ГЛАВНАЯ Образцы планов Қазақ тілі мен әдебиет Қазақ әдебиеті 9 сынып ұзақ мерзімді сабақ жоспары ҰМЖ

Қазақ әдебиеті 9 сынып ұзақ мерзімді сабақ жоспары ҰМЖ

16
0

Қазақ әдебиеті

(аптасына 1 сағаттан 34 сағат)

9-сынып

 

Қазақ әдебиеті 9 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

Тақырыбы Сағат саны Мерзімі Мазмұны
І тоқсан – 9 сағат
1. Кіріспе 1 Сөз өнері мен қоғам дамуы арасындағы сабақтастық. Әдебиеттің көркем шындықты жинақтап көрсетудегі өзіндік  ерекшелігі.
Халық ауыз әдебиеті – 7 сағат
2. Халық ауыз әдебиеті және оның туу, пайда болу жолдары Ауыз әдебиетінің жазба әдебиеттен ерекшелігі.
3. Тұрмыс-салт жырлары Тұрмыс-салт жырларының халық өмірімен, күнделікті тыныс-тіршілігімен байланысы және ежелгі дәуірлердегі бабалар дүниетанымы.
4. Батырлар жыры. «Қамбар батыр» жырынан үзінді Батырлар жырының жанрлық ерекшелігі. Ондағы ел қорғау идеясы. Батырлар жырының халық тарихымен байланысы. Қамбар батыр бейнесі.
5. Лиро-эпостық жырлар Лиро-эпостық жырлардың батырлар жырынан ерекшелігі. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырындағы ұлттық мәдениет, тұрмыс-салт көрінісі.
6. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жырынан үзінді
7. Айтыс. Айтыс туралы жалпы түсінік. Айтыстың түрлері, айтылу дәстүрі, жанрлық ерекшеліктері. Айтыстың драмалық жанрмен ұқсастығы. «Біржан мен Сара» айтысының тарихи негіздері.
8. «Біржан мен Сара» айтысы
9. Сыныптан тыс оқу
ІІ тоқсан – 8 сағат
Ежелгі дәуір әдебиеті – 1 сағат
1. Орхон ескерткіштері. «Күлтегін жазуы» Орхон – Енисей жазба ескерткіштерінің зерттелу тарихы.
XV-XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы – 2 сағат
2. Асан қайғы. «Бұл заманда не ғаріп?», «Еділ бол да, Жайық бол» жырлары Асан жырларындағы ел бірлігін сақтау, жайлы қоныс іздеу идеясы. «Құйрығы жоқ, жалы жоқ» жырының идеялық мәні. «Еділ бол да, Жайық бол» жырындағы адамгершілік мәселелерінің көркем жинақталуы.
3. Бұқар жырау. «Ай, Абылай», «Батырың өтті Бөгенбай» толғаулары Бұқар жырау Қалқаманұлы өмірі туралы соңғы деректер. Бұқар шығармаларының көркемдік-эстетикалық мәні.
ХІХ ғасыр әдебиеті – 6 сағат
4. Махамбет Өтемісұлы. «Баймағанбет сұлтанға айтқаны», «Мен, мен, мен едім», «Арқаның қызыл изені-ай» ХІХ ғасырдағы Қазақстандағы саяси-әлеуметтік жағдай. Ақынның өмірі мен шығармашылық жолы. Махамбет шығармаларындағы ақындық «мен». Махамбет жырларындағы Исатай батыр образы.
5. Нысанбай жырау «Кенесары – Наурызбай» жыры» Нысанбай Жаманқұлұлының өмірі мен жыраулық өнері. Оның ұлт-азаттық көтеріліс туралы «Кенесары – Наурызбай» жыры және ондағы тарихи шындық пен көркемдік шешім.
6. Шоқан Уәлиханов. «Ыстықкөл күнделігі» (үзінді) Шоқан Уәлиханов қазақтың тұңғыш ғалымы, этнограф, фольклоршы, саяхатшы екендігі. Ыстықкөлдің табиғаты мен сол жерді мекендеген халықтардың әдет-ғұрпын, тұрмыс-тіршілігін суреттеуі.
7. Шығармашылық жұмыс
8. Ыбырай Алтынсарин. «Бақша ағаштары», «Мейірімді бала», «Атымтай Жомарт» Ы.Алтынсарин қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Жас ұрпақты дұрыс тәрбиелеуге, жақсы мінез-құлыққа үйретуге мән беруі.
ІІІ тоқсан –10сағат
1. Абай Құнанбайұлы. «Әуелден бір суық мұз ақыл зерек» өлеңі Абайдың өмірі мен шығармашылығы. «Әуелден бір суық мұз ақыл зерек» өлеңіндегі адамгершілік жайындағы философиялық ой толғау. «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы»  өлеңінде ақынның көркем сөздің асылы – поэзия деп жоғары бағалауы.
2. Абай Құнанбайұлы. «Өлең сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі
ХХ ғасыр әдебиеті – 10 сағат
3. Жамбыл Жабаев. «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдері «Патша әмірі тарылды», «Зілді бұйрық» өлеңдерінде 1916 жылғы Ресей патшасының жарлығына ақынның қарсылығы, жан күйзелісі, жастарға деген жанашырлығы. Басқа тілдерге аударылуы.
4. Мағжан Жұмабаев. «Түркістан» өлеңі, «Батыр Баян» поэмасы Ақынның өмірі, шығармашылық жолы. «Түркістан» өлеңіндегі туған жерге, елге деген ақынның мақтаныш сезімі. «Батыр Баян» поэмасының тарихи-әлеуметтік негізі. Абылай хан, Батыр Баян бейнелерін даралап сомдауы.
5. Ілияс Жансүгіров. «Күй» поэмасы (үзінді) Ақынның өмірі, шығармашылық жолы.
6. Мұхтар Әуезов М.Әуезовтің шығармашылық жолы. Романның жанрлық ерекшелігі. Шығарманың сюжеті мен композициясы. Роман – эпопеяда суреттелетін Абайдың азаматтық, ақындық келбеті және замана бейнесі. Романның тараулары, пейзаж бен портрет, тартыс және мінез. Шығармада суреттелетін қазақ халқының өмірі, тұрмыс-салты, әдет-ғұрыптары.
7. Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы
8. Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді (І томнан)
9. Ғабит Мүсірепов. «Боранды түнде» (әңгіме) Боранды түннің сипаты. Әңгімедегі негізгі кейіпкер – Қайсар және оған тән қажырлылық, табандылық, биік адамгершілік қасиеттер.
10. Сыныптан тыс оқу
ІV тоқсан –7 сағат
1. Ілияс Есенберлин. «Көшпенділер» трилогиясынан үзінді І.Есенберлиннің өмірі мен шығармашылығы. Трилогияда қазақ тарихын көркем бейнелеп көрсетуі.
2. Тәкен Әлімқұлов. «Қараой» әңгімесі «Қараой» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы. Әңгімедегі образдар жүйесі
3. Мұқағали Мақатаев. «Райымбек, Райымбек!» поэмасы М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығы. Ақынның қазақ поэзиясындағы орны. «Райымбек, Райымбек!» поэмасының тақырыбы мен идеясы.
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті – 2 сағат
4. Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті Ақын-жазушыларымыз өз шығармаларында тәуелсіздік жеңістерін, сондай-ақ егемендікті нығайту үшін күресіп жүрген адамдар тағдырын суреттеп, бейнелеуі. Қазіргі жас ақын-жазушылардың әр бағытта ой толғап, әр алуан тақырыптарға қалам тартуы.
5. Шығармашылық жұмыс
6. Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
7 Қорытынды сабақ
Барлығы 34

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь