ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Қазақ тілі пәні 9 сынып бойынша орта мерзімді жоспар ОМЖ

Қазақ тілі пәні 9 сынып бойынша орта мерзімді жоспар ОМЖ

12
0

9- сынып                                  Қазақ  тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.                                               І жартыжылдық бойынша

Негізгі мақсаты:Күнтізбелік-тақырыптық жоспарды орындау барысында 7 модульды ықпалдастыра отырып, лексикалық тақырыпты меңгерту, тілдік дағдыларын қалыптастыру.

Қазақ тілі 9 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

Сабақтың тақырыбы, оқытудың негізгі мақсаты Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Сыныптағы барлық оқушыларды  жұмысқа тарту (талантты, дарынды) Ойлауға, сөйлеуге үйретудегі кедергілерді жою жолдары Оқу нәтижелерін анықтау
Әлеуметтік-тұрмыстық ая – 30 сағат
І. «Төрлетіңіз!»
1 Отбасындағы асыл адамдар.

Отбасы мүшелері жайлы толық мәлімет беру.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы білімін критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді,тақырыпқа монолог дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі . Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде қызықтыру. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б. Сабақ барысында қаншалықты қызығушылықпен белсенді қатысуынан,өздерін қалай бағалауынан анықтау.
2 Отбасылық дәстүрлер – шаңырақ тірегі. Отбасылық дәстүрлер жайында ұғымдары аясын кеңейту. Талқылау мен диалог жүргізу.Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен , тіркестердің мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағалау. Мәтінге талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Отбасылық дәстүрлер жайлы ұғымдарды ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау.
3 Отбасы тәрбиесі.

Отбасының тірегі –ана мен әке жайлы  ұғым аясын кеңейту

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс Интерактивті тақтаны суреттер, слайдтар көрсетуде пайдалану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу.Формативті бағалаумен бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде,дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғару.
4 Отбасы бақытының қағидалары.

Қазақ халқының үлкенді сыйлау сынды тәрбиелік дәстүрімен таныстыру.

Түрткі болатын сұрақтар қою. Сыныптастарын бағалауды үйрету.Өз –өздерін бағалай білу. Бағалау критерийін қолдану.  Ашық сұрақтарға дұрыс жауап беру,грамматикалық тапсырмалар орындайды. Тақырыптың мағынасын ашатын суреттермен жұмыс жүргізген уақытта,аударма жұмысын орындағанда, сөйлем құрғанда  қызықтыру. Сабақта кездесетін кедергілерден дер кезінде шығу  жолдарын дұрыс табу керектігін еске түсіру Сабақ соңында оқушылардың қаншалықты белсенді қатысқанын дұрыс бағалау кезінде.
5 Үш ұстаным.

Ұлттық дәстүрді сыйлай білуге, отбасылық дәстүрлерді сақтай білуге тәрбиелеу.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.  АКТ-ны  сабақта қолдану. Екеуара кестені толтырғанда,мәлімет жинағанда,әңгіме құрғанда, құрмалас  сөйлемді  тапқанда бағалау.Оқушы білімін критериймен бағалау. Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, аударма жұмысын орындағанда,сөйлем құрағанда  тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Сабақ барысында, сабақтан кейін  оқушылардың қаншалықты қызығушылықпен белсенді қатысуынан,өздерін қалай бағалауынан анықтау.
ІІ. «Отбасыммен шешім қабылдаймын»
1 Үлкенді сыйлау – ұлылық. Әр отбасы мүшесінің өзіндік орнын айқындай отырып, өзара сыйластыққа шақыру. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу.Өз-өздерін бағалау. Талқылау мен диалог жүргізу. Сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қойылады.

Топтық жұмыс.

Проблемаларды дұрыс  анықтайды,оларды шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Шешендік сөздің тәрбиелік қажеттілігін сезгенде, жан- жақты ізденіс үстінде болғанда, оқушылардың сабақты қалай меңгергенін білдім
2 Қазақ отбасындағы бірінші талап.

Әке мен анаға деген сүйіспеншілікке, олардың үмітін ақтау деген ұмтылысқа шақыру.

АКТ (интерактивті тақта)Көрсетілім кезінде түрлі амал- тәсілдерін(кітапханаға саяхат жасау) бейне- ролигін пайдалану. Оқушыларды формативті бағалау (диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тарту. Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту Өмір бойы адам баласы жан-жақты ізденіс үстінде болатынын ұғынғанда оқушылардың сабақты меңгергенін білу.
3 Қазақ – қонақжай халық.

Қазақ халқының үлкенді сыйлау сынды тәрбиелік дәстүрімен таныстыру.

Диалогтық оқыту әдісі, сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану,  топтастыру, ДЖИГСО стратегиясы Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Бағасыз бағалау: жеке бағалау Мәтінге  талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптарға  көз жеткізгенде т.б. Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғару.
4 Тәрбие отбасынан басталады.

Отбасын ардақтауға, отбасы мүшелерін сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

Ақпараттық коммуникациялық технологиялар негізінде оқушылардың танымдық аяларын кеңейту.Диалогтық оқыту әдісін қолдану. Бағалау критерийін қолдану.  Ашық сұрақтарға дұрыс жауап берген кезде бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Отбасы тәрбиесі қаншалықты дұрыс екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білемін.
5 Жеті ата

Отбасының жақсы дәстүрі мен қағидалары негізінде тәрбие беру.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.  АКТ-ны  сабақта қолдану. Талқылау мен диалог жүргізу арқылы оқушыларбір-бірін бағалауды үйренеді. Жеті ата  мәтініне талдау жасайды.Проблемаларды анықтап шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. «Жеті атасын  білмеген жетесіз» мақалды  ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білу.
ІІІ. Ұлттық тағамдарды ұнатамын.
1 Қазақтың ұлттық тағамдары.

Ұлттық тағамдар мен қазақ дастарқаны жайлы ұғымдары аясын кеңейту.

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс АКТ-ның интерактивті тақтасымен суреттер,слайдтар көрсетуде пайдалану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу.Формативті бағалау. Екеуара кестені толтырғанда бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Қонаққа барған  кезде кездесетін келеңсіз жағдайдан шығу жолдарын дұрыс ойлану керектігін еске салу Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде аңғару.
2 Бауырсақ.

Балаларда қазақ ұлттық тағамдарына деген қызығушылық ояту.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.  АКТ-ны, диалогтық оқыту әдісін қолдану. Оқушы білімін критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді, тақырыпқа диалог дайындайды,  өз ойын анық жеткізе біледі. Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде,сөйлем құрағанда  тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Сабақтан кейін  оқушылардың қаншалықты қызығушылықпен белсенді қатысуынан,өздерін қалай бағалауынан анықтау.
3 Менің сүйікті асым.

Таңғы, түскі, кешкі ас туралы мазмұндап айта білуге үйрету.

Талқылау мен диалог жүргізу.Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қойылады. Бірлескен топтық жұмыс жасау.Сыныптастарын бағалауды үйренеді. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен ,тіркестердің мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланады. Ас түрлеріне талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Тағамның адам өмірі үшін қаншалықты қымбат екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білу.
4 Шай түрлері

Оқушыларды шай түрлері туралы ақпараттармен таныстыру.

АКТ (интерактивті тақта) көрсетілім кезінде бейнеролик пайдалану. Диалогтық оқыту әдісі, сыни тұрғыдан ойлау модулін  қолдану. Оқушыларды формативті бағалау. Сұрақтарға дұрыс жауап береді. Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тарту.Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту. Отбасылық дәстүрлер жайлы ұғымдарды ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау.
5 Қымыз.

Ұлттық тағамдар жайлы ұғымдарын кеңейту.

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс АКТ-ның интерактивті тақтасын суреттер,слайдтар көрсетуде пайдаландым. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу. Екеуара кестені толтырғанда,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда,модаль сөздерді тапқанда бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру арқылы тақырыптың мағынасын ашу. Ұлттық тағам түрлерімен таныстыру барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан шығу  жолдарын дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғару.
ІV. «Дәмге тапсырыс беремін»
1 Ас мәзірі.

Оқушыларға тамақтану мәдениеті мен санитарлық-гигиеналық талаптар жөнінде түсінік қалыптастыру.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы білімін критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді, грамматикалық тапсырмалар орындайды. Сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде,суреттермен жұмыс жүргізген уақытта,

аударма жұмысын орындағанда тарту.

Жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде, жіберілген қатенің себебін анықтағанда, түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту. Сабақ барысында, сабақтан кейін  оқушылардың қаншалықты қызығушылықпен белсенді қатысуынан анықтау.
2 Отбасы дастарқаны.

Дастарқан басындағы ізеттілік дағдыларын бойларына сіңіру.

Ақпараттық коммуникациялық технологиялар негізінде оқушылардың танымдық аяларын кеңейту. Диалогтық оқыту әдісін қолдану. Тақырыпқа диалог  дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі. Екеуара кестені толтырғанда,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда бағалау. Айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар қою кезінде тарту.Олардың қызығу-шылығын оятатын, қиялдауына ерік беру арқылы тақырыптың мағынасын ашу Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Өмір бойы адам баласы жан-жақты ізденіс үстінде болатынын ұғынғанда оқушылардың сабақты меңгергенін білу.
3 Тамақтану мәдениеті. Балаларды ұқыптылыққа, тазалыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. Барлық сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қойылады. Бірлескен топтық жұмыс жасау.Достарын бағалауды үйренеді. Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Бағасыз бағалау: жеке бағалау Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Сабақта кездесетін кедергілерден дер кезінде шығу  жолдарындадұрыс ойлану керектігін естеріне салу Тамақтану мәдениеті қаншалықты дұрыс екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білемін.
4 Ішкен-жегенің де маңызды.

Қазақ халқының салт-дәстүрі негізінде тәрбие беру.

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс, бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы білімін критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді,тақырыпқа монолог дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі . Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, сөйлем құрағанда  тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б. Тағамның адам өмірі үшін қаншалықты қымбат екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білу.
5 Қазақтың дастарқаны Қазақ дастарқаны жайлы ұғымдары аясын кеңейту. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу. Өз-өздерін бағалау. Бағалау критерийін қолдану.  Ашық сұрақтарға дұрыс жауап беру,грамматикалық тапсырмалар орындайды. Қазақтың дастарқаны  мәтініне талдау жасайды. Проблемаларды анықтап шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Қонаққа барған  кезде кездесетін келеңсіз жағдайдан шығу жолдарын дұрыс ойлану керектігін еске салу Өмір бойы адам баласы жан-жақты ізденіс үстінде болатынын ұғынғанда оқушылардың сабақты меңгергенін білу.
V. «Шымбұлаққа барайық»
1 «Шымбұлақ» тау шатқалы.

«Шымбұлақ» тау шатқалы жайлы ақпаратпен таныстыру.

 

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу. Екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда, модаль сөздерді тапқанда бағалау. Жаңа тақырыпқа талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Саяхат  жайлы түсінгені  байқалады Жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде, жіберілген қатенің себебін анықтағанда, түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту. Саяхат оқушылар үшін қаншалықты керек  екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білуге болады.
2 «Медеу» мұз айдыны. «Медеу» мұз айдыны туралы ұғымдары аясын кеңейту. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу. Өз-өздерін бағалау. Сөз тіркестерінің мағынасын аша білгенде, өз ойларын еркін дәлелді жеткізе алғанда, сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланады. Сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде,

аударма жұмысын орындағанда тарту.

Саяхат барысында кездесетін келеңсіз жағдайдан шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу. «Медеу» мұз айдынына саяхат жасау  қаншалықты керек  екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қалай меңгергенін білуге болады.
3 Сапар шегу

 

Талқылау мен диалог жүргізу. Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Өз-өздерін бағалау. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен ,тіркестердін мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланды. Мәтінге  талдау жасайды. Проблемаларды анықтайды, шешеді, идеяларды әзірлейді, дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде Ғалымның  қандай   өмір  сүргендігін, шығармаларының қаншалықты қымбат екенін оқушылар сабақта меңгергенде білемін.
4   Жетісуге саяхат АКТ (интерактивті тақта көмегімен) Көрсетілім кезінде кітапханаға саяхат бейнетаспасын пайдалану. Оқушыларды формативті бағалаймын(диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тартамын Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өтемін Кітапхананың қажеттілігін сезінгенде оқушылардың сабақты меңгергенін білдім
5  Астанаға сапар Жеке жұмыс, жұппен жұмыс, АКТ-ның интерактивті тақтасын суреттер, слайдтар көрсетуде пайдалану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргіземін.Формативті бағалаумен бағалаймын Екеуара кестені толтырғанда ,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда, сөз тіркесін тапқанда бағалаймын. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қоямын.суреттер көрсетемін,қиялдауына ерік беремін. Саяхат барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу. Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде,саяхатқа шығуға дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғардым.
VІ. «Ұлттық құрама командалар»
1 Спорт

 

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабағымда қолдану. Оқушы білімін өздері құрастырған критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді, өз ойларын анық жеткізе біледі. Спорт  денсаулық кепілі екенін білгенін бағалау. Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы, айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, аударма жұмысын орындағанда тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Сабақ соңында оқушылар спорттың қаншалықты  денсаулыққа керек   екенін  білгенін көрдім.
2 Қазақстанда қысқы  олимпиада өтті

Қазақстандағы қысқы  олимпиада туралы ақпаратпен таныстыру.

Диалог, ой қозғау  жүргізу. Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс. Басқаларды, өз-өздерін бағалауды үйрену. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен тіркестердін мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланады. Олимпиада жайлы әңгіме  айтқандарын бағалау  Қысқы олимпиада жайлы  мәтінге  талдау жасайды. Проблемаларды анықтайды, шешеді. Идеяларды әзірлейді, дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде.  Қысқы олимпиада  мәтінінің  мазмұнын   қаншалықты оқушылар ұғынғандарын, сабақта қалай меңгергенін білу.
3  Қазақстанның  спорт саңлақтары

Қазақстан  спорты туралы ұғымдары аясын кеңейту.

Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу. Өз-өздерін бағалау. АКТкөрсетілім кезінде бейнетаспа пайдалану. Оқушыларды формативті бағалау (диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Ашық сұрақтарға дұрыс жауап беру, грамматикалық тапсырма орындағанда. Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тартамын Оқу, сөйлеу қабілеттерін аша отырып, түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту.   Қазақстан спорты туралы алған білім оқушылардың спортпен  шұғылданғанда қаншалықты қажет     екенін білу.
4 Балуан Жеке жұмыс, жұппен жұмыс АКТ-ның интерактивті тақтасын суреттер, слайдтар көрсетуде пайдалану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу. Формативті бағалау: екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда, әңгіме құрағанда бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою, әр түрлі суреттер көрсету арқылы қиялдауларына ерік беру.   Балуандар  жайлы   сұрақ-жауап жасау барысында кездесетін кедергіден шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу. Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, дұрыс жоспар жасай білгендерінен спорт  түрін ұққанын  аңғардым.
5 Қазақстанның белгілі спортшылары. Барлық сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қойылады. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Оқушы білімін критериймен бағалау:  сұрақтарға дұрыс жауап бергенде, тақырыпқа диалог дайындағанда,  өз ойын анық жеткізе білгенде қолдану. Ашық сұрақтар қою арқылы, айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, суреттермен жұмыс жүргізген уақытта, аударма жұмысын орындағанда тарту. Белгілі спортшылар  жайлы сұрақ-жауап жасау барысында кездесетін кедергіден шығу  жолдарын дұрыс ойлану керектігін есте сақтау. Қазақстанның белгілі спортшылары мәтінінің мазмұнын   қаншалықты оқушылар ұғынғандарын, сабақта қалай меңгергенін білу.
Оқу-еңбек аясы – 40 сағат
І. «Менің арман мектебім»
1 Менің арман мектебім Талқылау мен диалог жүргізу. Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Өз-өздерін бағалау. Оқушы білімін критериймен бағалау: сұрақтарға дұрыс жауап бергенде, тақырыпқа монолог дайындағанда,  өз ойларын анық жеткізенде қолдану. Тақырыптың мағынасын ашатын сұрақтар қою арқылы, айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақ қою кезінде, суреттермен жұмыс жүргізген уақытта тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Оқушылардың туған  өлкесіне қанша қызығушылықпен белсенді қатысуынан, өздерін қалай бағалауынан анықтау.
2 Білім – өмір шырағы АКТ (интерактивті тақта көмегімен) пайдалану. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу. Оқушыларды формативті бағалаймын (диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тартамын Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өтемін Мәтін мәнінің қажеттілігін сезінгенде, оқушы жан-жақты ізденіс үстінде болатынын ұғынғанда олардың сабақты меңгергенін білу.
3 Ұстаз бен шәкірт Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу. Екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда, модаль сөздерді тапқанда бағалау. Жаңа тақырыпқа талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Саяхат  жайлы түсінгені  байқалады Жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде, жіберілген қатенің себебін анықтағанда, түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту. Мұғалімнің оқушы үшін қандай рөл атқаратынын  ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білуге болады.
4 Менің арман мектебім қандай болу керек? Ақпараттық коммуникациялық технологиялар негізінде оқушылардың танымдық аяларын кеңейту. Диалогтық оқыту әдісін қолдану. Тақырыпқа диалог  дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі. Екеуара кестені толтырғанда,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда бағалау. Айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар қою кезінде тарту.Олардың қызығу-шылығын оятатын, қиялдауына ерік беру арқылы тақырыптың мағынасын ашу Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Өмір бойы адам баласы өз арманын жан-жақты ізденіс үстінде ұғынғанда оқушылардың сабақты меңгергенін білу.
5 Қандай шәкірт болуымыз керек? Барлық сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Достарын бағалауды үйрену. Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Бағасыз бағалау: жеке бағалау Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету, қиялдауына ерік беру. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Қазіргі кездегі шәкірт қандай болу керек? сұрағын ұғынып, оқушы жауап беруі сабақты қаншалықты меңгергенін білдіру.
ІІ. «Ғаламтордағы әлеуметтік желілерді пайдаланамын»
1  Компьютердің атасы кім?

Мәтіннің мазмұнымен танысу, алған білімдерін қолдана білуге дағдыландыру

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс АКТ-ның интерактивті тақтасын суреттер,слайдтар көрсетуде пайдаландым. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргіземін.Формативті бағалаумен бағалаймын Екеуара кестені толтырғанда ,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда, бос  уақыт жайлы   диалог құрғанда     жаңа сөздерді тапқанда бағалаймын. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қоямын.суреттер көрсетемін,қиялдауына ерік беремін.Бос уақыт жайлы сұрақ  қою арқылы  әңгімеге тартамын мөтінді оқу барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салдым Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, бос уақытты дұрыс бағалай  дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғардым.
2 Интернет

Мәтіндегі негізгі ойды табу арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту

АКТ (интерактивті тақта көмегімен) пайдалану. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу. Кері байланыс, бағалау парағы БҮҮ, өзін-өзі бағалау, сөзбен бағалау Оқушылардың  өзін-өзі  бағалауы. Рефлексия  арқылы  білімдеріне талдау жасау. Ашық сұрақтар қою арқылы, айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, суреттермен жұмыс жүргізген уақытта, аударма жұмысын орындағанда тарту. Интернет жайлы   сұрақ-жауап жасау барысында кездесетін кедергіден шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу. Тақырыпты талдауға үйрене отырып тақырыптарды  мағанасын, негізгі мүмкіндіктерін  меңгереді, топпен жұмыс істеуге пайдаланады
3 Ұялы телефон – қолжетімді құрал.

 

Талқылау мен диалог жүргізу. Түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Өз-өздерін бағалау. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен тіркестердін мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланды. Мәтінге  талдау жасайды. Проблемаларды анықтайды, шешеді, идеяларды әзірлейді, дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде Ұялы телефон қаншалықты қолжетімді құрал екенін оқушылар сабақта меңгергенде білемін.
4 WEB-сайт ақпараттар жинағы.

 

Ақпараттық коммуникациялық технологиялар негізінде оқушылардың танымдық аяларын кеңейту. Диалогтық оқыту әдісін қолдану. Тақырыпқа диалог  дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі. Екеуара кестені толтырғанда,мәлімет жинағанда,әңгіме құрағанда бағалау. Айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар қою кезінде тарту. Олардың қызығу-шылығын оятатын, қиялдауына ерік беру арқылы тақырыптың мағынасын ашу Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, жаңа тақырыпты дұрыс ұққанын  аңғардым.
5 Болашақ – ғаламтор байланысында. Барлық сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Достарын бағалауды үйрену. Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Бағасыз бағалау: жеке бағалау Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету, қиялдауына ерік беру. Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып, жетелеуші сұрақтар қойып, ойларын еркін анық жеткізгенде ғана кедергілерден өту. Ғаламтор байланысы туралы дұрыс түсінік бере алса, оның қаншалықты өмірдегі рөлін ұғынғанда  ғана сабақты қаншалықты меңгергенін білу.
ІІІ. «Атақты ғалымдар»
1 Қазақстан ғалымдары. Оқушының дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыландыру. Сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу.Өз-өздерін бағалау. Талқылау мен диалог жүргізу. Сынып үшін түрткі болатын сұрақтар қойылады.

Топтық жұмыс.

Проблемаларды дұрыс  анықтайды,оларды шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Қазақ ғалымдарының еңбектері туралы  өз ойларын қорытқанда, оқушылардың сабақты қаншалықты меңгергенін білу.
2 Ахмет Байтұрсынов.

Автор туралы мәлімет беру, еңбектерін өз бетімен талқылауға дағдыландыру.

АКТ (интерактивті тақта) көрсетілім кезінде түрлі амал- тәсілдерін бейне- ролигін пайдалану. Оқушыларды формативті бағалау (диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Өз  ойларын еркін жеткізуге,пікірлерін айтуға,жаңа идеялар ұсына білуге тарту. Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өту А.Байтұрсыновтың

еңбектерін өз беттерімен талқыға салғанда сабақты меңгергенін білу.

3 Шоқан Уәлиханов — ғалым.

Автор туралы мәлімет бере отырып, еңбектерінің мазмұнын, негізгі идеясын түсінуге жағдай жасау.

Диалогтық оқыту әдісі, сыни тұрғыдан ойлау модулін қолдану,  топтастыру, ДЖИГСО стратегиясы Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Бағасыз бағалау: жеке бағалау Мәтінге  талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптарға  көз жеткізгенде т.б. Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде, дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғару.
4 Ыбырай Алтынсарин.

Ғалым еңбегінің негізгі ойын табуға үйрету, дұрыс ойлау, сөйлеу қабілетін, ой өрісін дамытуға дағдыландыру

Ақпараттық коммуникациялық технологиялар негізінде оқушылардың танымдық аяларын кеңейту.Диалогтық оқыту әдісін қолдану. Бағалау критерийін қолдану.  Ашық сұрақтарға дұрыс жауап берген кезде бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Отбасы тәрбиесі қаншалықты дұрыс екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білемін.
5 Қаныш Сәтбаев.

Ғалым еңбегінің негізгі ойын түсініп, дұрыс түйін жасауға үйрету.

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.  АКТ-ны  сабақта қолдану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу.Формативті бағалау: жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы. Жаңа тақырыпқа талдау жасайды. Проблемаларды анықтап шешеді. Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Ғалымның  қалай   өмір  сүргендігін, шығармаларының қаншалықты қымбат екенін оқушылар сабақта меңгергенде білемін.
ІV. Жеті жұрттың тілін біл
1 Тілге құрмет – елге құрмет Жеке жұмыс,жұппен жұмыс АКТ-ның интерактивті тақтасын суреттер,слайдтар көрсетуде пайдалану. Формативті бағалаумен бағалау: екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда, әңгіме құрағанда бағалау. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қоямын. Суреттер көрсетемін, қиялдауына ерік беремін. Сабақта кездесетін келеңсіз жағдайдан дер кезінде шығу  жолдарындағы ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне саламын. Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде аңғару. Мәтіннің  мазмұны  жайлы   ұққанын байқағанда.
2 Өз тіліңді құрметте Талқылау мен диалог жүргізу. Оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар құрастыру. Өздерін, сыныптастарын бағалай білу. Тақырыпқа диалог  дайындаған кезде,  өз ойларын анық жеткізгенде, екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда бағалау. «Мемлекеттік тіл – қазақ тілі» шығармасына талдау жасайды. Проблемаларды анықтап шешеді. Идеяларды әзірлейді, дәлелдерді анықтайды. Ашық сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізу процесінде, жауаптардың дұрыстығына көз жеткізгенде т.б Қазақ тілі – оқушылар үшін қаншалықты  маңызды  екенін оқушылар ұғынып, өз сөзімен жеткізе білгенде  аңғару.
3 Ана тілім Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану,   АКТ-ны  сабақта қолдану: әр халықтың туған тілі туралы  слайдтар көрсеткен кезде. Диалогтық оқыту әдісі. Оқушы білімін табыс критерийімен бағалау:  сұрақтарға дұрыс жауап бергенде, тақырыпқа монолог дайындағанда, тапсырма орындағанда, өз ойын анық жеткізе білгенде. Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы, айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, аударма жұмысын орындағанда тарттым. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, туған тілге байланысты сұрақ-жауап жасау барысында кездесетін кедергіден шығуда Сабақтан кейін  оқушылардың «Ана тілім» өлеңі жайлы  жазған шағын эсселері жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгенін анықтау.
4 22 қыркүйек – Тілдер мерекесі АКТ, СТО модулін қолдану: Ой тастау, Инсерт стратегиясы. Талқылау мен диалог жүргізу.Өз-өздерін бағалау. Оқушыларды формативті бағалаймын (диалог арқылы тіл байлығын дамыту) Өз  ойларын еркін жеткізуге, пікірлерін айтуға, жаңа идеялар ұсына білуге тартамын Оқу,сөйлеу қабілеттерін аша отырып,түрткі сұрақтар қойып кедергілерден өтемін Тілдер мерекесі туралы шығарма жазғанда, осы тақырыпты қаншалықты ұғынғандарын білдім
5 Шешендік өнер Бірлескен топтық жұмыс, талқылау мен диалог жүргізу.Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Басқаларын, өз-өздерін бағалай білу. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен ,тіркестердін мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағаланды.  Айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар қою кезінде тарту. Олардың қызығу-шылығын оятатын тақырыптың мағынасын ашу Шешендік өнер туралы сұрақтар құрастыру кезінде кездесетін кедергіден  дұрыс шығу  естеріне салу. Тұңғыш Президенттің  біз  үшін қаншалықты қымбат екенін оқушылар ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін білемін.
V. «Қандай емтихан тапсырамын?»
1 Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі

ҚР-дағы білім беру жүйесі туралы ақпаратпен таныстыру

Бірлескен топтық жұмыс жасау.  Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.   АКТ-ны  сабақта қолдану. «Мозайка» тәсілі, «Ойлаудың алты қалпағы» Оқушы білімін критериймен бағалау.  Сұрақтарға дұрыс жауап береді,тақырыпқа диалог дайындайды,  өз ойларын анық жеткізе біледі . Тақырыптың мағынасын ашатын жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде қызықтыру. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б. Сабақ барысында қаншалықты қызығушылықпен белсенді қатысуынан,өздерін қалай бағалауынан анықтау.
2 Емтихан.

ҰБТ-тапсыру тақырыбында ой қозғау.

Талқылау мен диалог жүргізу. Барлық оқушылар үшін түрткі болатын сұрақтар қою. Бірлескен топтық жұмыс жасау. Өз ойларын еркін дәлелді жеткізе білуінен , тіркестердің мағынасын аша білгенде,сұрақтарға нақты жауап бергенде бағалау. Мәтінге талдау жасайды.Проблемаларды анықтайды,шешеді Идеяларды әзірлейді,дәлелдерді анықтайды. Жетелеуші сұрақтар қойғанда, ойларын еркін анық жеткізгенде. Емтиханға байланысты  жаңа сөздердің  мағынасын ұғынғанда сабақты қаншалықты меңгергенін анықтау.
3 Уақытты босқа өткізбе.

Ой-өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу.

Жеке жұмыс, жұппен жұмыс Интерактивті тақтаны суреттер, слайдтар көрсетуде пайдалану. Оқушы әрекетін оқыту үшін бағалау негізінде жүргізу.Формативті бағалау: кеңес беру, жұптасып өзара бағалау, бағалау парағы. Оқушылардың қызығушылығын оятатын сұрақтар қою. Суреттер көрсету,қиялдауына ерік беру. Сабақ барысында кездесетін келеңсіз жағдайлардан дер кезінде шығу  жолдарында ақылмен дұрыс ойлану керектігін естеріне салу Сабақ барысында қойылған әр түрлі сұрақтарға жауап беру кезінде,дұрыс жоспар жасай білгендерінен аңғару.
4 Емтиханға дайындық. Тақырыптың мазмұнын талдап, пікірлерін дәлелдеуге үйрету. Түрткі болатын сұрақтар қою. Сыныптастарын бағалауды үйрету.Өз –өздерін бағалай білу. Бағалау критерийін қолдану.  Ашық сұрақтарға дұрыс жауап беру,грамматикалық тапсырмалар орындайды. Тақырыптың мағынасын ашатын суреттермен жұмыс жүргізген уақытта,аударма жұмысын орындағанда, сөйлем құрғанда  қызықтыру. Сабақта кездесетін кедергілерден дер кезінде шығу  жолдарын дұрыс табу керектігін еске түсіру Сабақ соңында оқушылардың қаншалықты белсенді қатысқанын дұрыс бағалау кезінде.
5 Емтихан тапсыру.

Тақырып бойынша ойларын айқын айтуға баулу.

Оқыту үшін бағалау модулін пайдалану.  АКТ-ны  сабақта қолдану. Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қою. Екеуара кестені толтырғанда, мәлімет жинағанда,әңгіме құрғанда, құрмалас  сөйлемді  тапқанда бағалау.Оқушы білімін критериймен бағалау. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы,айтылған ойға кері байланыс туғыза алатын сұрақтар беру кезінде, аударма жұмысын орындағанда,сөйлем құрағанда  тарту. Жіберілген қатенің себебін анықтағанда, жауаптардың шынайылығына көз жеткізгенде т.б Емтихан тапсыру адам өміріндегі маңызын айқындау оқушылардың қаншалықты қызығушылықпен бағалауынан анықтау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь