ГЛАВНАЯ Публикация педагогов Биология БИОЛОГИЯ пәнінен 6-сыныпқа арналған Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау ҰМЖ

БИОЛОГИЯ пәнінен 6-сыныпқа арналған Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау ҰМЖ

17
0

БИОЛОГИЯ пәнінен 6-сыныпқа арналған

Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау

 

Сабақ тақырыбы

Мақсаты

СағатОқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдерСабақта 7 модульдің кіріктірілуіКүтілетін нәтижесіҮйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалауБарлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысыНегізгі  дереккөздер немесе ресурстар
 Кіріспе(2)      
1§1. Тірі ағзалар, қасиеттері, маңызы

Тірі ағзалар, қасиеттері, маңызы  тақырыбымен   таныса отырып, тапсырмалардың мазмұнын ашады, , түсініп практикада білімдерін дамытады.

1Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыпты  біледі, түснеді және сарамандық жұмысқа  пайдаланадыКритерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2§2. Биология ғылымдары  Биология ғылымдары туралы  оқып үйренеді , тапсырмиаларда пайдаланады1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Биология пәнін тапсырмалар көмегімен  танысу арқылы  жатқа біледі, оны қолданып өмірде пайдалана  алады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
І бөлім. Өсімдіктер[26]
І тарау. Жасуша – ағзалардың тіршілігі мен құрылысының ең кіші өлшем бірлігі. Өсімдік ұлпалары 

(3)

3§3. Жасушаның ашылу тарихы. Ұлғайтқыш құралдар. Жасушаның ашылу тарихы  Тақырыптың ұғымын түсінеді, басқа  жүйелерден  мен айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді  үйренеді1Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  жасаушалармен  жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және практикада кеңінен пайдаланадыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
4§4. Өсімдік жасушасының құрылысы

Өсімдік жасушасының құрылысы  мен  қасиеттерін салыстыра отырып,
практикаға пайдаланады

1Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағыОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Ережелер арқылы меңгерілген ойлары толығымен  тақырыптар бойынша менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып зертқаналық жұмысты атқаруға  машықтары дамиды.

 

Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. 
5§5. Өсімдік ұлпалары

§6. Өткізгіш және бөліп шығарушы ұлпалар

Тақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы    топпен жұмыс істеу идеясына пайдаланады .

1Жигсо І әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өсімдік ұлпалары мен жұмыс істеу тәсілдерін еркін пайдаланады, түснеді және практикада пайдаланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
ІІ тарау. Өсімдіктің өсімді (вегетативті) мүшелері.(14)
6§7. Тамыр және тамыр жүйесі Тақырып   туралы мағлұмат беру.Тақырыпты түсіну арқылы мазмұнын  және білімдерін жетілдіру1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тамыр және тамыр жүйесі    ұғымын  біледі, түснеді және жұмыс жасауда пайдаланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. 
7§8. Тамыр бөлімдері Тамыр және тамыр жүйесі

Тақырып  туралы қысқаша мағлұмат беру арқылы  оқушылардың бойында cабаққа деген қызығушылын сезіндіру.

1СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Сабақты түсіну арқылы  тақырыпты сарамандық жұмытарда  пайдаланады.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. 
8§9. Тамыр — өсімдіктердің топырақтан қоректену мүшесі. Тыңайтқыштар Тамыр — өсімдіктердің топырақтан қоректену мүшесі

Жаңа  тақырыбымен таныстыру,тапсырмаларды  меңгерту,түсіну жолдарын  ажырату.

1Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Өткен тақырыптар бойынша тақырыпты у менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып зертқаналық жұмыстарға  машықтары дамиды.

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы
9§10. Тамырдың түрөзгерістері Тақырыптың бойынша талдау

жасауға, ой пікірін дәлелдеуге

дағдыландыру

1«Кім алғыр? Жигсо

Венн  диаграммасын семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тамыр және тамыр жүйесі    ұғымын  біледі, түснеді және жұмыс жасауда пайдаланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
10§11. Өркендер мен бүршіктер Тақырыптың негізгі жүйелерімен  таныстыру.Сабаққа  деген Қызығушылығын  арттыру1Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Сабақты түсіну арқылы  тақырыпты сарамандық жұмытарда  пайдаланады.

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
11§12. Сабақтың түрлері, құрылысы

Тақырыпты  тапсырмалар арқылы  оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды,

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Өткен тақырыптар бойынша тақырыпты у менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып зертқаналық жұмыстарға  машықтары дамиды.

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. 
12§13. Сабақтың бойлап және жуандап өсуі Сабақтың бойлап және жуандап өсуі

Жаңа тақырыбы мен қасиеттері  туралы білім беру.Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыландыру

1Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланадыКритерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. 
13§14. Сабақ бойымен қоректік заттардың қозғалуы.

§15. Сабақтың   түрөзгерістері Тақырып жайлы  оның  негізгі  қасиеті  жайлы білімдерін тереңдету

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Білімдерін тереңдете отырып тапсырмаларды орындау арқылы білімдері тереңдейді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
14Қайталау

Тапсырмалар арқылы жұмыс жасауда тақырыптарға   талдау  жасауға, ой пікірін дәлелдеуге дағдыландыру

1   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Атор орындығы

Семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар қайталау арқылы тақырыптардың  айырмашылығын түсінеді. Салыстырып талдайды.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. 
15§16. Жапырақ.

Тапсырмаларды орындау арқылы жапырақ тақырыбын  оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды,

1Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағыОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар жапырақты  анықтауды  түсінеді.  Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.
16§17.  Жапырақтың ішкі құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Миға шабуыл» «Сәйкестендіру» кестесі, , «ЖИГСО» әдісі, «Бағдаршам» кері әсер парағыОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
17§18. Жапырақта органикалық заттардың жарықта түзілуі. Фотосинтез

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар Жапырақта органикалық заттардың жарықта түзілу мазмұнын зертеу арқылы түсінеді  оны практикада жұмыс істеуде пайдаланады.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
18§19. Жапырақтың суды буландыруы

§20.  Жапырақтың түрөзгерістері

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1.Кім жылдам

.Аквариум әдісі

.Ойтолғау,эссе

.Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жапырақтың суды буландыруы

жүйелерін анықтау арқылы толық  менгеріледі, ерекшеліктерін  пайдалана отырып  тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
19§21. Өсімдіктердің өсімді (вегетативті) мүшелері арқылы көбею жолдары

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өсімдіктердің өсімді (вегетативті) мүшелері арқылы көбею жолдарын топпен  зертеу арқылы түсіктері қалыптасады, тапсырмалавр орындауға пайдаланадыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ІІІ тарау. Өсімдіктердің көбею (генеративті) мүшелері(8)
20§22. Гүлдің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтастыру/мозайка/

Миға шабуыл

Практикалық жұмыс

Аквариум әдісі

.Жұптық әңгімі

Стикердегі диалог

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар. гүлдің құрылысын анықтау арқылы

түсінеді. Салыстыра алады.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
21§23. Қос жынысты және дара жынысты гүлдер. Гүл формуласы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  Қос жынысты және дара жынысты гүлдер және  гүл формуласы   туралы  оқып  үйренеді. Тапсырмалар орындау арқылы түсініктері  қалыптасады.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмаларОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
22§24. Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы   туралы  түсінеді.  Топпен  жұмыс  жасап  үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
23§25. Өсімдіктердің жынысты көбеюі. Тозаңдану мен ұрықтану

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо І әдісі «Аквариум»  «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Сен маған-мен саған

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар . өсімдіктердің жынысты көбеюі құрылысы  туралы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
24§26. Жемістер

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Жемістер туралы оқып үйренді, түсіктерін  сармандық жұмыстарда пайдаланады.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беруОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
25§27. Тұқым. Қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 Миға шабуыл

. Практикалық жұмыс

Аквариум әдісі

Жұптық әңгімі

6.Стикердегі диалонг

, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың құрылысы  иоқып  үйренеді. Топпен жұмыс істеу арқылы түсініктері  қалыптасады.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
26§28. Тұқымның өнуіне қажетті жағдайлар. Өскіннің пайда болуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
27§29. Өсімдіктердің тыныс алуы.

§30. Көгалдандыру. Ағаштар мен бұталарды отырғызудың мерзімі мен тәсілдері

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  өсімдіктердің тыныс алуы туралы  оқып үйренеді. Табиғат үшін  қалай пайдалану керектігін түсінеді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
28Қорытынды

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

(1)Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тапсырмаларды дұрыс шешеді және практикада дұрыс  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
І бөлім. Жануарлар[24]
29§31. Жануарлардың тіршілігі туралы жалпы түсінік. Жануарлар ағзасының ерекшеліктері

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жануарлардың тіршілігі туралы жалпы түсінік терін жеткізе білу арқылы, тапсырмаларды дұрыс шешеді және практикада дұрыс  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
ІV тарау. Біржасушалы жәндіктер немесе қарапайымдар(3)Cыни тұрғыдан ойлауды   сабақ барысында тиімді пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырып  туралы ұғымын біледі, түснеді және практикада пайдаланадыОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
30§32. Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
31§33. Біржасушалы жәндіктердің тіршілік әрекеттері

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
32§34.  Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту1Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  Біржасушалылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын   түсініп, құрамы мен құрылысы туралы мәліметтер алады.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
V тарау. Көпжасушалы жануарлар(18)
33§35. Жасушалар. Ұлпалар. Мүшелер. Мүшелер жүйесі

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

,,аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар жасушалар мен ұлпаларды оқу арқылы  біліп түсінеді. Топпен жұмыс жасауға дағдыланады. .Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
34§36. Көпжасушалы жануарлардың құрылысы мен тіршілігі

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырып туралы оларын жетілдіреді,дамытады.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
35§37. Омыртқалы жануарлардың асқорыту жүйесі және онда астың қорытылуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Семаникалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар практиканы дамытады, ойларын жетілдіреді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
36§38.  Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтық  жұмысты  сабақ  барысында тиімді  пайдалануСТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар   Көпжасушалы жануарлардың тыныс алуы  туралы  түсініп, құрамы мен құрылысы туралы мәліметтер алады.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
37§39.  Омыртқалы жануарлардың тынысалу жүйесінің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Кім жылдам»  , , БҮҮ кестесі, шығару/,  «Миға шабуыл» автор орындығы Жигсо І әдісіОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылартақырып туралы мәліметтер қалай  жинақталғаны  жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
38§40. Көпжасушалы жануарлардың зәр шығаруы және зәршығару жүйесінің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо

Венн  диаграммасын  ыстық орындық

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Көпжасушалы жануарлардың зәр шығаруы және зәршығару жүйесінің құрылысын зертеу арқылы ой өрісі дамыйды, тапсырмаларды орындауға дағдыланадыКритерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
39§41. Көпжасушалы жануарлардағы қан, лимфа және қанайналымы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Жұмыс  жайлы білімін тиімді қолдануға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері іс-әрекетте көрінеді.

Топтық бағалау мен топішілік бағалауды үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
40§42. Омыртқасыз жәндіктердің қанайналым жүйесінің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі.

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыптыңі мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
41§43. Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1СТО  бағдарламасының стратегиялары сабаққа кірістіру, практикалық тапсырмаларды беру, тірек сызбалар, диалог, ББҮ

Топтастыру әдісін пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы  жайлы түсініктері  арқылы  ажыратып, қасиеттерін меңгереді оны   тапсырмалар орындауға пайдаланады,  білімдерін практикада көрсетеді

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
42§44. Көпжасушалы жануарлардың қозғалуы. Тірек-қимыл жүйесінің құрылысы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтастыру әдісін пайдалану , сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: «Ұқсастық пен даралық», «Оқырман пікірі», «Оқушы күнделігі», жеке жұмыс, практикалық тапсырма,ББҮ

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар Көпжасушалы жануарлардың қозғалуының   негізі маңызы  туралы  оқып  үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылыОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
43§45. Омыртқалы жануарлардың қозғалуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1«Кім алғыр? Жигсо

Венн  диаграммасын семантикалық карта

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Омыртқалы жануарлардың қозғалуы  негізгі түрлері және себептері,табиғаттағы өмір сүруінің

маңызы  туралы  оқып  үйренеді.

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
44§46. Көпжасушалы жануарлардың көбеюі және жеке дамуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Ойын, ББУ, тренинг,

Кім жылдам

аквариум ойыны

Семантикалық

карта,

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырыптың негізгі мазмұнын түсінеді  әдістерін үйренеді, оны  өмірде  қолдана білуге дағдыланады.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
45§47. Бунақденелілердің дамуы

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Жигсо ІІ әдісі   «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Ассосaция

Кім алғыр

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
46§48.  Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктері

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Топтастыру әдісін пайдалану , карточкамен жұмыс, проблемалық сұрақ,  деңгейлеп оқыту,ББҮОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар  Омыртқалы жануарлардың көбею ерекшеліктеріне   сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді  үйренеді.Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
47§49. Жануарлардың мінез-қылығы Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту1Миға шабуыл» кері әсер парағыОқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді.Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
48§50. Топтық мінез-қылық.

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар Топтық мінез-қылықтың ы мазмұнына сипатама бере отырып тақырыпты меңгереді, түсінеді  оны  сарамандық жұмыста пайдаланады.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
49§51. Жануарлардың мінез қылығы туралы білімді іс жүзінде пайдалану

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1.Кім жылдам

.Аквариум әдісі

.Ойтолғау,эссе

.Жигсо әдісі

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жануарлардың мінез қылығы туралы білімді іс жүзінде пайдалану жүйелерін анықтау и арқылы тақырыпты менгереді, ерекшеліктерін  пайдалана отырып  тапсырмаларды орындайды

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
50Қайталау

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

1 «Миға шабуыл»  сұрақ-жауап әдісі, БҮҮ кестесі,

Кім алғыр

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренедіОқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
51Қорытынды сабақ

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

[1] 1Миға шабуыл

Автрорлық орындық

Жигсо әдісі

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар өткен тақыптарды меңгеру арқылы  түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау.Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
52Қайталау

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтастыру/мозайка/

Миға шабуыл

Практикалық жұмыс

Аквариум әдісі

.Жұптық әңгімі

Стикердегі диалог

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы,тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады

.

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы.Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
53Қайталау

Оқушыларға оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Топтық жұмыс  және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану

 

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,Оқушылар тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмаларОқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
54 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь