақұс болады. Жем теріп жүргенде қарақұс ұшып келеді. Барлық балапандар тауықтың қанатынын астына жасырынады.
Мақсаты: Жылдамдыққа, шапшандыққа баулу, көңілдерін көтеру.
«Ұшты-ұшты»
Педагог балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, педагог ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.
Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру
Жаңа сабақ Қос  сырықтағы  жаттығулар. (ұлдар)

Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау

Оқулықтағы тапсырмаларды  орындау

Жаттығулар жасау

Рефлексия Екі жақты күнделік стратегиясы

Кітаптағы жазбалар Менің жаңалығым
   

 

 

Үйге тапсырма Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Смайликтер арқылы кері байланыс орнату

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь