ГЛАВНАЯ Образцы планов Технология Көркем еңбек ұлдар 9 сынып. Орта мерзімді сабақ жоспары ОМЖ

Көркем еңбек ұлдар 9 сынып. Орта мерзімді сабақ жоспары ОМЖ

16
0

9- сынып.   

Орта мерзімді жоспар

 

Көркем еңбек 9 сынып

 ПЕРЕЙТИ ПО ССЫЛКЕ 

 

Тақырыбы Сағат саны Өткізетін күні Күтілетін нәтиже Оқытуда қолданыла

тын әдіс-тәсілдердің түрлері

Барлық оқушылар

ды сабаққа тарту жұмысы

Үйрену барысын бағалау түрі Негізгі дереккөздер, құрал-жабдықтар
1-тоқсан
1 Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау

Еңбекті қорғауға байланысты жалпы талаптар, өндіріс санитариясы, электр жəне өрт қауіпсіздігі

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
2 Ауылшаруашылық техникасы түрлері мен олардың мақсаттары жайлы жалпы мəліметтер.

Экономикаға кіріспе.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
3 Жер өңдеуге, өнімді егуге жəне жинауға арналған машиналар, механизмдер мен аспалы құралдар. 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
4 Кесу арқылы ағашты механикалық түрде өңдеудің негізгі əдістері.

Экономика тарихы.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
5 Ағаш өңдеуге арналған электрлендірілген қол саймандары, үстінгі қабаты күрделі. 1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
6 Кесу процесі туралы негізгі мəліметтер.

Қазақстан Республикасының экономикасы.

1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
7 Бұйымдардың графикалық бейнесі 1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
8 Күрделі үстінгі қабаттарды қайрап жетілдіру əдістері.

Ресурс шектеулігі және  таңдау проблемасы.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
9 Күрделі үстінгі қабаттарды маршруттық жəне операциялық карталар бойынша қайрап жетілдіру. 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
2-тоқсан
10 Ағаш бұйымдарын өңдеу жəне өңдеуге арналған материалдар.

Сұраныс. Сұраныс икемділігі.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
11 Әшекейленген кəдесый бұйымдарын ағаштан жəне қолда бар материалдан токарь станогында немесе қолмен жасап шығару. 1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
12 Фрезерлеу арқылы металлды өңдеу, фрезерлік станогінің құрылысы.

Ұсыныс.

1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
13 Негізгі фрезерлік операциялары, бөлшектерді өңдеудің дəлдігі. 1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
14 Өнделетін бөлшек тер беттерінің кедір-бұдырлығы.

Ұсыныстың баға бойынша икемділігі.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
15 Металл өңдеу өндірісіндегі өндірістік жəне технологиялық процесі туралы түсінік. 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
16 Металлдан бөлшек қалыптастыру əдістері.

Сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекеттесуі.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
3-тоқсан
17 Жазықтық-фрезерлік станогі құрылысымен жəне оны басқару əдістерімен таныстыру. 1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
18 Негізгі фрезерлік операцияларын қолдана отырып, бұйымдар жасау.

Экономикадағы тұтынушы.

1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
19 Негізгі  фрезерлік операцияларын қолдана отырып, жазықтық-фрезерлік станогында технологиялық карта бойынша бұйымдар жасау. 1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
20 Туған өлкенің көркем халықтық кəсіптері.

Өндіріс.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
21 Домбыра тарихынан, музыкалық аспаптардын құрылысы ерекшеліктері, кəдесыйға арналған домбыраны жасау технологиясы 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
22 Күбе мен сандықты жасау технологиясы.

Фирмалар. Бәсеке.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
23 Ағашқа арналған токарь станогында сəндік-қолданбалы мақсатындағы бұйымдар жасау. 1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
24 Кəдесый бұйымдарын ағаштан немесе қолда бар материалдан жасау.

Фирманың шығындары.

1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
25 Бұйымдардың жəне оларды сəндік əшекейлеу эскиздерін  əзірлеу. 1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
26 Халық шаруашылығының дамуына  электро-техниканың маңыздылығы.

Қазақстан Республикасының еңбек нарығы.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
4-тоқсан
27 Электротехникалық жұмыстарының негізгі түрлерінің жалпы сипаттамасы: монтаждау, орау-оқшаулау, құрастыру, пайдалану, жөндеу. 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
28 Әр-түрлі электротехникалық жұмыстарды орындау: монтаждау, орау, оқшаулау, құрастыру, тұрмыстық құралдарын жөндеу.

Ақша және қаржы институттары.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
29 Зерттеу шығармашылық жобалау іс-əрекеті, оңтайландыру жəне ойлап табушылық. 1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
30 Қолмен жəне токарь əдісімен қазақ сəндік-қолданбалы элементтері бар бұйымдарды ағаштан  жасау жобасын өз бетінше орындау.

Экономикадағы мемлекеттің ролі.

1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
31 Қолмен жəне токарь əдісімен қазақ сəндік-қолданбалы элементтері бар бұйымдарды металлдан  жасау жобасын өз бетінше орындау. 1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар
32 Тұтынушының  қажеттілігіне байланысты болашақ бұйымның функционалдық ерекшеліктерін жəне таңдауын дəлелдеу, жобаны əзірлеу жəне орындау.

Экономикалық тұрақтылық.

1 Жекелей немес көпшілікпен жұмыс нәтижесін көрсетеді. Сұрақ-жауап,жеке және топтық тапсырмалар Эссе, шығарма кестесі, тест тапсырма

лары

Өзін-өзі бағалау, рефлекия Білім журналы, ғаламтор, таныстырылым
33 Жобаны қорғау. 1 Жаңа сабақты түсінеді,тапсырмаларды өз бетінше орындап үйренеді. Ашық және жабық сұрақтар, ой бөлісу, «Автор орындығы» Семантикалық карта, сйкестендіру ойыны,жұмбақтар жинағы Топты бағалау, бір тоқтамға келу Ашық сабақтар сайты,МАН
34 Кəсіп пен мамандық жəне жұмысшының біліктілігі туралы түсінік.

Қазақстан Республикасының әлемдік шаруашылық жүйесіне кірігуі.

1 Өз бетінше және топта жұмыс жасап үйренеді,жаңа білімді өмірде қолдана алады. Диалог, алты қалпақты ойлау жүйесі,үлестірмелі сұрақтар БББ кестесі, топта жоба жасау, топтастыру Формативті бағалау, кері байланыс Ғаламтор, оқу кітабы, дидактикалық материалдар

 

 

 

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь