ГЛАВНАЯ Образцы планов Биология 6 сынып биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлау ҚМЖ

6 сынып биология пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлау ҚМЖ

130
0

 

Бекітемін:

 

Сабақтың тақырыбы:  Буынаяқтылар типінің  жалпы сипаттамасы. Буынтаяқтылардың буылтық құрттармен ұқсастығы және айырмашылығы. Класстың жалпы сипаттамасы.

Өзен шаяны. Тіршілік ортасы және тіршілік ету дағдысы.

Сабақтың мақсаты:       Буынаяқтылар типіне тоқталу. Өзен шаянының тіршілік ортасы мен тіршілік ету дағдысына мән беру. Ерекшелігіне оқушылардың назарын аудару.

Күтілетін нәтижелер: —Жаңа тақырып бойынша алған теориялық білімдерін практикада қолдана отырып, өзін-өзі бағалап, өз жұмысын класстастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алады. Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады. -Ойлаудың жоғарғы деңгейіне ұмтылады.

-Сыныптастарымен қарым-қатынастары қалыптасады.                                   

Топтық жұмыс нәтижелері:

  • Бірлесіп жұмыс істеу нәтижесінде оқушылар шағын топтағы жұмыс өнімін

көрсете алады;

  • Ортақ пікірлерді ортаға салады, түйін жасайды;
  • Әрбір оқушы білімін толықтырады.

Сабақтың түрі:           Жаңа сабақты меңгерту.

Сабақтыі әдісі:            сұрақ-жауап, СТО стратегиялары:

  • Ой шақыру;
  • Негізгі идеяларды суреттеу;
  • Ой бөлісу, ортаға салу.

Көрнекілігі:      Суреттер, карталар, үлестірмелі   материалдар, ББү кестесі таратпасы,

бағалау парағы.

 

Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс- әрекеті
1 қадам
1.      Топқа бөлу:

өрмекші, шаян, айқұлақ деп терминдер арқылы топтары арқылы бөлу.

2. Бағалау парағы таратылады.

3. Өздерін бағалау үшін стикер тарату. Осы тапсырмалар арқылы үй тапсырмалары сұралады.

1. Топтарға бөлінеді.

2. Әр топ жетекшісі бағалау парағын толтырып отырады (тобындағы оқушылардың аты-жөні).

 

 

 

2        қадам. Қызығушылығын ояту
1.      Үй тапсырмасының тақырыбы баяндалады. Стикерлерін тақтадығы бағдаршамға жабсыру туралы нұсқау  беріледі. 1.                                    Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қою арқылы бекітеді.

2.                                   Стикерге жазылған аттарын жабсырады.

3        қадам. Мағынаны тану
Биология оқулығымен жұмыс

1.       Мәтінмен жұмыс береді.

2.      Бұрынғы мен жаңа білімді ұштастырады. Белсенділігін арттырады.

3.      Оқулықтағы 118-сурет арқылы Буынаяқтылар типіне жататын жәндіктерді салыстыру беріледі.

1. Оқулықпен жұмыс Буынаяқтылардың   ерекшеліктерін сипаттайды.

1-топ: буынаяқтылар типіне жалпы мәлімдеме;

2-топ: Олардың негізгі ерекшеліктері;

3-топ: Зәр шығаруы;

2.Шаянтәріздестер, Өрмекшітәріздестер, бунақденелілерді салыстыру.

 

Шаянтәрізділердің суретін талдау жұмысын жасайды.

4 қадам. Ой толғаныс.
1.      Бағыт-бағдар береді, өткен сабақпен жаңа сабақтың ұқсатығы мен айырмашылығы (топтарға тапсырма)

2.      ББҮ кестесі парақшалары таратылады. Толтыруға нұсқау беріп, уақытты белгілейді.

  1. Ұқсатығы мен айырмашылығын баяндайды.
  2. Топтар ББҮ кестесін толтырады

сол бойынша талқылау жұмысын мұғаліммен бірлескен түрде жүргізеді.

 

5 қадам. Қорытынды.
3.      Бағалау.  Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, мұғалім өзінің қорытынды  бағасын шығарады. Рефлексия парағын іледі. Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.

Оқушылар рефлексия жасау мақсатында фамилияларын жазып тақтаға жапсырады.

Үйге тапсырма.
1.      Оқулық мәтіні оқу.

2.      Шаянтәріздестердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы баяндау.

        Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері. Препараттар даярлау. Материалдар және құрал жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы.

 

МАҚСАТЫ Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысы, қызметі, қолдану әдістерімен  танысу.  Адамгершілік, экологиялық тәрбие беру, топпен бірлесіп жұмыс жасай білуге, ынтымақтастыққа, сыни ойлауға үйрету, қойылған мәселенің шешімін таба білу, зерттеушілік әңгіме жүргізу, сұрақтар қою арқылы оқушылардың  өз пікірін жеткілікті дәрежеде  жеткізе білу, еңбексүйгіштікке баулу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

             Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
 

ТАҚЫРЫП

Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары: ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер.

 

МАҚСАТЫ Оқушыларға сыни ойлау арқылы мәдени және жабайы өсімдіктердің ерекшеліктерін ұғындыру. Олардың тіршілік формаларын түсіндіру.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Биология оқулығы

 

Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа «Ормандағы жануарлар» биінің ұимылдарын қайталау ұсынылады.
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

«Биолог анықтамалығы» журналы

 

 

 

 

 

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

Үш шапалақ

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

        1 саты: Оқушыларға берілген тақырып бойынша ойлану және не біледі және не ойлайтынын жазу ұсынылады;

2 саты: Ақпаратпен алмасу.

Тиімді пайдалануға ұсыныстар:

1. 1-сатыда 5-7 минуттық қатаң лимит;

2. Талдауда ойлар сыналмайды, бірақ қайшылықтар жазып алынады;

3. Айтылған ұсыныстардың жедел жазылуы.

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту

Дарынды оқушыларды анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:   Ұлпалардың ашылу тарихы туралы мәлімет жинақтау.  Тақырып соңындағы сұрақтарды жазбаша дәптерге оындау.

 

 

        Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Өсімдіктердің белгілері. Гүлді өсімдіктер. Гүлді өсімдіктердің мүшелері. Өсімдіктер тірі организм және биожүйе ретінде. Тұқымды және споралы өсімдіктер.

 

МАҚСАТЫ Өсімдіктердің негізгі белгілерімен таныстыру. Гүлді өсімдіктердің негізгі белгілері, соның ішінде аналық, аталықтың қызметтері туралы баяндау.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

        Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Ұлғайтқыш құралдар: микроскоп, ұлғайтқыш әйнек. Ұлғайтқыш құралдарды қолдану тәсілдері. Препараттар даярлау. Материалдар және құрал жабдықтар. Қауіпсіздік техникасы.

 

МАҚСАТЫ Ұлғайтқыш әйнектердің құрылысы, қызметі, қолдану әдістерімен  танысу.  Адамгершілік, экологиялық тәрбие беру, топпен бірлесіп жұмыс жасай білуге, ынтымақтастыққа, сыни ойлауға үйрету, қойылған мәселенің шешімін таба білу, зерттеушілік әңгіме жүргізу, сұрақтар қою арқылы оқушылардың  өз пікірін жеткілікті дәрежеде  жеткізе білу, еңбексүйгіштікке баулу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқа арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

        Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6
ТАҚЫРЫП Жасушалардың тіршілік әрекеттері. Жасушаның өсуі және бөлінуі.

 

МАҚСАТЫ Жасушалардың негізгі тіршілік әрекеттерімен таныстыру. Өсуі және бөлінуі туралы білім беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Тақырыпты игеру, өз ойларын жеткізу және басқалармен ой бөлісу дағдысы мен денгейі  дамиды;

Білім алушының іс әрекеті сабаққа байланысты бағыт алады.

Оқушылар сонымен қатар шығармашылықпен жұмыс жасауға, бір біріне көмек көрсетуге дағдыланады.

 

 

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСЫ САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

Ғалымдардың, ұлғайтқыш әйнектердің фотосуреттері Психологиялық тренинг өткізу.
 

Қызығушылықты ояту

(3+5минут)

 

Сұрақ-жауап

Мұғалім оқушыларға тақырыптың мәнін ашу үшін жаңа тақырып туралы не білетінін тексеру үшін, ішкі және сыртқы шеңбер жасауын тапсырады.

 

Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрып, бір біріне тарау бойынша сұрақтар қояды.

 

 

Сыныптағы қабілетті төмен және жоғары оқушыларды  анықтау

 

 

 

 

 

Жұптық бағалау,

«Үш шапалақ»

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

(10 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

Топтарға тақырыпты оқуды ұсыну, бағыт беру.

Зеттеушілік әңгіме жасау.

Өсімдіктердің табиғат және адам өміріндегі

Кітаппен (тақырыпты оқу) жұмыс. «Түртіп алу» әдісі бойынша термин сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

Топ ішіндегі үлгермеуші оқушыларға жеке көмек көрсету. Барлық оқушылардың таныстырылымға қатысымы еске алынады.

 

 

 

 

«Критерийлер арқылы бағалау»

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

(10 минут)

 

6-сыныпқы арналған «Жұмыс дәптері»

 

Тақырыпты қаншалықты  түсінгенін анықтайды, тиянақтайды. Алты қалпақ әдісі, блум таксономиясының сұрақтары арқылы  ұлғайтқыш құралдардың түрлерін жеке таныстырады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді; Оқушылар  тақырып бойынша жуан және жіңішке сұрақтарын жазып тақтаға іледі, жеке жауаптар қайтарылады.

 

Өз өздерін бағалайды

 

 

 

 

Рефлексия жүргізу.

Сабақты қорытындылау. Үйге  тапсырма    

Үйге тапсырма беру:  «Ұлғайтқыш құралдардың қазіргі заманғы дамуы: жетістіктері мен болашағы» тақырыбында ізденіс жұмыс.

 

                               Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Тамырдың түрлері (негізгі, жанама, қосалқы). Тамыр жүйесінің типтері: кіндік және шашақ тамырлар.
МАҚСАТЫ Тамырдың типтерімен танысу. Негізгі тамыр мен жанама және қосалқы тамырларды салыстырмалы түрде сипаттау.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

«Өсімдіктану оқулығы» Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сыныпты түгендеу жұмысы жүргізіледі. Үш шапалақ
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

Үш шапалақ

 

 

 

 

Критерий арқылы бағалау

 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

 

 

«Өсімдіктану оқулығы»

1) Берілген өсімдіктердің тұсындағы санын дәл келетін тамыр жүйесінің бағанына жазыңдар.

1. Пияз 3. Сәбіз 5. Асқабақ 7. Ермен 9. Асбұршақ
2. Қауын 4. Жүгері 6. Күріш 8. Қамыс 10. Сұлы

 

Кіндік тамыр жүйесі Шашақ тамыр жүйесі

 

Кластер
(тұжырымдамалық карта)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту.

Дарынды оқушыларды анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

Мұғалімнің қорытынды бағалауы

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:   Кеппешөптер әзірлеу

 

 

 

                               Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Өркеннің көптүрлілігі: вегетативтік және генеративтік, жерүстілік және жерастылық, қысқарған және ұзарған өркендер. Өркеннің түрөзгерістері.
МАҚСАТЫ Тамырдың типтерімен танысу. Негізгі тамыр мен жанама және қосалқы тамырларды салыстырмалы түрде сипаттау.
 

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

 

Қойылған мәселені жетік меңгеріп одан әрі өрбітеді;

Мәтін бойынша жұмыс жасауға дағдалынады;

Тапсырманы өз беттерінше орындауға үйренеді;

Сынып оқушыларымен  қарым-қатынастары өрбиді;

Ақпараттық білімдері сараланады;

КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

«Өсімдіктану оқулығы» Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сыныпты түгендеу жұмысы жүргізіледі. Үш шапалақ
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

Оқытушы мәтіннен 4-5 басты сөздерді таңдайды және тақтаға жазады.

«а» нұсқасы: Жұптарға миға шабуыл әдісімен осы терминдерге жалпы түсініктеме беруге және олар келесі мәтінде қалай қатысатынын болжауға 5 минут беріледі.

 «б» нұсқасы: Оқушыларға топта немесе жеке түрде берілген басты терминдерді қолданып баяндаманың өз нұсқасын құру және жазу ұсынылады.

 

Жекеленген оқушыларға көмек

 

Үш шапалақ

 

 

 

 

Критерий арқылы бағалау

 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Биология оқулығы

 

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

 

 

«Өсімдіктану оқулығы»

1) Берілген өсімдіктердің тұсындағы санын дәл келетін тамыр жүйесінің бағанына жазыңдар.

1. Пияз 3. Сәбіз 5. Асқабақ 7. Ермен 9. Асбұршақ
2. Қауын 4. Жүгері 6. Күріш 8. Қамыс 10. Сұлы

 

Кіндік тамыр жүйесі Шашақ тамыр жүйесі

 

Кластер
(тұжырымдамалық карта)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тұлғааралық интеллектке ие оқушылар әр топта жеке қасиеттері қалыптасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өзін өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

Рефлексия

(10 минут)

 

 «Ыстық орындық» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту.

Дарынды оқушыларды анықтау 2-жұлдыз,

1-тілек.

Мұғалімнің қорытынды бағалауы

 

 

Қорытындылау

 

Үйге тапсырма:   Кеппешөптер әзірлеу

 

 

 

 

                           

                                      Қысқа мерзімді жоспар                                                                          Пән мұғалімі:

 

БЕКІТЕМІН ПӘНІ Биология КЛАСЫ 6

 

   МЕРЗІМІ
ТАҚЫРЫП Жемістердің түзілуі; өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. және көптұқымды жемістер.

 

МАҚСАТЫ Жемістердің пайдасын біліп қана қоймай олардың ерекшеліктері мен құрамындағы пайдалы витаминдер туралы сөз қозғау. Оқушылардың өз ойларын білу.  Сыни ойлау әрекеттерін дамыту мақсатымен сұрақтарға жауап беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы  артады. Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады
КЕЗЕҢДЕРІ РЕСУРСТАР САБАҚТАҒЫ ІСӘРЕКЕТ ДИФФЕРЕН

ЦИАЦИЯ

БАҒАЛАУ
Ұйымдастыру кезеңі

(2 минут)

«Өсімдіктану оқулығы» Сабақ амандасып, сынып оқушыларын түгелдеуден басталады. Сергіту сәті ретінде сыныпқа  «Шаттық шеңберіне» жиналып сабаққа көңіл күй сыйлау ұсынылады. Үш шапалақ
 

Қызығушылық

ты ояту

(3 минут)

Мұғалім тарапынан сабақтың тақырыбы таныстырылып, мақсаты оқуышылармен бірлесе отырып анықталады.

«Кубизм» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасын қорытындылау.

Үйге бірілген тасырма «Өсімдіктердің гүлдеуі және тозаңдануы.» тақырыбы.

Әр топтан бір  оқушы шығып кубикті лақтырады. Кубиктің қай қыры түссе сол топ осы топтың  үй тапсырмасы бойынша қойған сұрақтарына жауап береді.

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру Мадақтау
 

 

Мағынаны тану

(15 минут)

 

 

 

 

 

(5 минут)

 

Үлестірмелі қағаздар

 

 

 

 

Жемістердің сұлбалары

 

 

 

 

 

 

Интернет желісі материалдары

 

 

 

 

 

 

«Өсімдіктану оқулығы»

Мұғалім тарапынан сабақтың қысқаша мазмұны таныстырылып өтіледі. Әрі қарай топтар мәтін бойынша жұмыстана бастайды. Тапсырма: «Венн диаграммасы» арқылы құрғақ  және шырынды жемістерді салыстыру.

 

 

 

«Инсерт» әдісі арқылы ББҮ кестесін толтыру.

«Әңгіме» жазу. Тақырыптары:

І топ:  «Цитрустық жемістер»

ІІ топ: «Жергілікті жемістер»

ІІІ топ: «Алматының алмасы….»

ІҮ топ: «Жемістердің пайдасы мынада….»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талантты және дарынды оқушыларды анықтап,  тапсырмалар беру

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

Критерий  арқылы  бағалау

 

Рефлексия

(10 минут)

«Автор орындығы» арқылы сбақты бекіту. Топтардан бір оқушыдан шығып қарама қарсы топ сұрақ қояды. Мұғалімнің бағалауы
Қорытындылау Үйге тапсырма:   Жемістерді топқа бөлуді жалғатыру.

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь