ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Қазақ тілі 10 сынып күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспар КТЖ

Қазақ тілі 10 сынып күнтізбелік тақырыптық сабақ жоспар КТЖ

4027
0

 

Қазақ тілі  10 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

Тараудың тақырыбы Тарау мақсаты Күтілетін нәтижелер Сабақ тақырыбы, мерзімі Сағат саны Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Сабақта қамтылатын модульдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау түрлері Дереккөздер мен құрал-жабдықтар
І жартыжылдық
Кіріспе.

Тіл – рухани қазына.

1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас. Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау
Сөз мәдениеті 1) сөз мəдениеті мен шешендік өнердің талаптарын;

2) ұлттық жəне əлемдік шешендік өнерге тəн ортақ қағидаттарды;

3) пікірталас мəдениеті мен пікірталасқа түсу тəсілдерін;

4) қазіргі шешендіктің түрлерін;

5) жаратылыстану бағытындағы басылымдарға талдау жасап, түйіндеме

жаза білуге;

6) техникалық мамандыққа қатысты айтылған ой-пікірлерге жеке

көзқарасын білдіре алуға;

7) көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымын жетік білуге;

8) пікірталастың қоғамдағы орнын, пікірталас мəдениетінің талаптарын

білуге;

9) таңдаған кəсібіне байланысты тақырыптарда пікірталасқа түсе алуға;

10) əлеуметтік-тұрмыстық, əлеуметтік-саяси, ғылым-білім мазмұнды

мəтіндерді құрай алуға;

11) жаратылыстану бағытындағы мəтіндер бойынша тезис түзе алуға;

12) ұсынылған тақырып бойынша көрсетілген əдебиеттерді пайдаланып,

реферат, баяндама түзе білуге үйрету.

1) танымдық мəтіндер арқылы қоғамдық жəне жаратылыстық ғылым

негіздерін;

2) техникалық мамандыққа қажетті ғылыми стильде сөйлеу дағдыларын

меңгереді;

3) тілдің функционалдық қасиеттерін танып біледі;

4) мəтіннің түрлері мен тілдік ерекшеліктеріне талдау жасай біледі;

5) мəтіннің тақырыбы мен идеясын, мəтіннің құрылымын ажырата біледі;

6) экология, табиғат, əлем, ғарыш туралы мəтіндердің тақырыптық-

мазмұндық жəне тілдік ерекшеліктерін ажырата біледі;

7) техника, жаратылыстану пəндерінің мазмұнына қатысты кəсіби термин

сөздерді тақырыпқа сай қолдана біледі;

8) техника ғылымдарына қатысты басылымдар мен сөздіктерден алынған

терминдермен сөздік қорын байытады;

9) ақпараттарды талдап, өңдеп, жинақтай біледі;

10) жаңа сөздер мен термин сөздердің жасалу жолдарын біледі;

11) кəсіби сөздердің түрлері мен қолданылу орындарын біледі;

26

12) тілдің танымдық қызметін əртүрлі жанрдағы мəтінде тани біледі;

13) тілдің қатысымдық қызметін тілдік жағдаяттарда қолдана біледі;

14) тілдің мұра сақтап жеткізуші кумулятивтік қызметін мəтін арқылы

негіздей алады;

15) əдеби тілдің нормаларының сөз мəдениетіне қатысын негіздей алады;

16) кəсіби бағдарлы мəтіндердегі ойдың берілу тəсілдерін біледі;

17) əлеуметтік-тұрмыстық қатынастағы сөз əдебін біледі.

Сөз мәдениеті ұғымына түсінік. 1 «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы» өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас. 1 «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті  толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Тілдік норма және жаңа қолданыстар. 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Тыңдау әдебі. Тілдік қатынас. 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Дауыс мәнері. Әсерлі сөйлеу. Сөз сазы. Тілдік норманың сақталуы. 1 «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті  толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Әлеуметтік-тұрмыстық қатынастың түрлері. 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
Әлеуметтік-тұрмыстық қатынаста тілдесу. 2 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

Ұлттық үрдіс және сөз мәдениеті. 2 «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы» Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Этнолингвистикалық атаулар. 2 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

 

 

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

 Іскерлік қарым-қатынас ерекшеліктері, тиімділігінің шарттары 1 Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.
Диктант және оны талдау. 2 Сатылай кешенді талдау, жинақтау,

көркем мәтінмен жұмыс,іздену-шілік.

Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау
Әдеп, әдептілік ұғымдары 1 -Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

өзін-өзі бағалау парағы, кері әсер парағы
ІІ жарты жылдық
Іскерлік қарым-қатынастағы сөз әдебі Іскерлік әдеп нормаларына сай сөз орамдары 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас. Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

 

Термин қалыптастырудың ұлттық-танымдық негізі 1 «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы» Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Іскерлік әңгіме 1 «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті  толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

Іскерлік келіссөздер 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Жеке адам өміріне қатысты іс-қағаздарының түрлері 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Жеке адам өміріне қатысты іс-қағаздарының  тілдік-құрылымдық ерекшеліктері 1 «Атом, малекула» тәсілі арқылы топқа бөлу, пікірталас, Венн диаграммасы, «мәліметті  толықтыру», топтастыру стратегиясы, рөлдік ойын Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.
Өмірбаян, өтініш, арыз, 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Түсініктеме, сенімхат, қолхат 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, миға шабуыл, топтастыру стратегиясы, пікірталас Бағалау парағы, топ басшысының бағалауы.
Хат немесе адамдар арасындағы өмірдастан және олардың түрлері 1 «Мозайка» тәсілімен топқа бөлу, Венн диаграммасы, авторға хат, «Ойлаудың алты қалпағы» Өзін-өзі бағалау,фор- мативті бағалау,

 

жиынтық

Хат  және олардың  тілі 1 Түс қағаздарымен топқа бөлу, Венн диаграммасы, эссе жазу, топтастыру стратегиясы

 

 

 

Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Ұсыныс хат, күнделік, жеделхат (телеграмма), телефонограмма. 1 Сыни ойлау стратегиялары: жеке, топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс. Өлшемдер:

Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі.

Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау.

Блум таксономиясына сай бағаланады.

Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.

 

Мекеме, ұйым жұмыстарына қатысты іс-қағаздарының түрлері 1 Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту,

Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс.

Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау
Мекеме, ұйым жұмыстарына қатысты іс-қағаздарының тілдік-құрылымдық ерекшеліктері. 1 Сатылай кешенді талдау, жинақтау,

көркем мәтінмен жұмыс,іздену-шілік.

Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;

 

Алқалық ұйым іс қағаздары 1 -Ассоциация әдісі; топтастыру;

-өзара оқыту;

-ББҮ;

Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою,

-Өзара бағалау;

-өзін-өзі бағалау;

— сұрақ-жауап;

— зерттеушілік әңгіме;

— топтық әңгіме;

 

Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау
Диктант және оны талдау. 2 Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; Формативті (смайликтер арқылы бағалау),

 

жиынтық бағалау

Жылдық қорытынды 1 Критериялармен таныстыру; кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь