ГЛАВНАЯ Образцы планов Бастауыш сынып 4 сынып «МУЗЫКА»  ПӘНІ  БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

4 сынып «МУЗЫКА»  ПӘНІ  БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

3229
0

«МУЗЫКА»  ПӘНІ  БОЙЫНША КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

Барлық сағат саны: 34 сағат (34 апта /аптасына 1 сағаттан)

   ПЕРЕЙТИ В ОБНОВЛЕНКУ 

Ортақ тақырып Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі
І  тоқсан

 

І. Менің Отаным – Қазақстан 1 Менің өлкем 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру; 1 03.09
  2 Музыка тілі-ортақ тіл 4.​1.​1.​2 – музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру. 1 10.09
  3 Ұлы дала әуендері 4.​1.​3.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;
4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану;
1 17.09
  4 Астана-ару қала 4.​1.​3.​4 – шығармаларды түрлі жанрлар мен стильдерде орындау;. 24.09
ІІ. Құндылықтар

 

5 Музыкадағы көркем бейне 4.​1.​3.​5 – орындау тәсілдеріне қарай музыкалық аспаптардың тобын ажырату                                      4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығарма-шылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. 1 01.10
  6 Мейірімді алақан 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. 1 08.10
  7 Бабалар мұрасы 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​2 – түрлі сипаттағы әндерді айтуда жеңіл, созып орындау дағдыларын көрсету;
4.​1.​2.​3 – музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдана отырып, аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету.
1 15.10
  8 Музыка –достық елшісі 4.​1.​3.​2 – музыкалық форманың классикалық түрлерін ажырату: соната, рондо, вариация, симфония;
4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану.
1 22.10
ІІ  тоқсан

 

ІІІ.Мәдени мұра 9 Музыка –халық қазынасы 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;
4.​1.​1.​2 – музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру.
1 05.11
  10 Халқымның әуен сазды мұрасы 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау. 1 12
  11 Сал-серілер мұрасы операда 4.​1.​3.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;
4.​1.​3.​2 – музыкалық форманың классикалық түрлерін ажырату: соната, рондо, вариация, симфония;
4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану.
1 19
  12 Музыка- өшпес мұра 4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. 1 26
  13 Терме-ақыл,нақыл,өсиет 4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. 1 03.12
IV.Мамандықтар әлемі 14 Халық композиторы және кәсіби композитор 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. 1 10.12
  15 Музыка өнерінің шеберлері 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​3 – музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдана отырып, аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету.
1 17.12
  16 Мен өнерлі өренмін 4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану;
4.​1.​3.​6 – ауызша және жазбаша жұмыстарды орындау барысында нота сауаттылығының негіздерін қолдану.
1 24.12
    Музыка  ІІI  тоқсан  
V.Табиғат құбылыстары 1 Әсем сазды табиғат 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;
4.​1.​1.​2 – музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру.
1 14.01
  2 Әнші құмдар 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​2 – түрлі сипаттағы әндерді айтуда жеңіл, созып орындау дағдыларын көрсету.
1 21
  3 Сылдыр судың сыңғыры 4.​1.​3.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;
4.​1.​3.​2 – музыкалық форманың классикалық түрлерін ажырату: соната, рондо, вариация, симфония;
4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану;
4.​1.​3.​4 – шығармаларды түрлі жанрлар мен стильдерде орындау;
4.​1.​3.​6 – ауызша және жазбаша жұмыстарды орындау барысында нота сауаттылығының негіздерін қолдану.
1 28
  4 От бейнесін музыкамен сипаттау 4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығарма-шылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. 1 04.02
  5 Музыкадағы табиғат көрінісі 4.​2.​1.​2 – қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдану. 1 11
VІ.Қоршаған ортаны қорғау 6,7 Ауылымның әсем табиғаты 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. 2 18,25
  8 Табиғатты аялау -міндетіміз 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​2 – түрлі сипаттағы әндерді айтуда жеңіл, созып орындау дағдыларын көрсету;
4.​1.​2.​3 – музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдана отырып, аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету.
1 04.03
  9 Жануарларға қамқорлық 4.​1.​3.​5 – орындау тәсілдеріне қарай музыкалық аспаптардың тобын ажырату;
4.​1.​3.​6 – ауызша және жазбаша жұмыстарды орындау барысында нота сауаттылығының негіздерін қолдану.
1 11
  10 Аңыз күйдегі жануарларлар  мен құстар бейнесі 4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығарма-шылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау; 4.​2.​1.​2 – қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдану. 1 18.03
                         Музыка     ІV тоқсан  
VІІ.Ғарышқа саяхат 1 Аспан әлемі және музыка 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;
4.​1.​1.​2 – музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру.
1 08.04
  2 Музыка және ғарыш 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​3 – музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдана отырып, аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету.
1 15
  3 Рок-музыкадағы ғарыш бейнесі 4.​1.​3.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен шығарманы орындау және импровизациялау;
4.​1.​3.​5 – орындау тәсілдеріне қарай музыкалық аспаптардың тобын ажырату;
4.​1.​3.​6 – ауызша және жазбаша жұмыстарды орындау барысында нота сауаттылығының негіздерін қолдану.
1 22
  4 Ғаламшар музыкасы 4.​2.​1.​1 – музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау. 1 29
VІІІ.Болашаққа саяхат 5 Мен өмірді жырлаймын 4.​1.​1.​1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру. 1 06.05
  6

 

Әнші болам өскенде 4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;
4.​1.​2.​2 – түрлі сипаттағы әндерді айтуда жеңіл, созып орындау дағдыларын көрсету.
1 13
  7 Музыкадағы жаңашылдық 4.​1.​3.​3 – ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану. 1 20
  8 Болашақтың музыкасы 4.​2.​1.​2 – қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуіш құралдарды қолдану.                                                4.​3.​1.​1 – өз шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу, жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар енгізу. 1 24

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь