ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Қазақ тілі мен әдебиеті 6 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ жаңартылған...

Қазақ тілі мен әдебиеті 6 сынып қысқа мерзімді сабақ жоспар ҚМЖ жаңартылған бағдарлама

1296
0

 

 

Пәні: қазақ тілі       мен әдебиет                                  
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:.                  Мектеп:

орта мектеп

Күні:.

Сынып:   6                Қатысқандар:               Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы: Отан-
Осы сабақтақол жеткізілетіноқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме)
Сабақ мақсаты:

 

 

Барлық оқушылар:

Оқушылар диалогте,  көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады.Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды,сөздердің көркемдік ерекшелігін,эмоцианалдық мәнін түсініп,қолданады.

Оқушылардың көбісі:көңіл күйді білдіретін сөздерді,мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестердің көркемдік ерекшелігін, мәнін, диалогке, пікіралмасуға  түсе отырып,еркін қолданады.
Кейбір оқушылар:Тақырыпқа сай шағын эссе  жаза алады.Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді.
Ойлау деңгейлері Білі, түсіну қолдану
Бағалау критерийі • Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді қолданады • Мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады • Пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдайды.

Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшелігін,эмоцианалдық мәнін түсініп,қолданады.

Тақырыпқа сай шағын эссе  жаза алады. Жоғары дәрежелі сұраққа жауап береді.

Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Отан,батыр, отаншылдық, ерлік, жүректілік, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

жігіттік қасиет,от кешу, туған жер, Отанды қорғау

1.Отан туралы қандай мақал-мәтелдерді  білесіңдер?

2.Отан үшін от кешкен батырлардың білесің бе?

Жоғары дәрежелі сұрақтар:

1.Отан неге оттан да ыстық…?

2.Сен үшін Отаннан да құнды не? Неліктен?

3.Сен  Отан  үшін қандай ерлікке барар едің?

Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік
Пәнаралық байланыс Сабағымды тарих,әдебиет, музыка пәнімен байланыстырамын.
Тақырып бойынша алдыңғы білім «5 сынып қайталау »
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен) Ресурстар
Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру.Суреттер арқылы топқа бөлемін.(1 минут)

1-топ. «Әнұран»2-топ. «Елтаңба»                                                                                         3-топ. «Ту»

Үй тапсырмасы.«Серпілген сауал » әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын.

1.Арман ас адамның арқауы дегенді қалай түсінесің?                                                 2.Гүлнар Арманның жауабымен келісесің бе?                                 3.Нұржан екі жауап бойынша не айтасың?                                                                       4. Ерлан « ас» сөзінің синонимін айт

суреттер
Сабақтың ортасы

 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

 

10 минут

Жаңа сабақ..

Үнтаспадан Отан туралы өлең тыңдата отырып, тақырыпқа шығамын.

«Ой моншақ» әдісі

1.Өлең не жайында?

2.Өлең сіздің көңіл-күйіңізге әсер етті ме?

3. Өлеңнің әуені мен сөзінің арасында қандай байланыс бар?

 Сұрақтарға жауап бер.

I топ. 1) Сенің Отаның қалай аталады?

2) Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

3) Рәміздерді ата.

4) Қазақстан Республикасында қандай ұлт өкілдері тұрады?

5) Қазақ тілі қандай тіл?

I I топ. 1) Қазақстан қандай мемлекет?

2) Қазақстан республикасы қай жылы Тәуелсіздік алды?

3) Қазақстанның Президенті кім?

4) Ұлттық валюта қалай аталады?

5) Қазақстанда неше облыс бар?

Топтық жұмыс

1.Ж«Қабырғадағы сурет» әдісі.

Мәтіндегі мақал-мәтелдерді, тұрақты тіркестерді тауып,мағынасын аш.

Полиглот. Топтық жұмыс

 

1. …қылды қақ жарған. (қара,черный,blak )

2. Атадан жақсы ұл туса,

Есіктегі басын төрге сүйрер.

Атадан … ұл туса,

Төрдегі басын жерге сүйрер. (жаман,плохой,bad)

3. Ел қонбаса — … азады,

Жер болмаса – ер азады. (жер,земля,)

4. …. ала болса, ауыздағы кетеді,

Төртеу түгел болса, төбедегі келеді. (алтау, шесть,six)

5. . … тас жарады,

Тас жармаса, бас жарады. (тіл,язык,language)

6. . … көпті жау алмайды,

Ақылы көпті дау алмайды.(досы , друзья,frend)

7. . … өссе елдің көркі,

Гүл өссе жердің көркі.(қыз,девушка,gerl)

8. . … таумен кездеспейді,

Адам адаммен кездеседі. (тау,гора)

9. Қына тасқа бітеді,

… басқа бітеді.(білім,знания,)

10. . … сүйектен өтеді,

Таяқ еттен өтеді. (сөз,слово, )

Бағалау: екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалау

Ізін жалғастыр»  ( сөздерден мақал –мәтелдердер құрастыру)

1.Отан неден басталады…  ( от басынан басталады)

4.Туған жердей жерболмас,.. (Туған елдей  ел болмас.)

5.Кісі елінде сұлтан болғанша … (өз еліңде ұлтан бол)

6.Тіл мәртебесі … (ел мәртебесі.)

7.Ерлік білекте емес,… ( жүректе.)

8.Еңбек ерлікке жеткізер… (Ерлік елдікке жеткізер.)

9.Ел үмітін ер ақтар…( Ер атағын ел сақтар.

10.Ерлік – елге мұра… (ұрпаққа — үлгі.)

11. Ерте тұрған жігіттің ырысы артық,..(Ерте тұрған әйелдің бірі ісі артық.)

12. Еңбек қылсаң ерінбей,..(Тояды қарның тіленбей.)

13. Ер дәулеті … (еңбек.)

14. Еңбек етсең… ( емерсіз.)

15. Еңбек түбі – береке,…(Көптің түбі – мереке.)

Жұптық жұмыс

Отан үшін отқа түс –күймейсің тақырыбын талдау

Отан деген – сенің туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың Отанға деген махаббат, сыйластықпен ұласса – ол адамның рухани деңгейінің биіктігі. Дегенмен де Отанға деген махаббат пен сүйіспеншілік, анаға деген махаббатпен тең. Отан туралы шығарма керек.Әрбір жанға өзінің отбасы, туған — туыстары , жолдастары ыстық болса, Отан да адам баласына солай да ыстық. «Отан» десе адамның жүрегі езіліп, жүрекке жылы болып есептелінеді. Кез келген ұлт өкілдерінің өз Отаны бар екені айдан анық. «Отан үшін отқа түс — күймейсін» — деген мақал бар. Расында да егер Отан үшін жанынды қисаң, ол үлкен абырой. Отан үшін өлген адамның өзі өлгенімен, аты ешқашанда өлмейді. Тарихта мәңгі қалады.
Отан деген – сенің туып өскен, кіндік қанын тамған жер, ата – анаң, досың Отанға деген махаббат, сыйластықпен ұласса – ол адамның рухани деңгейінің биіктігі. Дегенмен де Отанға деген махаббат пен сүйіспеншілік, анаға деген махаббатпен тең.

 

ЖЖ

«Құрастыр, одан кейін жауап бер»әдісі

Берілген сұрақтар бойынша диалог құр.

1.Отан неге оттан да ыстық…?2.Отан үшін от кешкен  кімдер?3.Сен  отан  үшін қандай ерлікке барар едің?                                     4. Патриот болудың қажеттілігі қандай?

Ширату жаттығу. Поэзия минуты «Сен құрметте оны,қарағым!» «Тізбектелген» әдіс

Жеке жұмыс

ТЖ«Дөңгелек үстел» әдісі

Найзаның ұшымен, білектің күшімен қорғау, рухы көтерілу, жүрек жұтқан, жүрегінің түгі бар, қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған заман, бейбітшілік аспаны, қан майдан, жау жүрек Б.Момышұлы: «Ерлік – ердің қасиеті, жүректілік — жігіттің қасиеті»

«Отан оттан да ыстық,жанып тұрған шоқтан да ыстық» тақырыбындағы пікірталаста  дұрыс шешім қабылда.

 

ЖЖ«Еркін жазба »әдісі                                                                               «Отан десем ойыма….» тақырыбында  эссе жазу.

 

Дескриптор

— Көркем бейнелеуіш,эмоционалды-экспрессивті сөздерді мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді  еркін қолданды.

— Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшеліктерін,мәнін ажыратты,түсінді.

— Тақырыпқа сай шағын эссе  жазды.

— Жоғары дәрежелі сұраққа жауап берді.

 

«2 жұлдыз, 1 тілек» қалыптастырушы бағалау

Қортынды сұрақтар

Оқушыларға қойылатын сұрақтар: 1. Қазақстан қандай мемлекет? 2. Елбасымыз Н. Назарбаев қашан президент болып сайланды? 3. Қай жылы «Тілдер заңы» қабылданды ? 4. Елордамыз қай кала ? 5. Тілге байланысты қандай өлеңдерді жатқа айта аласыңдар ? 6.Ата Заңымыз жайлы кім айтады ? 7. Қазақ елінің бас қалалары жайлы кім не айтады ? 8. Тілге байланысты қандай мақал – мәтелдер білеміз ?

 

Үнтаспа әуенді өлең жүріп тұрады,оқушылар әуенді тыңдай отырып, тақырыпқа шығады.

mytvideo.ru

 

 

 

 

Қабырғадағы суретке стикерге жазылған сөздердің мағынасын ашып,суреттің ішіне жабыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

 

Кері байланыс

5 минут

 

 

Тапсырма.Диалогты толықтырып, өзара сөйлесіңдер.

— Дәулет, сәлем!

— Сәлем, Дина!

— Дәулет, Отан деген не?

— (Отан дегеніміз адамның туып-өскен жері).

— Сенің Отаның қалай аталады?

— (Менің Отаным Қазақстан деп аталады).

— Сен қай жерде тудың?

— (Мен Қазақстанда туып-өстім).

— Сенің туған жерің қандай?

— (Менің туған жерім өте әдемі).

V.Бекіту. Отан дегеніміз не ?

Қазақстан Республикасы қайда орналасқан?

Отанымыздың табиғаты қандай?

Рәміздер туралы не білесің?

Оқушыдан рефлекция алу

«Жетістік баспалдағы»(2 минут)

 
Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

 

Тапсырмаларды  жеке қажеттіліктеріне қарай саралап беремін. Эссе  жазғызамын  

«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы бағаланды.

Сабақ барысында өмір қауіпсіздігі сақталды. АКТ тиімді қолданылды.
Рефлексия

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақтакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.

 

Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты сабақ барысында жүзеге асты. Оқушылар коммуникативтік жағдаятқа байланысты тілдік құралдарды, фразеологизмдерді,мақал-мәтелдерден көркемдік ерекшелігін ажыратып, мәнін түсінуді үйренеді. Дарынды оқушыға арналған сараланған тапсырма жүзеге асты. Мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:

 

 

 

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь