ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Казахский литература 9 класс. Среднесрочный планы ССП

Казахский литература 9 класс. Среднесрочный планы ССП

768
0

Қазахский язык и литература 9 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ

(аптасына 1 сағаттан 34сағат)

9-сынып

Сабақтың тақырыбы

Сабақтың мақсаты

  Оқытуда қолданыла-тын  әдіс-тәсілдер Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі Күтілетін нәтиже Үйрену  мақсатында бағаны  қоса, бағалау Барлық оқушыларды сабаққа тарту  жұмысы Негізгі  дереккөздер немесе ресурстар Мерзімі
1 Кіріспе

Оқушыларқазақәдебиетіжайлыоқығандыескетүсіреотырып, түсініпоқуға, ойынжеткізебілугеүйренеді,ойынтиянақтапжеткізебілугедағдыланады, шыншылдыққа,батылдыққадағдыланады

1 Миғашабуыл,Салыстырукартаса, Автор орындығы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Тақырыптардың мазмұнын игеріп, сын тұрғысынан ойлап, жауап береді.

Өз пікірін, ойын ашық айтып, өз бетімен ізденеді

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
2 Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары

Халық ауыз әдебиетімен  танысады, кейіпкерлер жайлы айта отырып, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмаларды дұрыс орындауға пайдаланады

1 Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Тақырыпты түсініп оқуға, жатқа оқуға дағдыланады.. Тақырыптың идеясын түсіне білуге  топпен жағдай жасайды Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
3 Тұрмыс-салт жырлары

Оқушылар  тұрмыс салт дәстүрлер  туралы айта келіп,халқымыздың салт дәстүрлері  жайлы  біледі, түсінік қалыптасады, батылдыққа, халқын сүюге  үйренеді

1 МИғашабуыл, Көңілдітапқырларойыны, Интервьюәдісі, Ыстықорындық, Ойланбірік- бөліс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Тақырыпты талдауға үйрене отырып тақырыптарды  мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін  меңгереді , топпен жұмыс істеуге пайдаланады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
4 Батырлар жыры. «Қамбар батыр» жырынан үзінді

Батырлар жыры  арқылы батырлардың өмірімен танысады, түсініп оқып, жүйелеп айтуға үйренеді,  есте сақтау, жүйелі сөйлей білу, өз ойын тұжырымдап айта білуге дағдыланады

1 Кімжылдам, Аквариум, Семантикалық карта Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  Өз ойларын еркін жеткізуге, байланыстырып сөйлеуге үйренеді Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
5 Лиро-эпостық жырлар. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырынан үзінді

Оқушылар лиро-эпостық жырлар жайлы түсінік  алады,  сабақтың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын игеру, біліктілігін арттыра түсуге үйренеді, ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдылары мен жазбаша тілдерін жетілдіре отырып, тарихымызды сыйлауға дағдыланады

1 Кімжылдам, Кімалғыр, Жигсо, Дебат Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді,

өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
6 Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырындағы ұлттық мәдениет, тұрмыс-салт мәдениеті Оқушылар Қозы Көрпеш-Баян сұлу жыры жайлы  толық мәліметтер алады,   сабақтың тақырыбын ашады, мазмұнын игеруге, ойын толық жеткізіп сөйлеу дағдысын қалыптастыруға үйренеді 1 Миға шабуыл,  Жигсо Ассоциация, Кім шапшаң Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жырдың мазмұны  жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып өлеңнің   өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
7

8

Айтыс. «Біржан –Сара» айтысы.

Оқушылар айтыс  тарихымен танысады, түсініп оқуға, тақырыптың негізгі ойын табуға үйренеді, тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға, қарапайым халық еңбегін сыйлау,  құрмет көрсетуге  машықтары дамыйды

2 Миғашабуыл,Ойланбірік. бөліс, Венн диаграмасы, Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды,өз бетінше ізденеді, өз-өздерін ретке келтіре отырып бағалайды, білімдерін практикада қолдана алады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
9 Біржан мен Сара» айтысының тарихи негіздері.

Айтыстың негізгі  мазмұнын түсіну, идеялық ұстанымындағы кейіпкерлердің ойына өзінше ой қосу арқылы пікір айтуға машықтанады

1 Композициялықталдау, Венн  диагамманы , Бес жолдыөлең, Адасқаәріптер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Айтыс тақырыбына байланысты сөз тіркестер дұрыс қолданудағдылары қалыптасады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
10 Мазмұндам

Өткен тақырыптардың мазмұнын түсіне оқып, әдеби тілде мазмұндағы ооқиғалардың негізгі маңыздылықтарын мазмұнда аврқылы көрсметеді

1 Миға шабуыл,Жигсо,Аквариум, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топпен  жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
11

12

Ежілгі дәуір әдебиеті

Орхон» ескерткіштері. «Күлтегін» жазуы

Оқушыларбілімділік,тапқырлықжайындаайтакеле, мәнерлептүсініпоқуғаүйренеді; тілін , сөйлеумәдениетін, ойөрісіндамытады; үлкендісыйлауға, құрметтеугедағдыланады

 

2 Оқушылар тақырыпты   біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы  сөздік қорларын дамытуға  пайдаланады

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыпты   біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы  сөздік қорларын дамытуға  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
13 Асан қайғы. «Бұл заманда не ғаріп?»

Асан қайғы туралы  толық мағлұматтар  алады, түсініп оқуға,топпен тақырыптарды талдауға дағдыланады

1 Кім шапшаң, Жигсо,Инсерт ,Сақина салмақ

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топтық жұмыс негізінде ынтымақтаста жұмыс жасап, өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеті дамиды.

 

 

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  

 

14 Бұқар жырау «Ай, Абылай Бұхар жыраудың шығармашылық жұмысының  мағанасын түсіне отырып, жыраудың идеялық құндығын бағалай отырып,  қатесіз  тапсырмаларды орындауға  дағдыланады. 1 Миға шабуыл,Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Суреттер сөйлейді Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптардың мағанасын түсіне отырып, жыраудың идеялық құұндығын бағалай отырып,  қатесіз  тапсырмаларды орындауға  дағдыланады Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
15 М.Өтемісұлы. «Арқаның қызыл изені-ай», «Баймағамбет сұлтанға айтқаны», «Бағаналы терек», «Мен  едім» өлеңдері

М Өтемісұлының  «Бағаналы терек», «Мен  едім» өлеңдерін оқиды, тақырыпты  қайталай отырып білімімен, біліктілігін , сөздік қорын жетілдіру арқылы,  жан-жақты ойлауға, қабілетін дамытуға үйренеді

 

1 Миға шабуыл,Жигсо2, Автор орындығы Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,  

Сөз байлықтары мен сөздікқорларымолаяды

сөйлеутілдерімәдениетіартады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
16 Нысанбай жырау. «Кенесары –Наурызбай» дастаны 

Кенесары –Наурызбай» дастаны  жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып жыраудың  өзекті түйінді жерлерін  практикада қолданады

1 Кімшапшаң, Сөзімдіаяқта,Почто, Инсерт, Семантикалық карта Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Оқушылар тақырыпты   біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы  сөздік қорларын дамытуға  пайдаланады

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
17 Ы Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»

Ы Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі» әңгімесінің маңыздылық құндығын талдай отырып білімімен, біліктілігін бақылауға , сөздік қорын жетілдіруге; жан-жақты ойлауға үйренеді

1 Егер мен ойыны,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай  әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам

 

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өзгелерді оқыту арқылы есте сақтау қабілеттері жетіледі. Мәселені әдеби  шындық тұрғысынан бағалау қабілеттерін қалыптасады. Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
18 Сыныптан тыс оқу

Тақырыпты оқиды, түсінеді,өлеңнің  мазмұнын ашу арқылы топпн жұмыс істеуге пайдаланады

1 Миға шабуыл, Жигсо 1, Трек сызбасы, Салыстыру кестесі,Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Өз ойларын түйіндей білуге үйренеді, әдеби шығарма жазу арқылы негізгі ойларын ықшамды түрде жаза білу дағдылары қалыптасады, тілдік қорлары дамиды

 

Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
19 Ыбырай Алтынсарин

«Атымтай жомарт»

Ыбырай Алтынсарин

«Атымтай жомарт»

әңгімесін оқиды, өмірмен

байланастырады,  еркін әсерлей сөйлеуге, салыстырып ойын жеткізе білуге дағдыланады.

түсінік алады; мәнерлеп оқуға , еркін әсерлей сөйлеуге, салыстырып ойын жеткізе білуге дағдыланады

1 Кім жылдам, Кім алғыр,Жигсо,Дебат, Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың  идеясын аша отырып, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті дамиды.

Логикалық ойлау қабілеттері артады.Пәнге деген қызығушылығы артады

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
20,21 А.Құнанбаев. «Ескендір»  поэмасы.

Поэмасын түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді,тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға, ақылдылыққа, ойланып іс-әрекет істеуге  дағдыланады

1 Миға шабуыл, Жигсо, Жұптық әңгіме, Кубиз Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Жаңа білім арқылы ой өрістері дамыйды,жаңа пікір

Тіл байлығы дамып, ойын еркін жеткізе алады

Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
22 Ж. Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңі.

Оқушылар тақырыпты түсінеді, сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыруға; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіруге үйренеді

 

1 Миға шабуыл, Көңілді тапқырлар ойыны, Интервью әдісі, Ыстық орындық, Ойлан бірік- бөліс с Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты  оқи отырып , идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра  ашуға мүмкіндік беру Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
23 М.Жұмабаев. «Батыр Баян» поэмасы

Тақырыптың  мазмұны мен идеясын ашу, оқушылардың таным мүмкіндіктерін анықтау.оқушылардың еркін сөйлеуіне ,қорытынды жасай білуге жағдай туғызу

 

1 Миға шабуыл, Ептілер,жүйріктер,алғырлар, Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Суреттер сөйлейді Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіну арқылы олар ата — аналарын сыйлауға, мейрімділікке, қайрымдылыққа, әдептілікке, сыйластыққа, достарын сыйлауға дағдыланады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
24 І . Жансүгіров «Күй» поэмасы Тақырыптиы і түсініп оқуға, мәтіннің негізгі ойын табуға үйренеді,тілін , дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға, ақылдылыққа, ойланып іс-әрекет істеуге  дағдыланады 1 Егер мен ойыны,Интервью әдісі, Академиялық дау –дамай  әдісі, Салыстырмалы карта, Кім жылдам

талдау

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты түсіне отырып,  сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге қастерлеуге үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар  
25

26

М.Әуезов. «Абай жолы» романы

Романның идеясы арқылы халқымыздың дана сөздері туралы түсінік қалыптасады. Дұрыс сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамыту; ақылдылыққа, адамгершілікке баулу

1 Миға шабуыл,Инсерт, Сөздер банкісі,Ыстық орындық, Кім шапшаң Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Отанды қорғауға, құрметтеуге .қастерлеуге үйренеді Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
27 Ғ. Мүсірепов. « Боранды түнде» әңгімесі

Тақырыптың  маңыздылығы мен маңызын түсді, істелінетін жұмыстар жайлы түсінік алады, өзіндік пікір айтуға үйренеді, тілін, сөздік қорын, сөйлеу қабілетін дамытға табиғатты сүюге  дағдыланады

Кім жылдам,Миға шабуыл,Жигсо, Ойлан тап,Эсс Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптағы  жазушы ойына қарай тақырып тауып , түсінгендерін ашуға мүмкіндік алады.Тақырыппен жұмыс істеуге дағдыланады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
28 І. Есенберлин. «Көшпенділер» трилогиясы

Тақырыпты топпен талдау арқылы  жайлы  түсініктер қалыптасады , оны түсініп оқуға үйренеді,сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге

1 Миға шабуыл,»  «Жигсо» Ассоциация, Кім шапшаң Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың  мағанасын  түсінеді, шығармашылық тапс ыралыр арқылы өз бетімен жұмыс істеп үйренеді. Критерийлер бойынша  топтық  және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия  арқылы білімдерін  тексеру.

Оқушылардың  жеке қабілеттеріне қарай  тапсырмалар және сұрақтар  беру  арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
29 Шығармашылық жұмыс
30 Тәкен  Әлімқұлов.

 «Қараой» әңгімесі

Тәкен  Әлімқұлов.

«Қараой» әңгімесі

туралы негізгі ой мен идеяны ұғындыру.Көркем сөздерді жинақтау, пайдалану, байланыстыра сөйлеу дағдыларының жетілуіне жағдай жасау.

1 «Миға шабуыл,»  Салыстыру кестесі, Өмірлік ахуалды талдау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыптың негізгі мазмұнын түсіну арқылы ойларын еркін жеткізе алады, ауыз екі сөйлеуге жаттығады, сөйлеу мәдениетерін жетілдіреді,  топпен жұмыс істеуге үйренеді

 

Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
31  Мұқағали Мақатаев. «Райымбек, Райымбек » поэмасы

Мұқағали Мақатаев. «Райымбек, Райымбек » поэмасы жайлы айта келе, түсініктері қалыптасады, ой-өрісін дамыйды, тарихымыздың  әсемдігін бақылай отырып, әдемілікке, әсемдікке үйренеді

1 Миға шабуыл,Жигсо2, Венн диаграмасы, Эссе Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы артады Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
32 Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті 

Оқушылар Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті  жайлы біледі, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді,ойын тиянақтай білуге дағдыланады, еңбек сүйгіштікке, үлкенді сыйлауға  дағдыланады

1 Композициялық талдау, Венн  диагамманы , Бес жолды өлең, Адасқа әріптер Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды,сөйлеу тілдері мәдениеті артады Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы  және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды  сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
33 Сыныптан тыс

Оқушылар  өткен тақырыптарды түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтай білуге, ананы қадірлеу, сыйлауға, салт-дәстүрді жалғастыра білугедағдыланады

2 Миға шабуыл,»  Салыстыру кестесі, Өмірлік ахуалды талдау Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, Тақырыпты топпен меңгереді, түсінеді, өткен білімдері  пысықтап, қорытындылауға үйренеді Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды. Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы. Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
  БАРЛЫҒЫ              

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь